nic
MEVA-TEC s.r.o.
96 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
empatické telefonické jednání s obchodní zástupkyní
Česká pošta a způsob dopravy. Pokud budu příště objednávat, tak s podmínkou, že dopravu nebude provádět Česká pošta!!!
Vzorná komunikace.
Ochota ,vstřícnost a konzultace s pí Kopeckou, která mi pomohla s výběrem komponentu k plynovému vařiči.
Doprava a jednání české pošty, což není vina výrobce, ale stalo by za úvahu změnit dopravce zásilek.
Rychlost, komplexnost, vstřícnost.
Rychlost.
rychlost
nic
váš dopravce žádná komunikace o doručení zásilky
rychlé dodání,dobrá komunikace
nic
rychlost , pohodu
Rychlost dodání
NIC
rychlost dodání, příjemné jednán po telefonu
zásilka přišla bez originálního obalu a nekopletní
vše
nic
zákaznický servis, ochota personálu, rychlost vyrizeni
Včasné dodání
Nic
topné těleso se výborně spouští ai výkon je uspokojující, má i hezký moderní vzhled.
vysoká spotřeba při plném výkonu jedna kartuš 3hod
rychlé bezproblémové jednání
Velice vstřícná komunikace a ochota na obchodním oddělení.
Kvalitu zboží
Měl jsem zboží připravené na skladě ( osobní odběr ) při příchodu jsem na expedici zaplatil zboží , které jsem objednal , Paní u přepážky mi vystavila fakturu a řekla mi ať si počkám venku přeď rampou že mi skladník za chvilku zboží přinese , po 35 minutách čekání venku před rampou v zimě , jsem se vrátil zpět na expedici a Paní řekl že stále zboží nemám.. Paní šla situaci prověřit na sklad , kdy já jsem se vrátil zpět ven před rampu , kde jsem čekal dalších 15 minut.. poté vylezla slečna ani nepozdravila položila mi kanystr na Rampu a odešla.. nedočkal jsem se ani omluvy že to trvalo tak dlouho.. nebo že nastaly nějaké skladové komplikace.. dodávám že jsem tam byl v 9.hodin ráno jako jediný zákazník a na rampách pouze jedno auto , které odjíždělo dříve než já.. takže tato špatná zkušenost mě donutila k tomu ,že na tomto skladě již víckrát nenakupovat.. sám jsem byl skladník na skladě , ale takto bych se k zákazníkovi nezachoval, myslel jsem že stále platí pořekadlo " náš zákazník, náš pán "
přesná znalost problematiky plynových spotřebičů a příslušenství, jejich kompatibility
nebyl plný sortiment vařičů a plynových lahví
Rychlost dodání.