doba dodání, výmluvy a lži na telefonické lince, neschopnost vrátit peníze do uvedené doby v obchodních podmínkách, stále čekám na vrácení, více jak 14 dní po lhůtě, vzhledem k recenzím už řeším se svou bankou
Parfumerie Douglas
26 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Dorazilo zboží, jaké mělo.
Doba doručení byla delší, než deklarovali na webu. Co mi ale vadí víc, je že nabízí možnost dárkového zabalení zdarma, ale produkt dorazil bez tohoto balení. Tak to nenabízejte, když na Stochově nejste schopni zajistit spolehlivé zaměstnance/zaměstnankyně!
Bohužel nic
Objednala jsem si set o péči na pleť za 2470,- a e-shop mi nabídl že k objednávce dostanu jako zdarma Liftingový set + dalším vzorečky zdarma. Když už přešla zásilka tak nic navíc jsem nedostala a to mě zklamalo.
Nic
Objednala jjsem v eshopu dva vyrobky, oba skladem, po ctyrech dnech mi dosel email, ze sice jeden vyrobek je skladem porad, ale objednavku stornovali a nedodaji nic. Po kontrole na strankach byly oba vyrobky stale skladem a i kdyby nebyl jeden, tak nechapu storno cele objednavky
Velké zklamání...Nejsou schopni vrátit peníze v uvedené lhůtě, komunikace tragédie,....NIKDY VÍCE.
Velmi mě nalákala sleva na eshopu ke dni ženám a jelikož v kamenné prodejně nakupuju ráda, rozhodla jsem se že zkusím e-shop. Po odeslání objednávky jsem se koukla na recenze a nestačila jsem se divit, upřímně jsem se docela bála. Balík naštěstí do týdne byl u mě a bylo v něm relativně vše, co jsem si objednala. Ocenuji rychlé a milé předání balíku na kamenné prodejně.
No tak v prvé řadě mě docela zklamala doba dodání, na e-shopu slibují, že když si v neděli objednáte do určité hodiny, balík příjde v pondělí. Kdyby přišel v úterý tak nad tím mávnu rukou, ovšem balík byl na kamenné prodejně až ve čtvrtek. Takže kdyby musel ještě projít dopravní společností, byl by doma v pátek. Nepočítejte tedy s dobou dodání, která je slíbená, ale tak + 2/3 dny. 7 produktů v balíčku přišlo správných, avšak tužka na obočí od Kylie (se slevou vyšla na nějakých 389 kč) mi přišla o 2 odstíny tmavší. Ve vracecím listu píšou, že nemění, ale vyloženě stornují. Tužka však byla za dobrou cenu, za kterou už není. Naštěstí mi barva docela jde, takže jsem se smířila s tmavší a nechám si ji, ovšem kdybych byla blondýnka se světlým obočím, 2 odstíny tmavší tužka by byl docela průser. Zůstanu tedy u nakupování v kamenné prodejně, kde jsem vždy spokojená a na e-shop se vrátím jen, pokud by byla nabídka opravdu výhodná.
Nic
23.1. jsem přes eshop objednala 3 produkty. 24.1. mi přišel email, že objednávku stornovali, protože jeden z produktů je vyprodaný a zbylé dva poslat nemůžou, že musím vytvořit novou objednávku. Ok, může se stát, řekla jsem si. Ale 28.1. opět email, že jeden z produktů je vyprodaný, takže objednávku stornovali. Strašný přístup a nespolehlivý obchod. Objednavala jsem poprvé a naposledy. NEDOPORUČUJI!
Nic
Objednala jsem zboží 16.12.2021 jako dárek k Vánocům a zaplatila kartou. Pak mi přišel 21.12. mail, že mi Douglas vrací peníze zpět na účet, bez vysvětlení. Když jsem volala na jejich linku, řekli mi, že došlo k technické závadě...už jsem před Vánoci nestihla objednat nové zboží, aby přišlo do Vánoc...obchod mě velmi zklamal...NIKOMU NEDOPORUČUJI!!!!
Rychlost vyřízení objednávky - v neděli večer zboží objednáno a v úterý dopoledne už bylo doma. Balení obsahovalo i slíbený dárkový obal. Zboží bylo v naprostém pořádku.
Není co vytknout.
rychlost dodání
mělo být dárkově zabaleno , ale nebylo
Po přečtení recenze na tento obchod jsem radši nejdřív zavolala abych se utvrdila že opravdu mají co jsem chtěla. Moc příjemná paní mi potvrdila že mají, tak jsem si objednala a přišlo mi to do dvou dnů.
Nemám důvod si stěžovat
Informace o odeslání, rychlé dodání
K objednávce nabízeli dárkové balení, vzorek pro pány a vzorek pro dámy zdarma. Vzorky dorazily, dárkově zabaleno nebylo.
Nic.
Zboží sic dorazilo. Po rozbalení byli poškozené dárkové balení a chyběl dárek ke zboží, který je uveden v objednávce. Komunikace na email žádná a telefon nezvedaji. Kašlu na to a nikdy si od nich už nic neobjednam. Jak to tu čtu tak vlastně mohu být rád, že mi vůbec něco přišlo.
nic
vůbec nereagují na e-maily,telefonní linka je asi vyvěšená po 3 dnech volání stále obsazený tón, objednávku jsem uhradila předem ,přišel meil ,že zboží předali dopravci, ale dopravce žádné zboží od nich nemá ....byl to můj poslední nákup přes jejich e-shop, a psala jsem už na ČOI dotaz..tak čekám kdy se ozvou a podala bych oznámení..
pochválit nic, zboží dodáno pouze půlky z předem zaplacené objednávky, telefon vypnutý, nulová reakce na mail NEDOPORUĆUJI!!!!
otřesný obchod
Bohužel první a poslední zkušenost s Douglas eshopem. Naprosto chápu že obchodníci i přepravci nestíhají, to ale absolutně neomlouvá naprosto žalostný zákaznický servis. Na emaily nikdo nereaguje,na fb nikdo nereaguje, na ig nikdo nereaguje, na zákaznický dotazník nikdo nereaguje, telefon vypnutý...peníze si ale od Vás vezmou hned! Otřesné, v dnešní konkurenci se Douglas opravdu snaží aby tam lidé neutratili ani korunu, klobouk dolů
Nic
Vypnutý telefon, nefungující chat, ignorování e-mailu. Zboží poškozené.
Nic
Vše. Zboží skladem, přesto po týdnu nic. Po dlouhých hodinách dovolání na jejich linku, kde jsem se dozvěděla, že obj. zrušili. Proč? Prý neví. Již NIKDY více. Jo a ještě k označení hodnocení zeleným štítkem....po mé zkušenosti věřím hodnocením bez zeleného št. To jsou skuteční zákazníci.
Zaplacené zboží mělo přijít na druhý den. Nepřišlo vůbec. Na zákaznickou linku se nedovoláte, buďto obsazeno nebo vypnuto. Na maily nikdo nereaguje. Budu podávat stížnost na ČOI a uvažuji o návrhu na hromadnou žalobu, protože vím o mnoho dalších, kteřm zboží nepřišlo - viz FB.
Nakoupeno vše bylo skladem.Objednavka byla potvrzena a zaplacena.Po týdnu mi napsali email,že mou objednávku celou stornovali. Kvůli 2 položkám stornovali objednávku za 7.300Kč.nikdo se se mnou vůbec nebavil.
nic