Vážená paní Slezáková, osobně jsem prověřil okolnosti Vaší reklamace. Vaše recenze zde se vůbec nezakládá na pravdě. 12. 5. 2014 jste uplatnila reklamaci MT Huawei P6, jako závadu jste uvedla nefunkční senzor přiblížení, telefon při aktivaci hovoru nezhasínal displej. Jelikož jste telefon přinesla s uvolněným zadním krytem, byla tato skutečnost zaznamenána do popisu stavu zboží, aby nedošlo v budoucnu k nechtěnému nedorozumění. Uvolněný zadní kryt jste tedy nijak nereklamovala, byl pouze konstatován jako stav přijatého zboží. K vyřešení Vaší reklamace nakonec postačilo obnovit v telefonu tovární nastavení, ale to je zřejmě nyní zcela vedlejší. Bližší vizuální kontrolou na Vaše výslovné vyžádání bylo zjištěno mechanické poškození zadního krytu, zřejmě při lepení folie Invisible Shield, kdy je ohnutá jedna hliníková západka. Je zcela nemožné, aby byl telefon takto prodán (jelikož by v tomto stavu nebyl způsobilý prodeje) a je skutečně fyzikálně nemožné, aby se zcela náhodou sama od sebe uvolnila jedna malá hliníková západk housingu ze šesti, která vykazuje velkou pevnost. Na nabídku drobné opravy výměnou krytu jste nereflektovala, Vaše hrubé jednání (jak vyplývá z kompletního audiovizuálního záznamu) při vyzvedávání telefonu z reklamačního řízení komentovat nebudu. Nevím, z jakého důvodu hovoříte o ztrátě záruky a už vůbec nevím, proč je problém nechat zhotovit drobnou mechanickou opravu za drobnou cenu a telefon mít v perfektním stavu. Mechanické poškozené ovšem bezplatně opravit nelze, za nevhodnou manipulaci má zodpovědnost vždy uživatel, nikoliv prodejce. Fotodokumentaci, kterou kolega pořídil na Vaše vyžádání, kdy jste nás osočila, že jsme se nevyjádřili k poškozenému krytu Vám byla odeslána s využitím služby Pevně věřím, že se jedná pouze o nedorozumění a přeji Vám hezký zbytek večera. S pozdravem, Ondřej Pátek
VK servis
42 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
U Nokia X3-02 cca po 1a3/4 roce přestal reagovat dotykový displej,reklamace neuznána-zaslána servisní fotodokumentace s kolovrátkovými argumenty typu "oxidace,kapalina,neodborný zásah...".Vzhledem k tomu,že jsem si jista,že mi ani mobil nezmokl,neprolila jsem ho kávou ani laicky nedemontovala,znamená to,že mi ho již v takovém stavu VK servis dodal.Jak píší jiní zde i na jiných webech-jedná se o repasovaný MT dovezený z ciziny.palec dolů a never more.
ja se moc omlouvam,komentař napsal přitel,ja takove vyrazy nepouživam:-) zkoušel se dovolat na uvedena čisla,nedovolal se..no a takhle to dopadlo..ja jsem Vám slušně napsala,dostala jsem slušnou odpoved a rychle vyřizeni reklamace.ješte jednou se omlouvam a děkuji
Nakoupil jsem, objednávka potvrzena do hodiny, což je super, s chlápkem za pultem se dalo skvěle pokecat. Obchod doporučuji
Velká znalost problematiky, ceny a přístup k zákazníkovy.
Obchod mohu jen doporučit. Zboží bylo připraveno za chvíli po odeslání objednávky. Nejlepší cena, ochotný prodavač, výbě přáslušenství.
Nezjistil jsem
Cena
Tento eshop určitě nedoporučuji !! Do dnes po měsící nejsou schopni dodat český návod, původní dodání bylo s nabíječkou pro "anglii" a až po třech urgencích poslali jakýsi adaptér z doby kamenné, návod neposlali doposud a již na emaily nereagují....přiště zde určitě neobjednám NIC !!!
Chtěl bych všechny , kteří se rozhodují o koupi zboží od Vk servisu , důrazně varovat ! Loni v Prosinci jsem přes tento obchod koupil dceři k vánocům mobilní telefon . po půl roce začaly s telefonem problémy . 1. reklamace byla obchodem uznána a vyřízena . Jenže po 5 měsících se závada znovu opakovala a přibyly i další . Odnesl jsem telefon opět na prodejnu k reklamaci . Po měsíci jsem se začal ptát , co je s mou reklamací a ejhle ! dozvěděl jsem se , že byla již 3. den vyřízena . Prodejce vady neuznal !!!!
