Hlavní obsah stránky
  • Strategický marketing Teorie pro praxi
  • Strategický marketing Teorie pro praxi
  • Strategický marketing Teorie pro praxi
Strategický marketing Teorie pro praxi

Produkt již není v prodeji

Strategický marketing Teorie pro praxi

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 170, rok vydání 2009, brožovanáPodnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie.

Podobné výrobky

Všechny podobné
Mohlo by vás zajímat

Kariéra a ekonomika C. H. Beck

Všechny kariéra a ekonomika C. H. Beck

Informace

Popis

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. V praxi však často strategické řízení marketingu v mnoha podnikatelských subjektech dostatečně efektivně nefunguje. Příčiny jsou různé, od velkého operativního vytížení manažerů a vlastníků firem až po

Parametry

VýrobceC. H. Beck
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieKariéra a ekonomika
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran170
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2009
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbabrožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo978-80-7400-120-8
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení