Logo obchodu Superzoo.cz

Superzoo.cz

82 hodnocení

46 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

eda .před 4 lety
Doporučuji obchod

Dve hodiny po objednavce mi zvonil kuryr u dveri a pomohl mi vse odnest....neuveritelne

Nic

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic

neochota personálu, vadné zboží

martin janůpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

zásilka nedošla celá :-(

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Velky vyber zbozi

Objednali jsme postroj - bylo nam receno, ze uz bylo predano prepravci - cekali jsme 2 dny, kdyz jsme zavolali, tak nam rekli, ze ten balik jeste neni predany - bylo nam receno, ze balik je na prodejne (primo nase objednavka) a tak jsme jeli na prodejnu si jej vyzvednout, kdyz doprava selhala - zjistili jsme, ze si prodavacky spletly jmeno, takze jsme jely hodinu na prodejnu pro nic - objednavka nezvestna

zdenka sidlovápřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

výběr zboží

e shop katastrofa, než vyřídí objednávku, asi by zvíře umřelo hlady, komunikace hrozná, při zrušení objednávek otálí i s vrácením platby

4 N 0 Nym 0 Uspřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

na e-shop nelze napsat vubec zadne pozitivum!

e-shop = katastrofa! zbozi objednano a vychystano 3.1. s dorucenim na.prodejnu (placena sluzba). Dle statusu objednavky 5.1. pry odeslano na prodejnu. 7.1. kontakt s infolinkou, kde mne zdelili, ze moje zbozi bylo expedovano az dnes. Objednavku jsem zrusil, protoze nepredpokladam jeji doruceni. A to je placena sluzba! Absolutne nedoporucuji!

Natalie Benesova 0205před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Jediné co mohu pochválit, je velký výběr zboží, ale to platí jen pro psi, kočky a ryby ..ostatní zvířátka už bída ..

Co mě zklamalo? Zařizujeme pro mojí vodní želvu nové bydlení, se vším všudy a tak jsem se rozhodla objednat želvárium, kamínky, různé doplňky, rostlinky a jiné věci i pro mojí milovanou kočičku. Objednala jsem na e-shopu s tím, že jsem si připlatila 290Kč za dopravu až domů a automaticky mi to tam uvedlo s garancí doručení do 30.12., v tom mi psala slečna, že nemají jedny dobroty od Ontaria a že mi ho vymění za mnou zvolený produkt, to by nebyl problém, ale pak už napsala jen nahrazeno ani ne čím nebo jakou značkou, atd. To, ale pořad nic nebylo, pak přišlo 30.12., kdy už jsem byla opravdu vytočená tak jsem několikrát opakovaně volala, slečna předpokládala, že jsem naštvaná a tak telefon nikdo nenapsal a pak mě kontaktovala na e-mail s tím, že se omlouvají, ale nestihnou poslat objednávku a nabídla mi kupon ani ne v hodnotě dopravy, s tím, že tu dopravu stejně musím zaplatit .. Nešlo mi o těch 40 korun, ale o ten přístup a o to, že by se měli více snažit o spokojenost zákazníků a aby toho nebylo málo, napsala, že v pondělí už na 100% budou expedovat, včera 4.1., jsem volala její kolegyni na infolinka, která mi sdělila, že objednávka ještě expedovaná nebyla, o žádné dopravě nevěděla a navíc mi řekla, že další věc nemají a to nějakou z těch rostlinek.. Tak jsem to položila a psala zpětně další e-mail, už vytočená do vesmíru, že objednávku ruším, že žádný kupon nechci, že už u nich nakupovat nebudu a na to mi přišla zpětná vazba, ale ovšem až po mém naštvaném telefonátu o tom, že chybí rostlinka, jestli si přeju nahradit, nebo poslat bez toho, to už jsem si říkala jestli si ze mě dělá někdo srandu nebo o co jako jde, když jsem napsala, že objednávku ruším. A úplně na konečné vytočení mi přišel tento e-mail: Pravděpodobně jste si objednali zboží, se kterým už utekl zákazník před vámi nebo jste v objednávce uvedli neexistující údaje. Také se mohlo stát, že jsme se s vámi nemohli spojit, abychom dořešili objednávku společně. Tudíž se snaží ještě svalit vinu na zákazníka, když jsem jim volala ani nespočítám kolikrát a vzali mi to za celou dobu jednou a nikdo mi nepodal žádné poradně vysvětlení, omluvu, ani informace. Takže to by bylo k Super zoo a snad vám to pomůže při rozhodování do jakého zverimexu rozhodně nechodit !!!

David před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Možnost online nákupu, ale bohužel to pokazí přístup zaměstnanců na prodejně.

V obchodě jsem nakupoval pravidelně, přešel jsem na online nákup, první proběhnul v naprostém pořádku, u druhého byl již problém. Problém nastal při vyzvednutí zboží, kdy zboží nebylo kompletní, na to byla nabídnuta sleva 10% za nekompletní balení, s čímž jsem souhlasil a poté to nastalo. Předložil jsem slečně slevovou kartičku, kterou jsem měl za nákup v prodejně, najednou slečna prodavačka začala couvat, že nemůže tuto slevu uplatnit a objednávku mi sama zrušila. Na můj dotaz jak si může dovolit zrušit mojí objednávku jen arogantně odpověděla, že jsem o to požádal. Dále mi bylo naznačeno, že jsem úplný vůl a arogantně odešla. Starší paní prodavačka se snažila celou věc zachránit, ale to bylo již pozdě. V dnešní době si eshop musí uvědomit co za "materiál" zaměstnává na kamenné prodejně a též že je velká konkurence a nemůže se podivovat nad tím, když zákazník se superzoo vyhne obloukem. Je to smutná realita.

