Hlavní obsah stránky
![Marketing a nová ekonomika - Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr. Marketing a nová ekonomika - Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr.](https://d25-a.sdn.cz/d_25/d_15082786/img/14/239x317_itRupV.jpg?fl=res%2C350%2C350%2C1%7Cwebp%2C80)
Produkt již není v prodeji
Marketing a nová ekonomika - Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr.
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 198, rok vydání 2009, brožovanáMarketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu. Přes všechny změny, které přinesly nové technologie, jeho základní komponenty zůstávají nezměněny.
Podobné výrobky
Všechny podobnéMohlo by vás zajímat
Zákony, předpisy a normy C. H. Beck
Všechny zákony, předpisy a normy C. H. BeckInformace
Popis
Marketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu. Přes všechny změny, které přinesly nové technologie, jeho základní komponenty zůstávají nezměněny. Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Poukazují na skutečnost, že klasický pojmový aparát…
Parametry
Výrobce | C. H. Beck Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Zákony, předpisy a normy Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 198 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2009 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-7400-146-8 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení