Hlavní obsah stránky
Produkt již není v prodeji
Designové myšlení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 176, rok vydání 2011, brožovanáV čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní brožury, webové stránky, loga, obaly či další materiály korporátní identity.
Podobné výrobky
Všechny podobnéMohlo by vás zajímat
Informatika a výpočetní technika CPRESS
Všechny informatika a výpočetní technika CPRESSInformace
Popis
V čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní brožury, webové stránky, loga, obaly či další materiály korporátní identity.
Parametry
Výrobce | CPRESS Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Informatika a výpočetní technika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 176 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2011 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-251-3245-6 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení