Hlavní obsah stránky
![Diferencované řízení vztahů se zákazníky Diferencované řízení vztahů se zákazníky](https://d25-a.sdn.cz/d_25/d_15082737/img/24/487x720_oqSduD.jpg?fl=res%2C350%2C350%2C1%7Cwebp%2C80)
Produkt již není v prodeji
Diferencované řízení vztahů se zákazníky
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 272, rok vydání 2009, brožovanáPublikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.).
Podobné výrobky
Všechny podobnéMohlo by vás zajímat
Kariéra a ekonomika Nakladatelství GRADA
Všechny kariéra a ekonomika Nakladatelství GRADAInformace
Popis
Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick…
Parametry
Výrobce | Nakladatelství GRADA Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 272 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2009 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-247-3155-1 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení