Nic
Košík.cz
45 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Vše v pořádu,doručení přesně na domluvený čas
Neochota a lživé reklamy prisla mi sms zprava, ze budu mit na 7 dni dopravu zdarma a pri nakupu mi hlasilo, ze musim jeste nakoupit , abych mela dopravu zdarma, kdyz jsem to chtela resit pres chat tak me tam odmitala nejaka Sabina vyridit, ze ma zakaznika na drate co je mi do toho ja jsem taky snad zakaznik a chtela jsem to vyresit hned nemam cas ztracet cas je to jeji prace mela to resit hned vubec me nezajima nejaky jiny zakaznik na drate.A nemluve o tom jak vzdy napisou nejaky cas prijezdu a pak maji zpozdeni nekolik hodin a musim vecne hlidat cas a sledovat zarizeni, protoze nikdo mi ani nezavola nebo neda info, ze se zpozdi pak se teda omluvi, ale za to cekani, ze mi v 22:00 priveze nakup kdy ja uz chci jit spat.muze dat aspon slevu nebo pri pristim nakupu dopravu zdarma.Takze ne diky Kosik uz ne a to jsem nakupovala tady docela rada, ale uz toho mam dost tahle ta Sabina na chatu me dozrala.Sbohem
Rychlost dodání zboží, kvalita výrobku
Nic
Rychlost dodání, dárek k nákupu
Ochotu pracovnice telefoní linky řešit problém Ivě 3/4 na deset večer.
Je aktuálně 21:48... Nákup měl dorazit mezi 19-20 Informace z chatu v 20:40, že nákup dorazí určitě během 15 minut, pak přestali odpovídat. Kdybych nezavolal na infolinku, nevím doteď,jak na tom jsem. Od té doby, co se už nejezdí z Prahy ,ale z Makra v Plzni to je sestupně dolů s kvalitou služeb.
Jsem pravidelny zakaznik,nakupuji uz pres rok a az na par deobnych chyb napr datum spotreby do dnes bylo vse ok.
Lzi kosiku o tom jak snadno muze zakaznik zbozi reklamovat bez volani a psani na par kliknuti to jsou lzi!! Dorucili jste mi nekvalitni jablka(trictvrte jablek pobouchana jedno melo cernou plisen) ,dqle uzena plec byla horka tu sem vyhodil cervena paprika plesniva ,horka,tak jsem zbozi reklamoval v domeni ze mi pripisete kredity a ejhle..... najednoi email od kosiku ze pokud nedodam fotografie ze reklamaci zamitnou!!!! To jako vazne?? Tak proc pisete na svych webovych strankach ze reklamace je na par kliknuti kdyz to tak neni, a pani ze zakaznicke linky mi pise email kdyz nedodam foto tak reklamaci zamitne,jako sorry tohle na svych webovych strankach nikde nepisete ani pismenem ani slovem! Jsemm z toho sklamany! Nehlede na to ze bydlim na vesnici a jsem.na vasi sluzbe zavislej nehlede na to ze mate vse v e shopu drazsi nez v beznem hypermarketu a navic ta drzost ze po me chce vase zamestnankyne foto spatnych potraviny navic by me zajimalo jak pozna z fotky ze je uzena plec horka! Byt vami tak duveruji zakaznikovi!!! Dale mi v objednavce chybela polevka do hrnecku kureci, na to mi vase zamestnankyne napsala email ze pokud nedodam foto tak mi reklamaci zamitne! co to sakra je! chci aby se k tomu vyjadrit nekdo z manageru kosik.cz zda toto chovani vasi zamestnankyne je v poradku a co ma zakaznik udelat pro to aby mu byla vracena castka jednak za reklamaci a jednak za chybejici zbozi ktere jsem jiz zaplatil :/ nejvic me mrzi arogantni jednani a neochota vasi zamestnankyne ktera resi mou reklamaci!
A vážený Martine , nakupoval jste pod Prahou, nebo pod Plzní? Je v tom totiž obrovský rozdíl. S pražskou pobočkou jsem byl, až do změny, také spokojený.
