Designovynabytek.cz
77 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost dodání!
Všechno super, dodání zboží dříve než bylo udáno
krátká dodací lhůta, vyhovující čas doručení, velmi dobrá komunikace s obchodem
všechno v pořádku
Perfektní komunikace online.
Na potvrzení objednávky nebyl uveden termín dodání, můj emailový dotaz ohledně termínu nebyl zodpovězen.
Dlouha dodaci lhuta, ktera nikde nebyla uvedena.
Rychlé a včasné dodání.
Termín dodání nebyl na začátku stanoven, reakce na termín až na dotaz.
hezký a kvalitní nábytek, dobrá komunikace, dodržený přepokládaný termín dodání
Hezký výběr
Doba dodáni "10 dní". Realita je však taková, že po měsíci čekáni, kdy nikdo nedal vědět, jsem si dovoll zavolat na infolinku. Bylo mi řečeno, že doručení bude trvat nejspíš další měsíc. Nikdo nic nedá vědět. Objednávku jaem nakonec zrušil a nakoupím stůl raději jinde.
Přišlo velmi rychle, vše OK!
Rychlost dodani
Nic
Přehlednost webových stránek určitě v pohodě, cena opravdu odpovídá vysoké kvalitě a po zkušenostech s "velkoobchody" s nábytkem a jejich kvalitou nakoupím opět zde.
Nezklamalo nic
Přehledné stránky, zajímavé designové kousky
bylo to fakt rychle dodaný. produkty pěkný. Cena dobrý. Já tam nakoupil víckrát. Už od pohledu je p. Došlý milý a sympatický kluk. Nakoupím znova.
chci víc zboží
přehledné stránky, pěkné zboží, slušné ceny
o ničem nevím
Skvělá komunikace, cena odpovídá kvalitě ,ráda se znovu obrátim na tenhle internetový portál.
skvělá komunikace rychlé dodání
rychlost dodání
lež o zboží na skladě po 14 dnech od objednávky
Zboží bylo skvěle zabaleno a komunikace také v pořádku
Nemám žádné špatné zkušenosti, objednávka byla vyřízeno do 2 dnů
Pokud hledáte arogantní chování, špatný zákaznický servis a chcete nedostat zpět peníze z reklamace, kterou nestlihli vyřešit v 30denní lhůtě, směle si nakupte v jejich e-shopu. Nejhorší zkušenost s e-shopem a nejhorší zákaznický servis v oboru. Nejdříve dodali z boží s velkým zpožděním a nikdo se neomluví. Vlastně vám ani nedají vědět, že ho dodají pozdě. Sám si musíte všechno zjistit a dotázat se. Následná reklamace byla ještě horším zážitkem. E-shop nestihl reklamaci vyřídit během 30denní lhůty. Opět sami nedají vědět. Když jsem požadoval vrácení peněz, řekli ať počkám, že reklamovaná část zboží je na cestě. Na to ale nemají ze zákona nárok. Požadoval jsem vrácení peněz. E-shop nekomunikuje. Dnes je to 15 dní od vyzvání vrácení peněz a stále nic. Vše jsem nahlásil na Českou obchodní inspekci. Jestli si myslíte, že když napíšete obchodnímu řediteli Petrovi Došlému na dosly@designovynabytek.cz, který je uveden v kontaktech na webu, a věci se zlepší, pletete se. Sám nereaguje vůbec nebo odepíše s velkým zpožděním. A napíše jen planá slova. Existuje spousta obchodů s designovým nábytkem. Tomuhle se raději vyhněte. Nedívejte se jen na cenu, ale i na zákaznický servis.