Logo obchodu BENU Lékárna

BENU Lékárna

623 hodnocení

84 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Spolehlivost

Nic

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

arganové máslo

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlost

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Nic

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlost odezvy a dodání

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlost

nic

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlost dodání + výhodná cena

nic

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Rychlost

Nic

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlost cena

nic

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlost

nic

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

vše proběhlo v pořádku, kromě špatného přístupu do lékárny, pokud nejde zákazník pěšky.

U lékárny Benu v Brně na Kamenici není kde zaparkovat.

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Všechno, komunikace, doručení,ochotný a vstřícný přístup

--

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlost dodani

nic

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlost objednaného produktu k vyzvednutí

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

První objednávka rychlá jak blesk, druhá mě zklamala. Čekala jsem na ní 7 dní a to jsem si jí nechala poslat na prodejnu s osobním vyzvednutím. Tři položky v zásilce chyběly. Naprosto bez vysvětlení, včetně papíru, takže jsem strávila dost času zkoumáním, co mi vlastně chybí. Měla jsem toho hodně. Eshop není evidentně na větší zásilky stavěný, nákupní košík je při více položkách nepřehledný. Odpověď lékárny, že zboží nebylo v balíku, protože bylo vyprodané, beru jako výmluvu, protože bylo a stále je na eshopu skladem. Nejspíš to expedoval nějaký jouda, protože mi naopak přibalil o jeden vzorek zdarma navíc. Na to si nestěžuji, ale snad vám to nebude chybět... :) Každopádně bych očekávala, že když si něco objednám, že to dostanu, když je to ve chvíli objednávky skladem, anebo mě aspoň budete informovat o změně mojí objednávky!! Třetí objednávka ok, ve čtvrté opět jeden produkt chyběl! Opět bez vysvětlení... Tento eshop nedoporučuji.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nic nemuzu pochvalit.

Objednala jsem si Vibovit na konci kvetna. Po vyzvednuti jsme zjistili, ze expirace Vibovitu je 9.6.2018! Poprosila jsem o vymenu v lekarne, kde jsem ten samy den Vibovit prevzala. Se slovy "to nejde" musite poslat postou jako reklamaci....fakt ma tohle smysl? Jit na postu poslat doporucene Vibovit a 30 dni cekat na uznani reklace, kdyz ho chcete jenom vymenit? Pouceni? Naposledy jsme neco objednavali pres eshop lekarny Benu.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Akční ceny

Obsah balíčku ve stavu puzzle.Alavis na klouby (1000 Kč) měl prasklé víko a obsah vysypaný mezi ostatním zboží.A krabice pri převzetí od PPL byla bez známek poškození,takže to bylo tak poškozené už zabalenéPsala jsem e-mail a nikdo se neobtěžoval nic řešit.Benu nikdy víc,raději si připlatím jinde!

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

přehledné stránky sortiment

komunikace doba dodání Lékárna zrušila mou online objednávku s tím, že došlo ke špatnému promítnutí stavu zboží ze skladu - při objednávání již bylo vyprodané. Což by mi ani tak nevadilo, jako fakt, že tohle zjištění jim trvalo týden. Zrovna u zboží z lékárny bych čekala komunikaci pružnější. Myslela jsem, že během tří dnů ho budu mít objednávku doma a ne že za týden zjistím, že ho ani nemají a musím začít znovu jinde. Když jsem hledala, kde jinde produkt objednat, na jejich stránkách stále bylo možnost ho objednat.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nic!

Dobrý den, chtěla bych si stěžovat na pobočku Vaši lékárny (Štefánikova 250/6, 150 00 Praha 5). Dne 4.5. jsem si po domluvě s jednou z Vašich lékárnic objednala LP Budenofalk 3mg, na prodejně nebyl k dostání, a tak jsem se s Vaší kolegyní domluvila, že pro LP si přijdu nejdříve ve středu, neboť již v ten zmiňovaný pátek jedu na Moravu a vrátím se v úterý večer. Dnes (čtvrtek 10.5.) jsem si šla Budenofalk vyzvednout a bylo mi řečeno, že není na prodejne?! a že si pro něj mám zajít do jiné pobočky Benu lékárny na Smíchově. Odebrala jsem se tedy tam, kde mi sdělili, že o ničem nevědí a že poslední krabičky vydali ráno a ať se tedy domluvím v té první lékárně. Vrátila jsem se tedy zpět, tam mi na dotaz, kde si tedy lék mám vyzvednout, když jsem si ho objednala k nim, odpověděli, že jsem si ho objednala na PONDĚLÍ (?!?!) a že jsem si ho tam nevyzvedla, a tak rezervace propadla a vydali ho někomu jinému. Jsem opravdu velmi naštvaná na jednání z Vaší strany. Jak je možné, že LP byl objednán na jiný den než jsme se domlouvali? A i kdybychom se domlouvali na pondělí, tak mi opravdu nejde do hlavy, jak si můžete dovolit nemít, po objednání na jméno, na RECEPT (!!!!!!!), kdy je jasné, že ten lék ASI SKUTEČNĚ POTŘEBUJI A JSEM TEDY NEMOCNÁ, lék na skladě a nevydat ho. Toto je z Vaší strany opravdu nechutné hulvátství! Nechala jsem se na SÚKLu informovat, že zatím výpadek LP Budenofalk není, tak jak je možné, že mi ho už nechcete objednat? S Vaší neskutečně úžasnou lékárnou končím, jste banda nechutných hulvátů, kteří nemyslí na nemocné lidi. Obvolala jsem jiné, menší lékárny, kde byli ochotní a po domluvě mi objednali Entocort, i když u nich ještě nemám recept. Z toho si vezměte příklad, takhle se jedná se zákazníkem - nemocným člověkem. Doufám, že se z tohoto pro příště ponaučíte a budete se ke svým zákazníkům chovat s úctou.

Platba

Online platby (PayU)Platba kartou (Master Card, VISA)HotověDobírka

Doprava

Česká poštaGLSPPLUPS

Výdejní místa

Vlastní místaZásilkovna

Kontaktní údaje

Kategorie