Nakupoval jsem zde poprve.Mel jsem strach v jakem stavu vse doruci a byl jsem prekvapen,vse rozdeleno aby se neponicilo,i jogurty v poradku,pecivo cerstve a kuryr ochotny.Mel prijezd mezi 7-8 rano a v sedm presne volal.Ja nemam co by za me bylo spatne.Jen tak dal.
Vubec nic
nic
Dodávají pouze zboží, které je pro ně výhodné dodat. Pro koho je tato služba určena? Jak dlouho bude tento cirkus pokračovat?
Nic
Všechno, první objednávka jsem chtěla kuřecí prsní řízky ale neměli to jsem zjistila až po kouknuti na email s tím ze mi dají náhradu stehenní což jsem odmítla, kurýr pořádně česky neuměl takže taky šílený a dneska jsem si objednala 10sáčku vanilkové cukru u dr.Oetker a přišlo mi deset balíčků skořicového cukru, to tam neumíte číst nebo co?! Sorry ale u Vás už fakt NE!!!
Rychlost dodání, jednoduchá aplikace
Již poněkolikáté mi přišly jogurty prasklé a vyteklé. Vlastně je to každý nákup,když je objednám!!!!
Nic!
Špatná zkušenost. Objednala jsem si nakup na 6-7h ráno, a když jsem zadala adresu, nezobrazovala se v jejich aplikaci, tak jsem zadala adresu restaurace, která je v budově. Aplikace zadala i tak špatnou adresu, které jsem si do rána nevšimla. Kolem 06:49 jsem řidiči poslala svou správnou adresu (2 minuty od té špatné) bez odpovědi. V 06:56 mi zavolal řidič, že je na místě. Když jsem vysvětlila svou správnou adresu, řekl, že nemůže přijít na jinou adresu, a ukončil hovor. Zavolala jsem zákaznický servis a byla jim celá situace ukradená, i když jsem udělala vše správně. Kurýr navíc tvrdil, že má kvůli mě zpoždění, i když se u mě nezpozdil ani 2 minuty (telefonicky). Myslela jsem, že tato služba má být především o pohodlí, a akorát mi zničili ráno. A teď musím do obchodu. Už nikdy nebudu nakupovat u Košíku.
Ochotní kurýři (asi jsem mela stesti)
Opakovaně dodávané zboží s minimální dobou trvanlivosti, výjimkou není doba spotřeby v den doručení nákupu. Přitom se nejedna o potraviny, u kterych je předpoklad okamzite spotřeby - napr velká majoneza apod. Pecivo take není vždy čerstvé. Toto se mi na rohlíku nikdy nestalo. Již nenakoupím a rozhodne nikomu nedoporučím.
Informace o doručení.
Baleny chléb konečnou dobou trvanlivosti ( nákup přišel 18.10.22 chleba má trvanlivost 18.10.22),nahnily česnek a prelepena etiketa u rajčat o čemž nevím co si myslet. Již nenakoupim.
Chválím vše od pohodlnosti a funkčnosti aplikace po chování kurýrů. Společnost to dělá skvěle a přeji hodně úspěchů i dál. Kurýři jsou natolik milí, že bych si přál, aby měli co nejlepší pracovní podmínky.
Vše dorazilo v pořádku. Pán dal automaticky tašky až ke dveřím. Za mě super :)
Nebyl s ničím problém.
Se službou jsem velice spokojená. Pokud budu nakupovat těžší věci, tak v klasickém obchodě už určitě ne. Donáška před dveře bytu - 12 ks 2,25litrových vod už se pronese. Kvituji také možnost doobjednávky, když na něco zapomenu. A minimální objednávku za 500 Kč není v dnešní době žádný problém splnit. Možnost dopravy zdarma v určité časy považuji za bezkonkurenční. Děkuji a zase příště.
Zatím jsem měla jen 3 objednávky a upřímně asi nic.
Zboží dorazilo čerstvé
Nic
Dovoz
Skoro všechno. Na košíku již nikdy nenakoupím. Papriky poničené a v rozkladu. Místo krůtího masa 520g jen 434g za totožnou cenu. Kachní játra s trvanlivostí 2 dny. Celkově pomíchané do tašek všelijak. Košíku se nedá věřit, že výběr surovin provede profesionálně. Připomíná to vybírání zbytků v obchodě před zavírackou.
Vše super