Hlavní obsah stránky
![Marketing inovací Marketing inovací](https://d25-a.sdn.cz/d_25/d_15082752/img/66/269x240_Kyfn8D.jpg?fl=res%2C350%2C350%2C1%7Cwebp%2C80)
Produkt již není v prodeji
Marketing inovací
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 291, rok vydání 2009, brožovanáKniha přináší ucelený pohled na poměrně mladý obor - marketing inovací. Rozvoj inovační činnosti je jednou z cest, jak může podnik vytvořit konkurenční výhodu a uspět v globálním konkurenčním prostředí.
Podobné výrobky
Všechny podobnéMohlo by vás zajímat
Kariéra a ekonomika C. H. Beck
Všechny kariéra a ekonomika C. H. BeckInformace
Popis
Kniha přináší ucelený pohled na poměrně mladý obor - marketing inovací. Rozvoj inovační činnosti je jednou z cest, jak může podnik vytvořit konkurenční výhodu a uspět v globálním konkurenčním prostředí. Autoři se zaměřili přednostně na problematiku přípravy a realizace produktových inovací. Vycházejí z toho, že inovace lze z hlediska jejich intenzity členit do tří skupin : radikální, inkrementální a středního stupně.
Parametry
Výrobce | C. H. Beck Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 291 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2009 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-7400-092-8 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení