Nic
LGshop.cz
96 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
To ještě nevím. Na zprovoznění TV musím využít znalosti a zkušenosti někoho jiného a jistě to nebude zadarmo.
V ČR platí zákon, že nesmí být prodáváno zboží bez českého návodu (manuálu). To jste nedodrželi!!! Ani ten grafický návod jak smontovat TV se stojanem není v pořádku. Naletěl jsem na značku LG. Bohužel jsem doufal, že za moje poctivé peníze dostanu poctivé zboží. Já hlupák.
Rychlost dodání, informováni zákazníka
Prozatím nic
Výběr, ceny, rychlost
Protože jsem nalezl zásadně nižší cenu u konkurence, objednávku jsem záhy stornoval. Musím pochválit vysokou úroveň technického poradenství na infolince obchodu.
Snad jen ta vysoká cena
Všechno
Nic
Výběr,cena
Vše bylo Ok. Rychlost dodání bez problémů.
Ochotu dopravce donést zásilku až do domu
Nic
rychlost dodání, komunikace
Pánové,co v pátek dorazili, špatně naladily TV, v původním nastavení přeskočili úvod-výběr regionu ČR..tím se stalo, že programy se zobrazily od 800 a výše a nešly seřadit :-( bylo mi řečeno, že mohu jedině seřadit přes oblíbené.).naštestí druhý den chytrá TV mi nabídla možnost regionu ČR a pak vše ok, jenže na to jsem si musel přijít sám. Montážníci vysloveně nekompetentní, za 1.000,-Kč jsem si představoval lepší službu
Komplet know how
spolehlivost,kvalitu,cenu
Rychla dodavka 48 OLED televize.
Male poskozeni d opravcem, ale nebyl to problem.
Včasné dodání
Vše bylo perfektní včetně montáže a placení.
Rychlost vyřízení,cena
Mizivá komunikace ohledně dopravy, dopravce nevolal dostatečně předem, jaký den a v kolik přijede. Volal až 15 minut předem, že bude u mě a navíc ještě mi sdělil,.že neberou karty, tudíž ještě jsem musel rychle do bankomatu a pak mi zas bylo sděleno, že nemají na vydání,ale nakonec něco ze svých posbírali. Takže spíš dispečink na nic. Jinak obal neporušen.
nic
Arogantní operátor - 14.12.2021 - 16:41 hod. Chtěla jsem radu ohledně koupi TV. Ihned odmítnutá pomoc....Chtěla jsem koupit TV! Chtěla jsem obdobu Tv koupenou před 3 lety - - pán nemá ani zájem něco podobého nabídnout: Super - díky za nezájem- uvědomím dál....... Horší komunikaci jsem nezažila! Ok - od Vás po tomto telefonátu z tel. č. 220 770 000 nic nechci - díky za ne-pomoc . Sama pracuji, jako operátor a takto mluvit s lidmi, bych si nedovolila......
Chválím rychlost
Dovozce DHL ( ne pan řidič) absolutně neprofesionální . Žádné info předem a zboží bohužel přišlo zničené.
Lživé údaje o době doručení - prý pozítří u vás. Ani náhodou, když jsem se ptala operátora, proč zboží nedorazilo, artogantně mě odbyl, že je to moje vina !!! protože jsem zvolila dopravce LG a ne PPL, prý to jejich stránkách píšou. Není to pravda znovu jsem to ověřovala, stále uvádí "pozítří u vás" a při výběru dopravce nic neupozorní na změnu termínu doručení.. Dnes, po 3 dnech mi volal dopravce, že zboží jim teprve bylo předáno k dopravě, takže "do pozítří" by to nestihla ani PPL protože v té době ještě vůbec zboží nebylo vyexpedované. Což poměrně naštve, zejména když se vám rozbije lednička a vy hledáte e-shop s co nejrychleším doručením nové, protože se vám doma kazí potraviny.
Zatím nic.
Pozor na stránky, matoucí termíny doručení. Po objednaní televizoru s LG komfort dopravou bylo na stránkách uvedeno, že televizor dorazí do 27.10 ( i když předtím tam byl markentigový trik ,, zítra u vás.'' V emailu posléze uvedli do 3 pracovních dnů, což už mi přijde docela chucpe, protože zboží už jsem měl objednáno a vlastně tedy jde pouze o tah nalákat člověka na bleskovou dopravu. 27.10. se teprve ozvali, že teda ve čtvrtek nebo pátek přivezou ( ve čtvrtek by uběhl třetí pracovní den, uvidíme nechám se překvapit a třeba to dokonce i zvládnou) . Po zavolaní na linku zda-li by při jejich neschopnosti doručit věc, byla možnost si jí vyzvednou na prodejně. Arogantní týpek ( pokud byste na něj narazili silně ráčkuje, tak buďte připraveni, že s vámi opravdu slušně jednat nebude a v lepším připadě vám sdělí, co ho otravujete a ať si zavoláte dopravci). Po upozornění, že LG ( respektive LG komfort, což beru, že oni jsou dopravce a je jenom jejich problém pokud to sharujou dále), na mě dost nepříjemně vyjel, že to prostě není jeho problém a že mi ten email pošle klidně znovu. V téhle chvíli už ujeli nervy i mě a řekl jsem, že evidentně to nemá cenu s ním řešit a že zboží nepřevezmu na což mi odpověděl, že můj problém, 990 doprava a prásknul telefonem. Nechápu, jak můžou zaměstnat někoho, kdo takto jedná s lidmi, absolutně se vytratila teze, náš zákazník, náš pán ( což je pro mě základ). Každopádně uvidím, jak, kdy a především v jakém stavu objednávka dorazí a zda-li jí vůbec převezmu. Odnesl jsem si z toho, že tento LG shop už nikdy, respektive do doby, než-li začnou mít normální personál.
Rychle dodani spolehlivst