Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Zobrazit reakci obchodu Econea.cz
Hezký den, je mi líto, že jste na balíček čekala dlouho :-( V době, kdy jste objednávku vytvářela, jsme zboží ještě neměli fyzicky skladem. Na některé značky a produkty, o které je velký zájem, nabízíme "předobjednávky", aby byly pro zájemce rezervované ještě než nám dorazí a zákazníci tak nemuseli jejich dostupnost hlídat na vlastní pěst. Na nejzazší termín, kdy budeme moci balíček odeslat, vždy upozorňujeme přímo u produktu, dále v košíku a nakonec v emailu s finálním shrnutím. V případě, že by se mělo zpoždění protáhnout, se se zákazníkem spojíme přímo a domluvíme se na co nejpříjemnějším řešení. V systému ale vidím, že balíček to k vám stihl do slíbeného termínu. Přeji vám báječné baboletní dny! :-) Gábi, Econea.cz
Hodně dlouhá doba doručení.