BENU Lékárna
82 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Dostupnost léků, pěkné prostředí prodejen.
Ohromné rozdíly v cenách na internetu a na prodejně - napr. Sinupret 100 ml kapky na internetu 189 Kč, včera na prodejně 289 Kč. To je opravdu velká přirážka.
Velký rozdíl mezi cenou přímo v lékárně a jejich internetovou cenou. Při koupi masti rozdíl 200%!!!!!!
Otevřeno i o víkendu
Podstatně vyšší ceny než jinde
Nikdy neplatťe na e-shop Benu lékárna předem potom mají na všechno času dost ,jsem pravidelným klientem nakupuji vitaminy cca za 1500 až 2000 , když jsem platil až na převzetí v lékárně mohli se strhnout a druhý den sms kolem 15 hod připraveno k vyzvednutí ! Včera tedy ve čtvrtek 7 .11 jako vždy večer objednávka za 2100 Kč v pátek ráno v 11 hod dopoledne mail zakázka se připravuje a sms odpoledne nikde jdu se zeptat do lékárny v 19 hod na Kladne v Tescu a lekarnice bohužel nemáme, zeptám se zítra ? Ne až v pondělí ! Řekla asi toho mají plno , aha tak oběd za 100 Kč Boltem do hodiny je doručeno léky za 2100 Kč je problem ?
Uz po několikáté jsem nakoupila na eshopu arasidove máslo a ghicko. Velmi často přišlo zboží špatně zabalené, takže povolilo vicko a část se vylila ven. Navíc posílají velmi krátkou dobu trvanlivosti, pouze 3 měsíce, coz u litroveho balení není dostatečná doba. Už zde kupovat nebudu.
Dostupnost poboček
Lékárník vám strčí produkty s dvojnásobnou cenou než kolik stojí u konkurence (Praha Pankrác OC Arkády).
Potřebovala jsem prodloužit dobu na vyzvednutí objednávky. Na mail se nikdo neobtěžoval odpovědět, telefon se nikdo neobtěžoval zvednout, popř. po druhém vyzváněcím tónu položil, pak už jen obsazený tón. Co bude s mojí objednávkou se už asi nedozvím, ale rozhodně si zde už nikdy nic neobjednám.
Dnešní návštěva lékárny v olomouc City...katastrofa!! Chtěla jsem něco na citlivou pleť pro dceru, paní nevěděla tak ji kolegyně podala nějaký krém ten paní dala mě, nic mi k tomu neřekla a když jsem se na něco ke krému zeptala opět nevěděla. Tak jsem odešla vedle do lékárny max a spokojenost, ochota,poradenství prostě úplně super.
Rychlé dodání
Po vyzvednutí zásilky v lékárně po cestě domů balíček bez poškození, ale po otevření jsem zjistila že Cerave čisticí gel, který jsem si objednala je polovina z něj vylitá v balíčku , jelikož víčko bylo úplně volné…
Naprosto zbytečná služba, rychlejší je si léky v dané lékárně vyzvednout či zakoupit...
Zboží za vice než 2000kč. Objednávka přes eshop dorazila sice správně, ale zboží evidentně používané, což mi nechtíc potvrdili i sami přes email komunikaci. Nechtěli vrátit peníze a ten samý používaný kus poslali zpět. Naprostá neochota cokoliv řešit jak na infolince, přes email i na pobočce.
objednávka číslo 9741544268, všechno je v pořádku.
"Při dlouhých manévrech vojsk za třicítileté války bývaly polní mše také neobyčejně dlouhé. Při moderní taktice, kdy pohyby vojsk jsou rychlé a bystré, polní mše musí být také rychlou a bystrou..." Spousta velkých E-SHOPŮ žije v moderní době, kde lhůta dodání se pořád zkracuje, ale Benu Lékárna se zasekla v době třicetileté války.