Lucie Kudlovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Přes eshop jsem pravidelně nakupovala různé konzervy a pamlsky. Zboží bylo vždy dostupné na prodejně, takže jsem ho dostala téměř do hodiny a nebyl s tím žádný problém.

Dne 12.7. jsem ale objednávala zboží, které bylo třeba na prodejnu objednat. Zboží jsme potřebovali rychle, takže jsem si za dodání na prodejnu připlatila. Dodání mělo být do 2 dnů, ale do 17.7. mi stále nic nedorazilo a jelikož jsem zboží potřebovala rychle, kontaktovala jsem je emailem. Tam mi bylo řečeno, že se na mou objednávku zapomělo, společně s dotazem, jestli teda objednávku vůbec chci, což jsem moc nepochopila, protože zeptat se týden po tom, co mi měla být doručena, jestli jí vůbec chci mi přijde dost divné. Nicméně slíbili mi, že zboží odesílají a na začátku nového týdne ho můžu očekávat, dnes je 22.7. a objednávka stále nikde. Psala jsem tedy opět email s dotazem, jak to teda s mou objednávkou bude a bylo mi řečeno, že ještě nebyla ani odeslána. Nezlobte se na mě, ale tohle mi opravdu nepřipadá v pořádku. Když mi napsali, že na mou objednávku zapoměli poprvé, měla jsem ještě pochopení, ale podruhé? Navíc po tom, co mi paní v emailu potvrdila její odeslání? Mám pocit, že tohle není žádný technický problém. Na email mi ani neodpověděli. Nakupovala jsem zde velmi ráda, ale takový přístup se mi opravdu nelibí. Objednávka nikde, takže se po zboží poohlédnu někde jinde a stejně tak učiním i v budoucnu.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Moje první objednávka v tomto E-shopu z důvodu, že slibují dodání v ten samý den při objednání do 12:00 v daný den.Bohužel moment po vytvoření objednávky, vznikl technický problém, jak mi bylo oznámeno a nejde balík již dnes odesílat ( což mi bylo oznámeno pár minut po 12:00 ) druhý den neschopnost zařídit doručení do 13:00. Nechápu neschopnost zaměstnanců a vedení tohoto e-shopu, že mají problém vyřídit banální problém s doručením na druhý den do 13:00! Hlavně když chyba vznikla na straně E-shopu a oni nedodrželi daný termín! Za mě nedoporučuji, nespolehlivý E-shop

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Co mohu pochválit? Jen jednoho mladého klučinu na prodejně Zličín, který problém okamžitě řeší jak se zákazníkem i se zaměstancem

E-shop a jeho nedostupnost - Chtěla jsem si zboží objednat online a vyzvednout na prodejně ovšem v celé Praze u každé prodejny zboží označené jako Nedostupné i přesto, že ve stejný den jsem se přesvědčila, že na prodejně ho mají navíc, když jsem zkoušela na e-shopu dostupnost zboží v jiném městě, tak se objevilo též nedostupné! Nakonec velké zklamání: Dvě slečny na prodejně Zličín, které si účtují více i přes to, že zboží viděli a věděli co si zákazník kupuje + nenabídnutí zatočit si kolem slev: Přišla jsem do nově otevřené prodejny a sama si nabrala pamlsky. U pokladny bylo kolo se slevami a kdybych se nezeptala slečna by mi nenabídla roztočení. Do každého sáčku koukala co má namarkovat a z objednávky v ceně 162 se vyklubala cena 262korun. Upozornila jsem ji na to a tvrdila mi, že je vše v pořádku což jsem odmítala a přišel tedy manažer a seriozně to vyřešil a zjistil, že slečna namarkovala něco co ani v nákupu nebylo. Další den jsem tam jela znovu za účelem koupit to co jsem zapomněla. Byla tam jiná slečna, ale ani ona nenabídla roztočení a i tato slečna si naúčtovala o 90 korun vyšší cenu čehož jsem si všimla až po zapalacení, ale s manažerem jsme to opět vyřešili a slečna byla dosti zaražená, když mě viděla se vracet. Takže začínám být čím dál více nespokojená a to nemluvím o cenách v porovnání s jinými zverimexi, kde stejné produkty(konzervy) mají o 20-30 korun levnější než v superzoo.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Rychlá komunikace, skvělý přístup. Na webu jsem objednávala psí známku a paní mi druhý den volala ohledně ověření správnosti gravírování a rytí - velká pochvala. Známka je kvalitní a gravírování opravdu velmi precizní. Mnohokrát děkuji. Tento obchod všem vřele doporučuji.

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Vše v pořádku.

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Superzoo je super

Nic

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Zboží jsem objednala 29.12.2018. Dnes je 15.1.2019 a objednávku stále nemám. Není možné se na firmu dovolat a situaci řešit :-(

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Vstřícnost a ochota

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Přehlednost, rychlost nachystání

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Ke granulím eukanuba měl být dárek - pelech zdarma. Místo toho přišel špatně zabalený pytel - jen v igelitu - roztržený a žádný dárek. Objednávku nepotvrdili, fakturu nezaslali, o dodatečném zaslání dárku nic. Firma nekomunikuje.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nedodržení termínu dodání

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Rychlé a bezproblémové dodání.

Platba

Online platby (PayU)Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaDPD CZGLSPPL

Výdejní místa

Vlastní místa

Kontaktní údaje