Logo obchodu Parfumerie Douglas

Parfumerie Douglas

62 hodnocení

27 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

---před 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Parfém přišel rozbalený a na flakonu chybí název parfému. Nejspíš se nejedná o originál… na lince nikdo nezvedá, e-mail zatím bez odpovědi. Edit.:vráceno v parfumerii i prodavačka byla v šoku, co mi to přišlo. Flakon, ani barva neodpovídala. Z eshopu už nikdy víc, to si raději připlatím v prodejně.. ale už ne v Douglasu..

Lenka P.před 2 lety
Nedoporučuji obchod

nic

po odstoupení od smlouvy a vrácení zboží ani po 17 dnech nevrátili peníze. Neustále se vymlouvají, že to prověří a nic. Tento eshop již nikdy

Zadakova Katerinapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

6.12.jsem vracela zboží, nešlo vyměnit, jen vrátit a objednat nové. Peníze nemám dodnes zpátky, dnes je 4.1.a jediné co mi dokáží říct, že je to na účetním oddělení a peníze mi přijdou každým dnem zpátky, od hovoru je to 15 dní a peníze nikde.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Parfem prisel pouzity

Ada 0510před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem adventní kalendář, parfémy v něm jsou poloprázdné

K.P před 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlost

Objednala jsem 4 parfémy , mrzí mě ,že k tomu nedali ani jednu taštičku jakoukoliv , parfémy jako dárek , musím zabalit a dát do jiné taštičky , ani vzorek neposlali nic . Přitom vím ,že jich mají víc než dost , jelikož jsem v parfumerii Douglas pracovala . 4 x parfém najednou a žádný dáreček to mě mrzí .

Uživatel Alenpřed 2 lety
Doporučuji obchod

dvě objednávky tři dny po sobě u obou rychlost dodání

Jani V.před 2 lety
Doporučuji obchod

Předně bych chtěla zdůraznit, že nechápu zdejší negativní reakce. Jsem moc ráda, že mě nakonec neodradily od nákupu, jelikož dnes mi přišel balíček s parfémem a jsem moc spokojená. Doba dodání byla luxusní a dostala jsem také slevu na další nákup. Takže za mě velká spokojenost : - )

Vůbec nic....

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic!

Při pokusu vrátit zboží z internetového obchodu nereagují na emaily a na zákaznickou linku se nedá dovolat. V kamenném obchodě Vám sdělí, že zboží z eshopu tam vrátit nelze!

Jitule 100000před 2 lety
Doporučuji obchod

Vsechno v naprostém pořádku. Objednala jsem si sérum od Clinique. Zboží dorazilo rychle a ještě jsem dostala 4 větší vzorečky od Clinique v krásné kosmetické taštičce, vzorek parfému, slevy na další nákup apod. Takže za mě naprostá spokojenost. Tolik dárků jsem ani nečekala.

Nic

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

produkt

Na nic, nejde jim aplikace ani webová strábka, chtěla jsem zaplatit ale vůbec to nešlo. Zkoušela jsem to 2h a stale nic, chtěla jsem to objednat na prodejnu a vůbec mě to nechtělo zaplatit. I když tam mám účet a kartu, tak to po mně chce furt přihlášení. Strašný e-shop měli by na tom zapracovat.

Anna Křesťanová před 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Platby pouze možné přes Apple pay, chtěla jsem objednat zásilku a zaplatit ji přes kartu, ale nebylo to vůbec možné. Webové stránky by měli v tomto ohledu jednoznačně zlepšit, takto přichází Douglas o zákazniky.

P Zpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Absolutně nedoporučuji !!!!! Parfém ve velmi špatně kvalitě. Fake za 3.000 . Dovolat se na zákaznickou linku a vrátit zboží nemožné. Již nikdy více

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

nic

doba dodání, výmluvy a lži na telefonické lince, neschopnost vrátit peníze do uvedené doby v obchodních podmínkách, stále čekám na vrácení, více jak 14 dní po lhůtě, vzhledem k recenzím už řeším se svou bankou

Helga Klímovápřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Dorazilo zboží, jaké mělo.

Doba doručení byla delší, než deklarovali na webu. Co mi ale vadí víc, je že nabízí možnost dárkového zabalení zdarma, ale produkt dorazil bez tohoto balení. Tak to nenabízejte, když na Stochově nejste schopni zajistit spolehlivé zaměstnance/zaměstnankyně!

Jancakonikovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel nic

Objednala jsem si set o péči na pleť za 2470,- a e-shop mi nabídl že k objednávce dostanu jako zdarma Liftingový set + dalším vzorečky zdarma. Když už přešla zásilka tak nic navíc jsem nedostala a to mě zklamalo.

pavla schwemleinovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Objednala jjsem v eshopu dva vyrobky, oba skladem, po ctyrech dnech mi dosel email, ze sice jeden vyrobek je skladem porad, ale objednavku stornovali a nedodaji nic. Po kontrole na strankach byly oba vyrobky stale skladem a i kdyby nebyl jeden, tak nechapu storno cele objednavky

Luciezanapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Velké zklamání...Nejsou schopni vrátit peníze v uvedené lhůtě, komunikace tragédie,....NIKDY VÍCE.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Velmi mě nalákala sleva na eshopu ke dni ženám a jelikož v kamenné prodejně nakupuju ráda, rozhodla jsem se že zkusím e-shop. Po odeslání objednávky jsem se koukla na recenze a nestačila jsem se divit, upřímně jsem se docela bála. Balík naštěstí do týdne byl u mě a bylo v něm relativně vše, co jsem si objednala. Ocenuji rychlé a milé předání balíku na kamenné prodejně.

No tak v prvé řadě mě docela zklamala doba dodání, na e-shopu slibují, že když si v neděli objednáte do určité hodiny, balík příjde v pondělí. Kdyby přišel v úterý tak nad tím mávnu rukou, ovšem balík byl na kamenné prodejně až ve čtvrtek. Takže kdyby musel ještě projít dopravní společností, byl by doma v pátek. Nepočítejte tedy s dobou dodání, která je slíbená, ale tak + 2/3 dny. 7 produktů v balíčku přišlo správných, avšak tužka na obočí od Kylie (se slevou vyšla na nějakých 389 kč) mi přišla o 2 odstíny tmavší. Ve vracecím listu píšou, že nemění, ale vyloženě stornují. Tužka však byla za dobrou cenu, za kterou už není. Naštěstí mi barva docela jde, takže jsem se smířila s tmavší a nechám si ji, ovšem kdybych byla blondýnka se světlým obočím, 2 odstíny tmavší tužka by byl docela průser. Zůstanu tedy u nakupování v kamenné prodejně, kde jsem vždy spokojená a na e-shop se vrátím jen, pokud by byla nabídka opravdu výhodná.

Petra Šmídovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

23.1. jsem přes eshop objednala 3 produkty. 24.1. mi přišel email, že objednávku stornovali, protože jeden z produktů je vyprodaný a zbylé dva poslat nemůžou, že musím vytvořit novou objednávku. Ok, může se stát, řekla jsem si. Ale 28.1. opět email, že jeden z produktů je vyprodaný, takže objednávku stornovali. Strašný přístup a nespolehlivý obchod. Objednavala jsem poprvé a naposledy. NEDOPORUČUJI!

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

DPD CZPPL

Výdejní místa

Vlastní místa

Kontaktní údaje

Kategorie