Tentokrát nic. Jen s přihlédnutím k minulým návštěvám kamenných prodejen mám připomínku k tomu, že se personál prodejny zpravidla musí věnovat nakupujícím s malými dětmi, kterých bývá tolik, že “vytěží” většinu pozornosti. Na dospělé zákazníky pak nezbývá čas ani energie. Možná by stálo za to úplně rozdělit prostor prodejen na dvě části. Několikrát mě totiž přítomnost malých dětí a bezmoc získat si na chvíli nerušenou pozornost prodavače donutila odejít a zkusit to jindy. A nejsem s podobnou zkušeností výjimka.
naBOSo
94 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Kvalita
Rychlost vyřízení objednávky.
Široký sortiment Příznivé ceny Rychlé dodání
Nic
Přístup k zákazníkovi
Způsob komunikace, rychlé dodání. Boty sedí přesně dle velikostní tabulky.
Nic.
hezký výběr
Spatna komunikace -po tydnu stále nemam zboží
rychlost dodání
Rychlost vyřízení
Personál který dobře poradi
rycjé dodání
rychlost zaslání a cena
Vše v pořádku, rychlé vyřízení objednávky i doručení.
kvalitu zboží
?
I když obědnávám zboží skladem vždy totrvá minimálně týden než ho odešlou. Stalo se mi to už po 3. Čili tento dotazník momentálně nemá smysl.
Skvělá obsluha v místním obchodě, velký výběr na e-shopu a možnost objednat až 7 párů bot a vyzkoušet na prodejně.
Velká vytíženost kamenné pobočky v Brně.
Rýchle dodanie, kvalitný tovar.
Nič.
Uplne vsechno
Nic
skvělé zboží
Přístup jedné z prodavaček, ale ne vůči mě, nýbrž k životu. Je to ale jen její osobní věc.
Kvalitu zboží i ochotnou obsluhu.