Hlavní obsah stránky
  • Designové myšlení
  • Designové myšlení
Designové myšlení

Produkt již není v prodeji

Designové myšlení

Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 176, rok vydání 2011, brožovanáV čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní brožury, webové stránky, loga, obaly či další materiály korporátní identity.

Podobné výrobky

Všechny podobné
Mohlo by vás zajímat

Informatika a výpočetní technika CPRESS

Všechny informatika a výpočetní technika CPRESS

Informace

Popis

V čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní brožury, webové stránky, loga, obaly či další materiály korporátní identity.

Parametry

VýrobceCPRESS
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieInformatika a výpočetní technika
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran176
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2011
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbabrožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo978-80-251-3245-6
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení