Vodafone Czech Republic
12 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Kontaktoval mě operátor z Vodafone s nabídkou na TV a internet. Jako dlouholetý klient, který neměl nikdy žádné problémy s placením, můžu získat všechny TV programy, včetně HBO a Cinemax, Plus Prémiový internet 1 G, za cenu okolo1099 Kč. Protože jsem se stěhovala, tak jsem souhlasila a dala jsem výpověď u stávajícího dodavatele. Přijel technik, napojil kabel, který už v bytě byl, vrazil mi do ruky router a řekl, že si ho mám zprovoznit, protože má v objednávce samoinstalaci. Pokud by mi ho zprovoznil on, musela bych zaplatit cca. 2500 Kč a podepsat smlouvu na dva roky. Tak jsem si ho zprovoznila, zapnula jsem televizi a naladila nějaké kanály, rozhodně to nebylo to co mi bylo slíbeno. Volala jsem na zákaznickou linku a dozvěděla jsem se, že abych mohla přijímat všechny programy, musí mi dodat set-top box, a platit jeho pronájem, programy, které mi byly slíbeny, jsou za danou cenu pouze na 1 měsíc, pak bych je platila v plné parádě, a prémiový internet také na omezenou dobu, pak zhruba za 700 Kč měsíčně. Takže suma sumárum měsíční platba by dohromady narostla o cca 800 Kč. Set-top box stále ještě nemám. Podala jsem na lince stížnost, bylo mi řečeno, že se mi ozve operátor, který mi toto všechno nasliboval, ale bohužel, mrtví brouk.
Hruza, přecházim uz měsic a pořád nemám simkartu aktivní, nalákali na levné telefony a ve finále jen lžou a na tu cenu se nikdy nedostanou je to tunel jako blázen nedoporučuji, a myslím si že tech problémů nastane za ty tři roky mnohem víc.
Ceny, budget na telefonní zařízení. To ale bohužel vše...
Přestoupili jsme k Vodafone od T-mobile s tím, že nabízí rádoby stejné tarify, ale mají navíc budget na telefonní zařízení. Po 2 letech absolutně těžká nespokojenost. Pokrytí horší, i když pán tvrdil, že mají lepší jak T-mobile a my mu naivně věřili. Ale to nejhorší je komunikace. Přidání čísla pod Fyzickou osobu s tarifem (U t-mobilu 10minut řešení, podepsaný dodatek smlouvy-hotovo) u Vodafone trvalo x měsíců po našich asi 20ti urgencích, kde se nám po 10ti emailech nikdo nevěnoval, jen kecy, že to hned vyřeší a dá nám vědět. Sepsal se dodatek a opět měsíc nic. Takže po vypršení smlouvy okamžitě odstupujeme a vracíme se k t-mobile, protože tohle jsme ještě nezažili. Lež za lží a absolutní nezájem. (Máme pod smlouvou cca 10 tel čísel- neom.vše , asi 10 zabezpečovaček- cože celkově dělá tak 5.000,-czk měsíčně, takže si nemyslím, že bychom si zasloužili ignorování)
úroven služeb, přistup ke zákazníku, pozor na obchodní podmínky
Když vám vypadne signál po 20hod. Tak se nikam nedovoláte. A nikdo to neřeší.Počkejte si do rána.
Služby internet TV
Komunikace aplikace můj Vodafone platba katastrofa nejhorší operátor co je
Absolutne žádný
Už týden se snažím dovolat na vaši pokáknutou linku, která je ale údajně STÁLE vytížená. Vaše aplikace a samoobsluha na netu je též naprd, o jednání na prodejnách nemluvě. Zlatá konkurence, už se těším až přejdu jinam. Konečná.
Dříve byli v pohodě
Samovolné zdražení služby, reklamace bez reakce.
Neuveritelne spatna komunikace (pro klienta Vodafone). Vzdy musim pres linku neuzivatele, nebot mi to nikdy nevezme moje udaje a potom vas nenechaji s nikym spojit. Dale jsem si zadala o obnovu prihlasovacich udaju do Mujvodafone, protoze jejich "Zapomenute heslo" taky nefungovalo. Tak kdyz jsem se dovolala, tak mi pan dal nove udaje, ktere prekvapive nikdy nefungovaly. Takze kdyz se dovolate, lide jsou mili, ale nefunguje tam ten servis okolo.
Ani to nezkoušejte a VELKÝM OBLOUKEM se vyhněte této nespolehlivé společnosti, která je dle mého názoru horkým adeptem na ČOI!
Vše od A do Z.
Měsíce mi účtovali mnohem více než částku, kterou jsem podepsala, a trvalo více než 3 měsíce, než to opravili. Byli hrubí po telefonu a situaci jen zhoršili. Vřele doporučuji jít k někomu jinému, jako budu já. eng: They charged me way more than the start I signed for months and it took over 3 months for them to fix it. They were rude on the phone and just made the situation worse. They also charged with penalties for not wanting to pay the overcharged amount. I highly recommend going to someone else like I will.
Chci se tady podělit o svou zkušenost s tímto operátorem.Před přibližně rokem jsem si u nich k paušálu vzala iPhone 12, na miste jsem zaplatila poměrnou část cca 7 tisíc a zbytek měsíčně splacim s paušálem. Posilam měsíčně 3 tisice korun protože tam mame dva paušálu plus splátku telefonu p kterém tu chci mluvit.Telefon po roce je absolutně k ničemu , kapacita baterie 78 procent , neustále se vypíná , restartujte no proste telefon k reklamaci, Vzala jsem fakturu a jela do pobočky do letnan kterou nikomu nedoporučuji.Absolutně neochotně člověk který mi na mou zadost o poskytnutí náhradního telefonu , (ve stejně platové třídě řekl jen ze tam žádném nemají)dobre , požádala jsem ho zda ki by mi nemohl poradit kde na jaké pobočce náhradní mají když to uvádí a on ze si mi tAM mám zavolat.Od rána jsem se pokoušela dovolat na 10 poboček vodafone opakovaně a ani na jedné mi telefon nezvedli.Nemohu telefon reklamovat protože náhradní nemám .Takže cely vodafone je absolutne nedoporučuji a budu to resit tak ze se Postarám o to odradit co nejvíce zákazníků a sama odstoupím od smlouvy
Nic
Přístup. Arogantní jednání a lživé informace.
Nic
Chování zaměstnanci
komunikace
Tento operátor by se měl vrátit do středověku. Jak je možné, že v roce 2024 je tolik míst kde nemá signál. Nemyslím tim v lese, ale v městech a to i v Praze. Byl jsem v nemocnici Praha Motol a téměř bez signálu. Spolupacienti O2 a ty jeli naplno. Furt se jen vychvalujou a ve skutečnosti hov..