Hlavní obsah stránky
Mediální monopol - M. A. Verick
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Rok vydání 2009, počet stran 213, čeština, pevná / vázanáMediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí. Každý novinový stánek je přece důkazem bohaté nabídky, stejně jako více než stovka kanálů moderních satelitních televizí.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí. Každý novinový stánek je přece důkazem bohaté nabídky, stejně jako více než stovka kanálů moderních satelitních televizí. Tady se najde pro každého něco. Jsou tu zastoupeny všechny možné názory.
Skutečně? Nebo je ta pestrost ve skutečnosti jen dobře maskovanou stejností? Jak by se dalo vůbec něco takového dokázat? Došlo už skutečně k mediálnímu monopolu? Na tyto otázky by následující text rád nabídl odpovědi.
Parametry
Kategorie | Romány, povídky, novely Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 213 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2009 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | pevná / vázaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-86916-09-5 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení
Mohlo by vás zajímat