VK servis
42 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Koukám že nejsem jediný který se nechal napálit touto firmou. Zakoupil jsem zde mobilní telefon Huawei G700. Už při vybalení jsem se zarazil protože v krabičce byla pouze anglická nabíječka. Každopádně telefon fungoval a byl jsem sním spokojen. Jelikož mi končí záruční doba a na telefonu byly nějaké závady, odvezl jsem ho na opravu. Do té doby telefon normálně fungoval. Závady byly tyto: Nefungující jack konektor, USB konektor který normálně nabíjí pouze špatně drží nabíječka. Dále jsou na displey dvě malinkaté šmouhy. Pán v obchodě zřejmě absolutní znalec říká aniž telefon rozebere, že je telefon zřejmě utopený ve vodě, dále vezme šroubovák a zarachtá v USB konektoru se slovy že je to zřejmě mechanicky poškozený. Za týden mi přijde zpráva že reklamaci neuznávají s těmi přesnými důvody co řekl pán prodejce. Všeznalec. Telefon si tedy vyzvednu tak nějak smířen stím že se telefon neopraví. Tak funguje, co se dá dělat. Soudit se nebudu. Ovšem když dám mobil na nabíječku tak nic. Nenabíjí. To už mne zvedne ze židle. Volám tedy pánovi všeznalcovi, který mne odpálkuje se slovy že byl telefon utopený a USB konektor je vytržený ze základový desky. Bohužel nic takového neni pravda. Takže do doby reklamace telefon normálně fungoval, vrátili mi ho zničený nefunkční se slovy že je telefon na vyhození. Naštěstí je to služební a tudíž není problém obrátit se na soudního znalce. To doporučuji všem.
Rychle dodani.
Partnerka jsi objednala telefon nokia808. Byl zkontrolovan! A presto dostala jej poskozeny bez sklicka na fotoaparatu. Nerozbilo se po ceste v krabici nebylo ani trepy. Takze To byla jejich hruba nedbalost! Ted cekame az bude vyrizena reklamace. (Z nabitky eshopu jej uz stahli.) Ale doklad o koupi mame neni to vymysl.
Sortiment a dostupnost zboží je na dobré úrovni.
Kromě všeobecných podmínek na e-shopu se zákazník nikde nedozví, že se jedná o šedivý dovoz, tedy zařízení, které není určené pro Evropský trh. V kamenné prodejně by mělo dojít k seznámení s touto skutečností jelikož ne každý zákazník při nákupu v prodejně čte jejich podmínky na internetu. Tato informace není zákazníkovi řečena.
Rychle a levně. Super
Super obchod v pondělí objednáno a ve středu 2* Huawei p 8 doma -
Bohužel žádná
Objednal jsem BB Z30 black, poslali mi v pondělí white. Ještě ten den jsem poslal zpět s tím, že jsem byl ujištěn, že jakmile jim dorazí (úterý), tak mi obratem pošlou mnou objednaný, který mi ve středu dorazí. Ve středu nic, tak tam volám a že prý ho v úterý odeslali. Dneska je čtvrtek a oni mi vítězoslavně napíšou že mi ruší objednávku protože černý není skladem (přitom podle nich mi černý odeslali v úterý). Prý se to stává, ale zatím jsem se s tím nikde jinde nesetkal. Porušujou svoje obchodní podmínky, lžou, musel jsem volat 54x! aby mi to 4x zvedli - prostě hrůza. Důrazně nedoporučuji, radši si pár stovek připlaťte a nakupte jinde, aspoň budete mít jistotu že to bude obchod a ne prasečina jako VK servis.
před tímto obchodem vyloženě varuji!!Zakoupil jsem telefon značky Sony Xperie E1. Telefon mi byl doručen s otevřenou a poškozenou krabičkou,chybělo nabíkecí zařízení a český návod.bylo mi slíbenou,že mi vše pošlou, ale doteď mi byla poslána jen nabíječka bez datového kabelu, po upozornění mailem mi bylo slíbeno že mi to dodají.Doteď mi nic nepřišlo a už nikdo na mail nereaguje. Po týdnu se zjistila i závada telefonu,při hovoru nejsem na druhé straně vůbec slyšet. Po přečtení kritik se bojím telefon reklamovat..Proto varuji nic si u nich nekupujte!!!Kdoví zda neprodávají vyreklamované šmejdy!!
PŘED TÍMTO OBCHODEM VARUJI! Je to poprvé, co píši recenzi, ale chování tohoto obchodu mě k tomu donutilo. Po pár měsících jsme byli nuceni telefon ASUS reklamovat. V prodejně nám ale řekli, že v telefonu se už někdo "hrabal" a reklamaci odmítli přijmout. Na telefon jsme my ani nesáhli, tudíž nás šokovalo, že obchod prodává pokažené telefony a pak odmítá reklamaci. Dejte si na ně velký pozor, možná mají levné telefony...ale odkud je berou to asi nechceme nikdo vědět.
Potom co přestal fungovat display mobilního telefonu Alcatel One TouchStar, jsme telefon reklamovali (mobil evidentně fungoval, zvonil při příchozích hovorech atp.). Dostali jsme obligátní odpověd všech kšeftařů z mobily - koroze/oxidace. Tím je pro ně zřejmě vše vyřešeno. Musím nechat vypracovat znalecký posudek a handrkovat se dál - už jsem to absolvoval. Poučení z toho je že si člověk má podobné eshopy prověřit alespon googlem - přístup k reklamacím je evidentní... A hlavně na to upozornit ostatní okolo.
Levné ceny (bohužel nejspíš zboží určené pro zahraniční trh)
Absolutní nezájem při reklamaci Nulová komunikace s prodejcem o stavu reklamace Doprošování se fotodokumentace z reklamace Arogantní a nepříjemné chování prodavače
Levný telefon, rychlé dodání
Po necelém roce používání však došel čas na reklamaci kvuli poruchám při volání především. Telefon jsem odeslala již před měsícem a ze strany VK servisu mi nepřislo žádné vyrozumění o stavu mé reklamace, takže už možná telefon ani neuvidím. Proto velice nedoporučuji, už bych tam nikdy nic nekoupila! Komunikace s touto společností je opravdu na bodě mrazu.
Nejsem jediná jak to tak čtu po internetu a na heurece. Nejsem spokojená z důvodu reklamace. Uvádí mi různé argumenty jen aby nemuseli potvrdit reklamaci! Z tohoto důvodu bych si tam už nic nekoupila. Základ obchodu je spokojený zákazník což je nás dost opačného významu. Takže asi tak
v tomto obchodě jsem si koupil telefon Nokia 820 po vyzkoušení jsem přišel na to že nejde foták a z menu se nikam nedá dostat,aby taky šlo když je telefon určen pro arabský trh a je tam neodborně nainstalovaný firmware který tam nepatří dále místo nabíječky Nokia v krabici ohmataná huawei , to co prodávaj je nejspíš repasovaný zboží. Tak jsem šel věc reklamovat ani na po 24 hod a řekli mi že jsem si firmware přehrál a poškodil telefon, fotáku si ulomil sám,jsou to podvod ...
Dne 22.7.2014 jsem koupila telefon u VK Servis, přišel mi poštou. Dne 11.9.2014, jsem šla reklamovat,v telefonu Nokia Lumia se vše smazalo.Pracovník mi ho do 10 min vrátil opravený s tím že v pořádku. Chtěla jsem opravu zaznamenat do záručního listu, bylo mi zděleno že to není telefon od nich! Imei na záručním listě není totožné s číslem telefonu! Po otázce jak je to možné mi bylo naznačeno že jsem přinesla jiný starý telefon a že oni nemají pořebu prohazovat krabičku ...
VK servis nedoporučuji. Po zakoupení telefonu mě zarazilo, že součástí balení nebyl USB kabel, ačkoliv to bylo na webových stránkách výslovně uvedeno. Ale nakonec mi byl kabel po upozornění vydán. Spíše mě však zaráží, že mi byl prodán přístroj SM Star 2, ačkoliv na webových stránkách byl inzerován jako SM Young 2 a na tento typ zněla i objednávka. Jak jsem dnes ráno zjistil webové stránky byly během víkendu změněny. Proč asi? Ještě štěstí, že mám nabídku i objednávku vytisknuty a mám důkaz pro předání ČOI.
VK Servis ostudně řeší reklamace podle mé zkušenosti i dalších lidí z intern.fór,prodejce vždy označí za vadu oxidaci(korozi).Pracovníci VK Servisu jsou velmi aktivní na diskuzích, škoda že nejsou aktivní při zjišťování skutečných poruch. Mobil při odevzdání částečně fungoval-nejspíše by stačilo restart do továrního nastavení. Místo toho byl vrácen úplně mrtvý.Mám důvod si myslet,že byl během reklamace poškozen.Navíc přede mnou prodavači spadl mobil z výšky 1,5m na zem...se nedivím,že mobil vůbec nefunguje!
Objednal jsem telefon dceři k narozeninám. Dceři se nelíbil a jak už to byva - stejně chtěla jen iPhona. Tak jsem musel telefon vrátit. Při přijmu mi nedělali potíže, na místě jsme sepsali žádost o odstoupení od kupní smlouvy. O týden později jsem měl peníze na učtu. Nestrhli mi nic a já můžu postup firmy jen doporučit. Solidní jednání.
Nakoupeno vloni bez problemu za levny peniz. Reklamace mobilu po 14 mesicich od nakupu uznana, opraveno za 12 dni. VK nedela problemy.
Obchodu VK servis se obloukem vyhněte, teda pokud nechcete rovnou hodit svoje peníze do kanálu. Tak to dopadne do první reklamace. Pan Pátek z vás bude dělat debila, že jste si ten tellefon vlasně rozbili sami. Fakt vyhozený peníze. VK servis fakt už v životě ne !!!
Obchod jsem si vybrala proto, že má kamennou pobočku na místě, kam chodím nakupovat. Sestra si k narozeninám přála telefon Doogee Valencia 2 Y100 PRO, který má LTE. V obchodě jsem se prodavače zeptala jaký je rozdíl mezi nabízenou Valencia 2 Y 100 a Y100 PRO, bylo mi řečeno, že PRO je větší, jinak funkčně úplně stejná. Telefon mi předvedl, poukázal na notifikační LED diody, snížil cenu, protože se jednalo o telefon z výlohy a já spokojeně odešla s dárkem... Při rozbalení dárku byla radost, ovšem do doby, než se ukázalo, že telefon nemá LTE. Koupě se uskutečnila 27.3. 2016. Vzala jsem tedy telefon a fakturu a rozjela se do obchodu 31.3. 2016 - mylně jsem se domnívala, že pokud mne prodávající uvedl v omyl, vztahuje se ochranná lhůta na vrácení pouze vyzkoušeného zboží, kompletně zabaleného. Arogantní prodavač mi řekl, že je to tvrzení proti tvrzení, vůbec si nepamatuje, že jsem se na něco takového ptala a ochranná lhůta 14 dní je pouze na zboží zakoupené na internetu. Možná by mi majitel uznal reklamaci, ale to bude trvat dlouho, v souladu s ČOI je to v pořádku takže ať si klidně jdu na ČOI stěžovat. Píšu to proto, že pokud pujdete do VK Servis nakupovat, volte pouze e-shop, protože se na Vás bude vztahovat 14 dní odstoupení od smlouvy. Pokud půjdete jako já za radou odborníka v kamenném obchodě, zbude vám telefon, který nesplňuje požadavky, budete v mínusu 2.900,- Kč a v rodině budete za troubu co neumí koupit ani telefon.