Hlavní obsah stránky
Marketing a nová ekonomika - Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr.

Produkt již není v prodeji

Marketing a nová ekonomika - Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr.

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 198, rok vydání 2009, brožovanáMarketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu. Přes všechny změny, které přinesly nové technologie, jeho základní komponenty zůstávají nezměněny.

Podobné výrobky

Všechny podobné
Mohlo by vás zajímat

Zákony, předpisy a normy C. H. Beck

Všechny zákony, předpisy a normy C. H. Beck

Informace

Popis

Marketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu. Přes všechny změny, které přinesly nové technologie, jeho základní komponenty zůstávají nezměněny. Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Poukazují na skutečnost, že klasický pojmový aparát

Parametry

VýrobceC. H. Beck
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieZákony, předpisy a normy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran198
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2009
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbabrožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo978-80-7400-146-8
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení