1 kartáček Philips (koupeno v sadě) při 1.spuštění vydával neočekávaný zvuk (randál). Paní na prodejně neochotná k výměně a v rámci 14denní reklamace ani nelze vrátit peníze ? takže řešeno přes servisního partnera Philips na výměnu - již 14 dnů.. TAKŽE NÁKUP PROFIMED NIKDY VÍCE, mají prapodivně nastaveno řešení reklamací.
Profimed.cz
67 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Kartáček Bob a Bobek při prvním spuštění nefunkční i paní na prodejně zkoušela, poté reklamováno a zase se čeká, než kartáček “zhodnotí” jestli opravit nebo poslat nový… čekala bych u nového kartáčku, který je nefunkční, reklamován v 14 denní lhůtě na vrácení zboží, okamžitou výměnou za nový na prodejně. Takhle opět čekám na zboží a budu muset už po 3x jet 20 km pro vyreklamovaný kartáček, který mi na benzínu stál více než on samotný!….
rychlost
úplně vše
Rychlost vyřízení objednávky a blesková rychlost vyřízení reklamace.
nic
velký výběr
Rychlost a kvalitu zboží
Nic
vše v pořádku
Profesionální, vstřícný personál,velmi kvalitní výrobky, nakupuji dlouho pro celou rodinu, jsem maximálně spokojená.
nic
rychlé dodání, super komunikace
výběr