Objednávám léky na recept u nich dlouhodobě. Přišlo to mi jako super možnost. I když nemůžeš si recept vyzvednout v čas, vždycky mi ho prodloužili .. až na dnes. I když mi přišlo upozorněni že mam na vyzvednuti 24h léky mi vydat odmítly.. při tu zprávu generuje automat a oni nic nemají s tím společného. ))
...
Koupila jsem v pátek krém za 300kc na prodejně, bohužel jsem si všimla až doma, že to je jiný typ a v pondělí ho chtěla vyměnit za ten pravý....(Nejsem ze stejného města kde je lékárna) a prostě NE- poslali je někam.... výměna není možná Můj poslední nákup v Benu
KATASTROFA! NIKDY VÍC.. - objednávka z e-shopu - dodání do cca 3 dnů?? Si dělají srandu? Je to přeci lékárna! Pokud si něco potřebuji koupit v lékárně, potřebuji to hned a né za - možná - 3 dny!!! DĚSBĚS.. Zboží jsem si v poledne objednala s tím, že až odpoledne pojedu okolo, si ho vyzvednu, protože ho večer potřebuji. Né za 3 dny.. brr.
Objednal jsem osobně v BENU u stanice metra Národní tonometr Omron M3 se síťovým zdrojem. Když jsem si pro něj po vyzvání přišel, položil lékárník na pult tonometr bez síťového zdroje. Kdybych si nezkontroloval na místě, zaplatil bych něco, co jsem nechtěl. Lékárník nabídl, abych přišel za půl dne pro ten správný. Ten správný jsem koupil za půl hodiny v jiné lékárně. \Registroval jsem si v lékárně BENU na křižovatce u Anděla lék na recept. Potvrdili příjem, za cca 24 hodin přišla zpráva, že lék není v distribuci v ČR. Dostal jsem ho za chvíli bez objednání a bez čekání v jiné lékárně. Poučení: Nedbalost, neochota, pomalost, lenost.
Objednáno expresní doručení - > zboží nedorazilo v požadovaný den. Ignorace emailové urgence. Nemohl jsem se ani dovolat na zákaznickou linku -> mezi 9 - 11.30 jsou všichni operátoři obsazení. Nenabízejte takové PLACENÉ služby, které nedokážete realizovat. NEDOPORUČUJI
Mám OC Europark u nosu, Benu je tam taky olala! Ale ne, sem to nedodáme. No tak než jezdit po vašich čertech, kašlu na vaše bláboly v podobě kartiček! Jste k ničemu! Konkurence! Sbohem!
Zklamání - přišlo poškozené zboží. Objednávali jsme poměrně velký balíček na eshopu (vícero položek), bohužel ze strany lékárny byla zásilka zabalená tak, že zboží uvnitř bylo po otevření krabice poškozené - jednak několik produktů bylo pomačkaných a měly protržené obaly až na samotné léčivo a druhak jsme tam měli sprchový gel, který se pravděpodobně během přepravy otevřel a polovina ho vytekla do krabice a na ostatní zboží. Radost tohle po otevření uvidět. Při studování podmínek na vrácení/reklamaci jsem si přečetla několika-odstavcový návod, jak mám JÁ zboží zabalit a předat přepravci, aby nebylo poškozeno - vystlat novinami, poskládat tak, aby se v krabici nehýbalo atd - velmi zajímavé požadavky vzhledem k tomu, že samotná lékárna toto splnit nedokáže!! Vyplnit formulář, odnést do Zásilkovny (která je jediná zdarma) nebo zavést na centrální sklad do Prahy - ale podle stránek lékárny "snadné vrácení"! Tolik starostí s reklamací mi za hodnotu poškozeného zboží ani nestojí, zvlášť když jsem v 8. měsíci těhotenství je tohle to poslední, co chci řešit. Velmi děkuji za zkušenost, Benu, odteď u vás už max vyzvednout recept..
Dlouhe fronty