Hlavní obsah stránky
Reklama: Jiří Mikeš
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 208, rok vydání 2010, brožovaná3., aktualizované vydání. Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu: předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, Jiří Mikeš.
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
3., aktualizované vydání. Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu: předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové…
Parametry
Výrobce | Nakladatelství GRADA Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 208 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2010 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-247-5865-7 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení