Logo obchodu Košík.cz

Košík.cz

320 hodnocení

45 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

dovoz domů

- mražené zboží absolutně rozteklé a povolené (zmrzliny,maso,ryby nekupujte v létě) - anglické slaniny zkažené (evidentně nedostatečně chlazené auto) - řidič přijede daleko dříve než v plánovaném čase,ani předem nezavolá hotová jídla Authentic Košík-nedovařené,nepoživatelné řada potravin trvanlivost jen do 2. dne (to tedy opravdu nesním!Nejsem Otesánek) Tento obchod vřele nedoporučuji

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Kompletní nákup, příjemný kurýr, rychlost doručení

Není co vytknout

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Příjemný kurýr

Nepřišli mi 2-3 položky. Gramáž vaničky rajčat 250g a bylo v ní 210g. Nebylo to poprvé. Připsání peněz na účtu za 10 dni. Nechtěla jsme dát na recenze ale už jsem se poučila.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Dodání včas

Chyběla polovina nákupu ze seznamu. Bohužel se mi to nestalo poprvé Řidič byl nepříjemný a měl problém donést nákup za dveře bytu

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

- již po několikáté chybějící zboží a nutnost volání na podporu - po několikáté kurýr doručil zboží o hodinu a něco dříve než měl, co kdybych nebyl doma? Máte zákazníka minimálně včas informovat.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Chování řidičů a řidiček.

Občas něco chybí, slíbeno odečtení z další fa nebo dodáno v další objednávce. nic z toho nesplněno.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Dodání včas

Zkažené maso, nekompletní dodání sortimentu

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Řidič přijel o dvě hodiny dříve bez ohlášení. Pak jsem si všiml, že přišla sms, že přijel. Tesco vždy volá a když má přijet dříve, tak vždy volá jestli může. Tady vám to přiveze arogantní, drzá a nejspíše i nahluchlá ženská. Kdyby to už nebylo zaplaceno, tak jsem ji kopl do řiti. Nikdy více!!!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Slušné ceny na hotová jídla.

Termín doručení byl posunut o hodinu přesně v momentě, kdy měla objednávka dorazit - operátor mi neposkytl adekvátní vysvětlení a po dotazu, jestli se mohu na nový termín doručení spolehnout, už se mi ozval pouze s tím, že nemám prioritu, jelikož řeší hovory. Od té chvíle se termín doručení posouvá v podstatě v reálném čase dál, s každou uplynulou minutou o minutu. Tohle nehodlám nikdy opakovat, katastrofální práce s doručením i se zákaznickou péčí. Jestli jde objednávka zrušit, tak ji zruším.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Zboží nedodáno. Přestože objednávka s časem doručení potvrzena mailem, prý se nějak ztratila v systému. Nebyli mi schopni nabídnout nové doručení jindy, jelikož prý nemají termíny. Takže mi prý vrátí peníze, dají kredity a mám zkusit štěstí znovu. Nikdy více. Jediné pozitivum příjemná operátorka na telefonu, ale to je hodně málo.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Čerstvá zelenina, celkem dlouhé expirace...

Řidič přijel o 2 h dřív, kdy jsem venčila mimo město v lese psa..musela jsem nasednout a jet domů , protože tam řidič čekal,nedal vědět, že přijede dřív , než je rozmezí sjednané doby...Vylezu z auta s rouškou a svou vlastní propiskou, pan vyleze ze svého kde seděl se svou slečnou oba bez rukavic roušek ,žádný odstup nic...Převzala jsem si to na ulici a domu odnesla sama. Ten samý den ráno ,mi přišla SMS, ze nedodají v nákupu sýr, cena cca 30 Kč..Že vše bude vykompenzováno.. V tašce žádný náhradní sýr nebyl , na účet mi Kč vráceny nebyly a pan řidič na mě prskal a říkal , že takto je to vše , ať se mám nashledanou... Na 30 Kč prdim, ale jde mi o princip. Přijede dřív, bez oznámení, žádná ochrana zákazníků a žádná kompenzace, za zaplacené, odsouhlasené, ale přesto nedodané zboží. Vše proč jsem tuto službu zvolila selhalo. Zkusím konkurenci

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Rychlé dodání,čerstvé zboží,nic nechybělo

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

V předchozích nákupech jsem si nevšimla žádných problémů, ale po nějaké době co jsem viděla recenze a viděla stejný problémy jako mám já s nákupem. ŘIdič byl pokaždé milý a vstřícný.

Neustálé zpoždění jednou i z 10 minut na 2 hodiny! Jinak vždy počítám min. 30 minut zpoždění. Nákup, co jsem si objednala a zaplatila byla pohroma...chybělo 2x mléko, 1x lays brambůrky s tím, že v tašce byl rozsypaný obsah oneh brambůrek - tím pádem nevím, jestli měl někdo hlad nebo co! Okurka a cibule zkažené ..no fuj. Párkrát jsem zkusila Rohlík.cz a u nich jsem zatím žádný problém neměla. Přecházím ke konkurenci, tohle už je okrádání zákazníku. Dala jsem Košíku šanci víckrát, ale zklamal. Nikdy víc!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Zklamalo mě to, že jsem dvakrát v tomto týdnu objednala kuřata a ani jednou mi nedorazila. člověk čeká do noci aby objednal a zbytečně.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Vse ok. Dodrzen domluveny cas, ochota ridice i pani v zakaznickem servisu. Urcite objednam znovu.

Nic

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

v zásadě nic... :D

absolutně neumí dodržet čas doručení a to i ve dny jako víkend ráno nebo všední den kolem desáté večer - zpoždění, neinformují, arogantní chování. Ze všech 3 hlavních hráčů na tomto trhu (Tesco, Rohlík a právě Košík) je Košík.cz jednoznačně NEJSLABŠÍ. Zákaznický servis neumí, časy doručení +- 2 a více hodin.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Když se trefíte do dne, kdy mají většinu zboží, tak Vám to ušetří čas. Musíte ale pracovat z domova, protože v pracovním týdnu během dopoledne není každý na příjmu a to jsou právě časy, kdy máte šanci, že Váš nákup bude odpovídat představě, co chcete nakoupit a doručí Vám ho včas. Jinak téměř pokaždé něco nemají a kurýr pravidelně přijíždí se zpožděním, rekord je hodina a 40 minut .......

Za 2 roky, kdy služeb využívám dorazil nákup včas pouze 2x. Nedej bože, že chci do zaplaceného nákupu přidat zboží, které jsem zapomněla. Jediné řešení ze strany Košíku je storno objednávky a vytvroření nové. Jak vstřícné, že? Přitom by stačilo přidat 1 výrobek k té stávající objednávce, nechat kurýra přijmout hotovost a novou objednávku fakturovat zvlášť s dopravou zdarma....ale to je moc jednoduché, lepší je dělat to složitě.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Neuvěřitelné chování, již dva dny čekám na objednávku, stále se mění čas nebo řidič nedorazí nebo naopak je poblíž ale nezvedá telefon, drzost jak ze strany řidiče tak zákaznické linky. Díky košíku za úplně na nic Vánoce, myslím že by jste to měli zavřít a doufám že brzo zkrachujete.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Objednávka objednaná několik dní dopředu, první den doručování nedodána vůbec, neustále SMS o zpoždění doručení, následně zpráva o příjezdu řidiče, další hodinu nic, nakonec po telefonátu na zákaznickou linku je zboží již dávno zpátky na skladě. Další den opět čekání, následně nepřijatý hovor od řidiče, po volání zpět (cca 10 minut)je již jinde a nebude se prý vracet. Nikdy víc!!!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Všechno

Nic

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Jiný splátkový prodej)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje