Hlavní obsah stránky
![Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací](https://d25-a.sdn.cz/d_25/d_15082756/img/18/270x387_0C6KJg.jpg?fl=res%2C350%2C350%2C1%7Cwebp%2C80)
Velký slovník marketingových komunikací
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 272, rok vydání 2012, pevná / vázanáElektronická kniha Velký slovník marketingových komunikací:Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Elektronická kniha Velký slovník marketingových komunikací:Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména…
Parametry
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 272 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2012 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | pevná / vázaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 9788024743547 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení