Designovynabytek.cz
80 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Vse se povedlo na výbornou, děkuji za skvely servis.
Objednala som si konferencny stolík, ktorý prišiel vo veľmi zlej kvalite. Dosky natreté slabou vrstvou bielej farby, cez ktorú presvitala štruktúra dreva. Navyše pri montovani praskli detský.
Vše v pořádku (3 různé objednávky). Reklamovala jsem stůl, který byl poškozený přepravou a vše proběhlo bez problémů, vyměnili jej za nový. S delší dobou dodání je nutno počítat, mají ji napsanou u zboží.
Nic, vše bylo v pořádku.
Po šesti měsících hledání jsme konečně našli pohovku, která se nám líbila a splňovala všechna kritéria. Byla na ní čekací lhůta dva měsíce, což nás neodradilo a objednali jsme jí. Nakonec byla dostupná o pár týdnů dříve. Obchod nás kontaktoval předem a domluvili jsme si přesný den a čas předání. Milé překvapení bylo, že měl obchod vlastní dopravu, kurýři byli milí, přijeli přesně na čas a zboží během chvilky vynesli. Týden po převzetí jsme pohovku složili. Bohužel jsme zjistili, že nám nevyhovuje výška sedáku na pohovce. Ale hlavně zároveň nefungoval správně mechanismus rozkládání (levá strana byla povolená a opěrák se houpal). Rozhodli jsme se jí tedy během 14 dní vrátit. Proces vrácení fungoval ukázkově, reakce obchodu byli rychlé a věcné. Byli jsme požádáni, ať pohovku zabalíme do strečové fólie, protože originální balení nebylo použitelné. Na domluvený termín přijeli ti stejní kurýři, sedačku naložili a do pár týdnů jsme měli peníze zpátky na účtu. Mrzí nás, že to neklaplo. Za problém ze sedačkou nemůže obchod, ale výrobce. Naše zkušenosti byla jinak velmi pozitivní, rádi zde nakoupíme znovu.
kvalita zboží komunikace a informovanost o stavu objednávky bezproblémové vyřízení
nic, jsem spokojena.
velmi prozákaznický přístup a to i v případě řešení reklamace
nic
Přes prvotní nekomunikaci ze strany obchodu bylo vše obchodem napraveno k mojí úplné spokojenosti a určitě zde ještě nakoupíme, neboť zboží mají opravdu krásné a kvalitní ! A hlavně netuctové ! Doporučuji !
zboží přišlo v termínu, kvalitní krásný nábytek, srozumitelný návod k montáži, snadná montáž
nic
Komunikace Kvalita zbozi
Komunikace obchodu, krásné zboží, velký výběr.
Dne 10.6.2021 jsme objednali konferenční stůl, který měl být podle webových stránek dostupný za 2 týdny. Dne 22.6. jsem obdržela e-mail, že zboží bude dostupné až za další 1-2 týdny. Zboží nakonec dorazilo až 14.7.2021, tedy 5 týdnů po objednání. V balení chybí součástky, které tam podle návodu měly být - imbus, 8 šroubků a 8 podložek. Na dotaz, zda by mohla firma součástky co nejdříve doposlat se mi odpovědi nedostalo. Teď tedy budeme shánět šroubky, které by ke stolu pasovaly, protože si neumím představit, jak by probíhala reklamace a vrácení peněz s touto firmou. Rozhodně nedoporučuji. Ten samý stůl se dá sehnat i přes jiné stránky.
Komunikace, rychlost, důkladně zabaleno,
Dobrá komunikace Moc hezké zboží
komunikaci
Komunikace ze strany E-shopu Ochota prodejce Rychlost doručení Velký výběr sortimentu Připlatili jsme si a po domluvě mi byl nábytek dovezen jejich vlastní dopravou vč. instalace - skvělé služby, které jsem u konkurence nenašel.
Nic
Velice mi potěšila ochota a pomoc při výběru stolu do mého interiéru.
Rychlé jednání a doprava
Pokud hledáte arogantní chování, špatný zákaznický servis a chcete nedostat zpět peníze z reklamace, kterou nestlihli vyřešit v 30denní lhůtě, směle si nakupte v jejich e-shopu. Nejhorší zkušenost s e-shopem a nejhorší zákaznický servis v oboru. Nejdříve dodali z boží s velkým zpožděním a nikdo se neomluví. Vlastně vám ani nedají vědět, že ho dodají pozdě. Sám si musíte všechno zjistit a dotázat se. Následná reklamace byla ještě horším zážitkem. E-shop nestihl reklamaci vyřídit během 30denní lhůty. Opět sami nedají vědět. Když jsem požadoval vrácení peněz, řekli ať počkám, že reklamovaná část zboží je na cestě. Na to ale nemají ze zákona nárok. Požadoval jsem vrácení peněz. E-shop nekomunikuje. Dnes je to 15 dní od vyzvání vrácení peněz a stále nic. Vše jsem nahlásil na Českou obchodní inspekci. Jestli si myslíte, že když napíšete obchodnímu řediteli Petrovi Došlému na dosly@designovynabytek.cz, který je uveden v kontaktech na webu, a věci se zlepší, pletete se. Sám nereaguje vůbec nebo odepíše s velkým zpožděním. A napíše jen planá slova. Existuje spousta obchodů s designovým nábytkem. Tomuhle se raději vyhněte. Nedívejte se jen na cenu, ale i na zákaznický servis.
Rychlost dodání!
termíny dodání jiné při objednání , jiné po týdnu , jiné po 2 týdnech - nebylo to poprvé , ale nyní vím , že poslední objednávka byla zaručeně poslední i když už zrušená. Zklamání , ale jak čtu nejsem jediný