Omezený sortiment na určité oblasti, k nám například není zavážena zelenina, ovoce, maso ani podobně, tak že do obchodu stejně musíme (okres Uherské Hradiště)
Košík.cz
45 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Ochota řidiče donést nákup až do bytu Pokud něco zapomenu přidat do objednávky,tak mohu napsat email a oni mi položku přidají
Trošku vyšší ceny,než v klasickém supermarketu.
Vždy ochotný řidič. Dobré potraviny. Ochota na zákaznické lince. Dneska jsem zapomněla při objednání sáčky do koše. Na lince byla moc příjemná paní. Při dotazu že jsem zapomněla sáčky do koše hned zjišťovala zda by to šlo přidat. Ale řidič už to měl na autě, byla ochotná objednávku stornovat a přeměnit na pozdější čas. Ale to mi přišlo zbytečné kvůli jedné věci. Ale mockrát děkuji.
Zatím se nedá zodpovědět. Vždy to bylo v pořádku
Přesto, že má tato služba v poslední době jistě zákazníků až až, neztratila nic ze své kvality. Skvělá komunikace, zpoždění je ohlášeno a omluveno, je naprosto pochopitelné. Skvělé je jednání dopravce, který je i v pozdní hodinu ochotný a usměvavý. A příjemně potěší i písemné poděkování a dárek u nákupu. Zvlášť v dnešní neosobní době, skláním poklonu. Moc děkuji a přeji všem v Košíku aby stihli prožít pěkné a klidně Vánoce.
Pohodlnost Ochota řidičů wedo
Nedostatečná zásoba kusů položek v sortimentu Není možné vytvořit objednávku, pokud jsou na příští 4 dny obsazeny termíny závozu. Nemůžete si zboží rezervovat, předplatit, nepřijde upozornění na volný termín, musíte na to myslet a hlídat a hlídat. Prý podnět předají programátorům, ale kdyz vidím ostatní recenze, asi se to nezlepší
Obchod se v případě problémů snaží celou situaci řešit v prospěchu zákazníka.
Ceny a sortiment, ovšem zdaleka není jisté, že objednané a zaplacené zboží dorazí.
Ve firmě je neskutečný bordel. První objednávka bez problému, druhá dorazila po devíti dnech a několika urgencích, třetí nedorazila ani po týdnu a zrušili jsme ji. Navíc si Košík strhnul z účtu peníze za první, dávno zaplacenou objednávku, a to dokonce dvakrát, byla tedy zaplacená třikrát. Nezaručují termín dodání, neustále se vymlouvají na problémy přepravní firmy, což je samozřejmě věc jejich, nikoliv zákazníků. Podáváme oznámení ČOI.
Zaplacené zboží
Po tři roky využívání služeb "Košíku" mohu jen chválit. Naprostá spokojenost.
Od výběru, objednání, dodání a profesionální přístup kurýra , velká spokojenost.
Nic
myšlenka rozvozu zboží
každou dodávku chaos a neinformovanost při údajné dopravě. Dny marnéhon čekání.
Akce na určité zboží
Objednávka měla dorazit už včera, odpoledne přišla sms, že z kapacitních důvodů bude balík doručován následující dny, dnes nic a zitra je svátek, jelikož jsme v izolaci, na balík opravdu spěcháme, uz tedy příště mám ponaučení
Nic
Naprosto otřesné! Nedoporučuji. V pátek nám měl přijet nákup na celý víkend. Ve 14:00 telefon, že nákup bohužel nepřijde z důvodu zapomenutí předat kurýrovi. Bylo to velmi nepříjemné, ale stát se samozřejmě může. Pokud by bylo zboží doručeno hned v pondělí, neřešila bych. V pondělí mi nepřišla celý den žádná zpráva, že mi budou nákup doručovat. V 16:00 už mi to bylo divné a volala jsem na linku. Tam mi bylo řečeno, že nakup nebyl ještě ani vyskladněn, natož předán dopravci. Takže už nikdy !
Večerní dovoz
Rozbité zboží z objednávky
Rychlost a pohodlnost.
Nic…
Šofér prišiel neskoro, znehodnotil mi nákup, rozbil nejaké položky, ktoré som aj tak musel zaplatiť a náhrada žiadna. Proste katastrofa…
dodání a příjemní řidiči
Maso, několikrát jsem nakoupila maso a druhý den ho mohla vyhodit, i když na něm bylo datum spotřeby ještě 3 dny před.
super rychlost, šíře nabídky
Původní zamer
Neustále navyšování cen a zhoršení cerstvosti
Komunikace s obchodem žádná..když jsem volal na telefonní číslo a psal na email..zboží přišlo pozdě a jiná značka heveru i podpěr.A omlácené...Nedoporučuji nákup v tomhle obchodě...POPRVÉ A NAPOSLEDY !!!
Sortiment, zjednodušení nakupovaní, přehledné