Hlavní obsah stránky
![Marketing jako strategie Marketing jako strategie](https://d25-a.sdn.cz/d_25/d_15082763/img/8/495x720_BRIic4.jpg?fl=res%2C350%2C350%2C1%7Cwebp%2C80)
Produkt již není v prodeji
Marketing jako strategie
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 240, rok vydání 2008, pevná / vázanáSvětově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům kniha ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit na to, co zajímá majitele - na růst.
Podobné výrobky
Všechny podobnéMohlo by vás zajímat
Kariéra a ekonomika Nakladatelství GRADA
Všechny kariéra a ekonomika Nakladatelství GRADAInformace
Popis
Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům kniha ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit na to, co zajímá majitele - na růst.
Parametry
Výrobce | Nakladatelství GRADA Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 240 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2008 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | pevná / vázaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-247-2439-3 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení