Hlavní obsah stránky
  • Marketing inovací
  • Marketing inovací
Marketing inovací

Produkt již není v prodeji

Marketing inovací

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 291, rok vydání 2009, brožovanáKniha přináší ucelený pohled na poměrně mladý obor - marketing inovací. Rozvoj inovační činnosti je jednou z cest, jak může podnik vytvořit konkurenční výhodu a uspět v globálním konkurenčním prostředí.

Podobné výrobky

Všechny podobné
Mohlo by vás zajímat

Kariéra a ekonomika C. H. Beck

Všechny kariéra a ekonomika C. H. Beck

Informace

Popis

Kniha přináší ucelený pohled na poměrně mladý obor - marketing inovací. Rozvoj inovační činnosti je jednou z cest, jak může podnik vytvořit konkurenční výhodu a uspět v globálním konkurenčním prostředí. Autoři se zaměřili přednostně na problematiku přípravy a realizace produktových inovací. Vycházejí z toho, že inovace lze z hlediska jejich intenzity členit do tří skupin : radikální, inkrementální a středního stupně.

Parametry

VýrobceC. H. Beck
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieKariéra a ekonomika
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran291
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2009
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbabrožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo978-80-7400-092-8
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení