Hlavní obsah stránky
Marketingový plán - Malcolm McDonald; Hugh Wilson

Produkt již není v prodeji

Marketingový plán - Malcolm McDonald; Hugh Wilson

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 576, rok vydání 2012Autor : Malcolm McDonald, Hugh Wilson, Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhy vyžadují.

Podobné výrobky

Všechny podobné
Mohlo by vás zajímat

Kariéra a ekonomika Albatros

Informace

Popis

Autor : Malcolm McDonald, Hugh Wilson, Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhy vyžadují. Měl by obsahovat jasnou

Parametry

VýrobceAlbatros
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieKariéra a ekonomika
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran576
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2012
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo978-80-265-0014-8
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení