Logo obchodu Rohlik.cz

Rohlik.cz

87 hodnocení

48 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Objednávám již druhým rokem. Termíny dodání byly vždy splněny. Všichni kurýři usměvaví a ochotní. Pokud něco chybělo, okamžitě zboží dodali. Operátorky milé a vždy pozitivní. Nemůžu nic vytknout!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Ochota operátorů a Kurýrů

Pravidelně dovoz velmi shnilého , až s plísni BIO ovoce a zeleniny, včetně některých potravin, když jsem o této závažné věci psala majiteli Čuprovi email, do dnešního dne mě neodepsal. Zde dál najevo,že zákazník je u něho až na POSLEDNÍM místě, a ukázal svůj charakter.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Nakupuji od počátku vzniku firmy a neumím si to už bez nich představit. 5 let jsem nemusela zbytečně do obchodu, tahat se s taskami a koukat na zpruzelou prodavačku na kase ;-) keep going Rohlík!

Vůbec nic, když byl problém byl rychle vyřešen. Jen mě zklamali, ze někdy nákup nedoveze třeba pan šéf osobně :-D je to sympatak!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávám každý týden,pokaždé doručené skoro s hodinovým spozdeni... dovážení masa kolikrát s tím,že druhý den procházelo..jednou při otevření zapáchalo.. párkrát se mi stalo, že i pečivo mělo ten den spotřebu.. tentokrát jsem objednávala naposledy

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží na váhu bylo zváženo špatně - samozřejmě tak, abych zaplatila víc.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Není vtipné, když platíte za dodávku staré a tmavé ryby. Také po obdržení místo klasických lososových špízů, v pečící misce bylo jen trošku masa. Jako by někdo zval jeden špíz a ten nakrájel. Cena byla samozřejmě plná ,jako za čtyři kusy v balení. Asi měl někdo hlad. Aplikaci rohlíku mažu.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání,většinou zavolají a jsou tu i hodinu dříve a to chválím.Velký výběr zboží a dokonce i zboží z lékárny mi dnes bylo přivezeno,když marodím.

Objednávám skoro dva roky 3x měsíčně a nemůžu si stěžovat

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Kurýr dorazil o 1 hodinu později, Dále mě nebylo dodána bluma tmavá skládaná v hodnotě 58 Kč. Byla ,ale započtena v účtu

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost doručení, široký výběr zboží, vlídnost a ochota zaměstnanců.

Chodí mi zkažený ledový salát, i s housenkami a housenčími exkrementy, zhnilé banány, nikdy čerstvé.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Dobře webové stránky, easy to navigate

Neumí doručit včas i v 15 minutovým okně (v hodinovém nikdy za poslední dobu nedoruci včas, přitom ze neplatí za to kompenzace, a jednou mne stala nepříjemná situace, ze hned jsem nezvedla telefon od kuryrka ale ona nedočkali a odjela, tak jsem musela platit pokutu i když to ještě bylo daleko v hodinovém rozmezí) Hrozné chování s tým doručením k zákazníkům Nikdy nasrane a unavené kuryry Předražené zboží Od listopadu musíte platit i za hodinové okno nad 1200

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic!

Shnilé maso, které smrdělo nesnesitelně, zelenina, šílené zpoždění doručení. Pokud nechcete újmu na zdraví, neobjednávat!!!!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Upřímně já nechápu ty stížnosti zde na čas rozvozu. Objednávám v rohlíku téměř rok tak cca dvakrát do týdne a nikdy se mi nestalo, že by kurýr nepřijel včas, ba naopak. Často se stává, že pošle SMS zda může přijet dřív. Já jsem naprosto spokojená se sortimentem a hlavně nabídkou lokálních výrobků, zejména se to týká zeleniny, ovoce a masa. Oceňuji, že v rohlíku seženu i to, co v normálním obchodě ne. Ovoce i zelenina přišla v horším stavu (ne v nepoživatelném) výjimečně, chápu, že se to stát může, když povezu v autě z obchodu měkčí ovoce nebo zeleninu tak se mi to nejednou stalo také kdy jsem si přivezla domu otlačené banány, pro příklad. Zkrátka já jsem se sortimentem, kvalitou produktů i rozvozem (kurýr vždy příjemný a usměvavý) velmi spokojená a nevím proč bych se měla nervovat v obchodech když je tato služba dostupná.

Mám jedinou výtku - myslím, že je zbytečné balit zboží do několika tašek, i když jsou papírové a vratné, několikrát jsem třeba v jedné tašce měla 4 jogurty, které by se klidně vešly do plnější tašky bez toho aby došlo k jejich poškození při rozvozu. Nejsem si jistá jestli ty vrácené tašky znovu používáte na další nákupy, ale pokud ne tak jde jen o zbytečný odpad navíc. Trochu mě mrzí, že jste museli zrušit "éčkové smajlíky", ale chápu, že to není z vaší iniciativy.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Used to be good but not anymore!! Late deliveries all the time

Late deliveries all the time even when you pay for delivery slot! Last time the driver pretended that he could not find my house. He arrived More than 1 hour late. Now our delivery is again late. Just received a message of 47 mins late. We will not be buying from them again.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Čas doručení příšerný ,objednávání teprv po druhé a hned toto ! objednala jsem den předem . Přišla mi sms ze doručí se zpožděním až za hodinu a půl..!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Sortiment a kurýr.

NIKDY nepřijeli včas. Zpoždění i 2 hodiny. Včera - Doručení mezi 20-21. Ve 20:45 SMS, že přijedou ve 21:37. Objednávku jsem tedy přehodila na dnes. Zeleninu neobjednavám. To jsem zkusila párkrát a kvalita strašná.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Kurýr

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávka byla kompletní

Kvalita zeleniny, kurýr neměl na vrácení,

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

– Je to velká firma, která je schopna na jednom místě soustředit hodně zboží. – Výběr času doručení pokryje celý den, a přijde tak vhod každému. – Označení ingrediencí je podrobné a férové, lidé, kteří mají ve firmě tuto práci na starosti, mu věnují opravdu nadstandardní péči, což jsem mohla ocenit přímo osobní zkušeností. – Kurýři Rohlíku jsou, na rozdíl od některých kurýrních společností, v drtivé většina velice příjemní, vstřícní, často i nadstandardně kultivovaní lidé. Chovají se k zákazníkovi jako k zákazníkovi, což dnes není samozřejmost, a to bez ohledu na velikost nákupu. Těší mě, že jejich šéfové Rohlíku zejvně ví, jak je motivovat k dobré práci, a vypadá to, že je i dobře odměňují.

– Na to, že je to firma s obrovskými možnostmi, mi tu chybí výběr opravdu kvalitního zboží. Za kvalitní jsou tu vydávány buď hipsterské předražené výrobky s průměrnou, ne zcela odsouzeníhodnou kvalitou, jejichž mnohem kvalitnější ekvivalenty koupíme za polovinu ceny (a to není nadsázka) ve farmářských obchodech, na trzích a od dodavatelů přímo, anebo opravdové průšvihy jako nadnárodní zmrzliny plné emulgátorů a podobně. To bohužel platí i o jídle pro děti, v tomto segmentu se občas nestačím divit tomu, jaké jedy jsou za tzv. „dětské jídlo“ vydávány. Výběr je vzhledem k velikosti firmy celkově velmi malý, nejspíš na základě smluv (nebo neschopnosti vedení, ale první bude pravděpodobnější) jsou tu upřednostňováni někteří prodejci (Mlékárna Kunín, Naše Maso, Merhautovo pekařství), na úkor opravdu dobrých výrobců mléčných a masných výrobků, pekárna je katastrofa. Firma tak podniká na platformě neférového prostředí, kdy lepší nemohou konkurovat horším. – Doprava je neskutečně drahá. Ze zkušeností z okolí vím, že mezi zákazníky Rohlíku je mnoho takových, kteří objednávají častěji, ale menší nákup. Pokud by byla spodní hranice pro nákup snížena, jednoduše nakupovat přestanou, protože kupují čerstvé jídlo nebo neplánují tak dopředu. Požadovat po zákazníkovi, který utratí v obchodě např. 600 Kč, za dopravu 85 Kč, je jednoduše zlodějna. Nebýt večerních nebo ranních dodávek se sníženou cenou za dopravu (45 Kč), dávno své nákupy u Rohlíku oželím a v případě zvýšení i této ceny Rohlík pravděpodobně přijde o nemalý počet zákazníků. Dnes je to cena ve srovnání naprosto absurdní. – Zelenina, ovoce a houby na Rohlíku jsou naprosto nepoživatelné. Vykazují všechny typické znaky nevhodného skladování v nějakém laciném hangáru na konci města. Smrdí a hned se zkazí, pokud už nedorazí částečně zkažené. Toto zboží není možno vůbec na Rohlíku kupovat. A to platí i o biozelenině, kterou Rohlík vyzvedává zdaleka zjevně ze stejných skladů. – Vzhledem k velmi špatnému výběru masa a výše uvedenému problému se zeleninou je tu tedy možno nakupovat pouze mléčné výrobky a trvanlivé potraviny. Pečivo je velice špatné.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

jen snad lakavou reklamu, rohlik.cz premium a podobne. jinak uz nemam s nicim zkusenosti

dobre sluzby, objednam jsem si zbozi na 16.00 a jeste nedorazilo, po hovoru s operatorkou jsem si vyzadal zruseni sluzby, protoze musim jit do prace. ted uz je 17.02 a nema cenu cekat. jeste jsem se dozvedel, ze me prisla esemeska, kterou vubec nevidim. nevim zda jeste budu nekdy chtit znovu pouzit tuto sluzbu. nastesti jsem na netu neplatil nic protoze jsem nevedel jak budou fungovat, ted uz vim.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Rychlé dodání Dobré ceny Velký výběr různého zboží Skvělý přístup k zákazníkům Dodání až do bytu Doprava zdarma pro těhotné a maminky Různé způsoby platby Možnost platit stravenkami Lituju pouze toho, že jsem nezačala používat rohlík.cz už dřív.. nechápu, jak jsem před tím mohla fungovat. V klidu si u pc udělám nákup, který mi do dvou hodin dovezou, doprava zdarma, platit můžu, jak chci. Když došlo na nějaký problém, hned byl vyřešen. Stalo se mi tedy pouze jednou, že mi chybělo zboží a ihned by mi jej zdarma dovezli. Jednou jsem špatně zadala zboží do košíku a i za to jsem dostala kredity. Zákaznické centrum rychle problém vyřeší. Kurýr je vždycky příjemný, nákup umístí, kam potřebuju. Většinou přijede dokonce dřív. Nejlepší je, objednat si rohlíky, ta vůně je úžasná. Zboží je vždy čerstvé a kvalitní.