Problémy s reklamací, pracuji na žalobě na základě klamání zákazníka, kdy dovezený mobilní telefon Nokia přivezený z trhu pro Arabské Emiráty (neurčený pro český trh) přehrály českým nelicencovaným firmwarem a prodali jako nový. Nic netušící zákazník se pak marně dožaduje svých práv když si myslí že má ten nejlepší záruční servis u profiku . Arogantní pan Pátek a spol ..Opatrně !! Levné zboží bez garance spolehlivého servisu !!
Borci, rychlí a spolehliví.
Služby na úrovni, maximální ochota a vstřícnost k výměně zboží, které nevyhovovalo barvou.
Super přístup k věci. Přišel mi telefon, který nešel zapnout. Po telefonické konzultaci jsem napsal e-mail na reklamace a druhý den zboží zaslal. Vyměnili mi ho za nové a jako dárek mi přibalili folii na dysplej. Beru to jako fér přístup a poctivé jednání a proto tento obchod všude doporučím.
Objednaly jsme telefon kterje přišel do druhého dne. Holka má radost a to je nejdůležitější. Zapoměli mi spolu s telefonem poslat pamětovou kartu, která byla zaplacená, ale když jsem to hned reklamovala, pán se mi omluvil a přislíbil rychlé dodání - druhej den jsem kartu měla ve schránce. Takhle si představuju zájem o zákazníka a skvělé jednání. Navíc jsem před objednávkou asi třikrát volala a stále jsem se na něco ptala a byly ochotný.
Musím je pochválit. Moje reklamace byla vyřízena během deseti dnů a telefon se mi vrátil opravený a funguje bez jakýchkoliv problémů. Je vidět že když se někdo stará o zákazníka, vše funguje jak má.
Dodaly mi zbozi za skvelou cenu a rychle takze jsem nemusel cekat jako v alze nez se mi to uraci poslat.
nenasel jsem
skvely obchod, rychle dodani, kvalita komunikace. velmi sympaticky pan na telefonu ktery mi poradil.
rychlé dodání
Při prvním dodání došel nefunkční mobil. Nešel ani zapnout. Poslala jsem zpět a do dvou dnů došel druhý telefon. Při týdenní používání přestal fungovat fotoaparát. Při zapnutí fotoaparátu se celý telefon sekl a musela se vytáhnout baterie, aby zase naběhl. Poslala jsem na reklamaci. Telefon došel neopraven nazpět s dopisem, že je zkorodována základová deska a že by ho opravili, ale zaplatila bych pomalu více, než za nový. Nespokojenost, protože telefon přestal fungovat po týdnu používání, záruka 2 roky!!
Rychlé jednání.
Bohužel musím říct,že mě velmi zklamali.Telefon mám pouhý rok a už jsem ho musela 2x zasílat na reklamaci.Evidentě mají pocit, že lžu a závady si vymýšlím. Když jsem poprvé zaslala tel. na reklamaci se závadou, vrátil se telefon bez závady a dopisem, že reklamace neni uznána,že nebyla nalezena žádná závada.Podruhé jsem ho zasílala na reklamaci s podobným problémem a dnes mi byl zaslán zpět s dopisem,že závada nebyla nalezena a že si budu příště hradit poštovné sama pokud bude neoprávněná reklamace.
Rychlé dodání zboží, bohužel se ukázalo, že zakoupený telefon nevyhovoval, vyměnili mi ho za jiný. Zažila jsem zde velmi solidní jednání.
Zboží vycházelo za nejlepší cenu, vyzvedla jsem osobně, zboží mi předvedl ochotný prodavač, poradil mi i s výběrem pouzdra. Za sebe mohu tento obchod doporučit.
Zakoupila jsem zde Huawei Ascend P6. Po měsíčním používání se mě uvolnil z jedné strany zadní kryt. Ve VK servisu mě sdělili, že jsem si toto udělala schválně sama a neopravený telefon mi vrátili. Telefon s dírou do vnítřku elektroniky mi doporučili ať si nechám někde opravit. Tím pádem po zásahu do telefonu nějakým servisem již nebudu mít platnou záruku. Fotodokumentaci o kterou jsem je žádala zatím nezaslali. Při vyzvednutí reklamace se ke mě chovali jako k malému ...