nic
![Logo obchodu Dokoše.cz](https://d48-a.sdn.cz/d_48/c_img_gW_1/NzcJZV.png?fl=res%2C140%2C140%2C3%2Cffffff)
Dokoše.cz
95 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
komunikace s obchodem
rychlost
nic
Rychlost dodání, komunikace, přehledný e-shop
Zboží přišlo velice rychle, a nic ve zbytečných igelitech v igelitech, takže i ekologicky lepší. Vše v pořádku.
dobré ceny, ochota
špatně zabalené zboží, krabice přišla rozlepená a otevřená, ten kdo balí zboží, tak je mu asi jedno v jakém stavu zboží dorazí a to je chyba prodejce
Rychlost dodání
rychlé vyřízení objednávky a zaslání
zboží mohlo být maličko lépe zabaleno: měkká krabice byla při doručení těsně před rozpadem... :-)
Kvalitu produktu a rychlost dodání zboží
Nic
vseobecna spokojenost
rychlost zaslání
Včasnou dodávku zboží.
nic
Rychlost a dobrá cena
Koupila jsem nakupni tasku na koleckach byl to poslední kus.Nefunguje patent na tašce jde zteska zapnout.Vraceni není zdarma nevyplatí se mi vracet.Zklamani.
dlouhá čekací lhůta
Řádně jsem si nepřebral výrobek při osobním odběru, důvěřoval jsem obchodníkovi. Plastový koš byl prasklý, což jsem zjistil až doma po vybalení.
vsechno perfektni
Rychlost dodani Kvalita zboží
Nic
Velký výběr, dobré ceny, rychlé vyřízení
Rychlé dodání.
zabalení zboží-nesmyslně obrovská krabice-vzhledem k tomu že zboží leželo na dně krabice která byla vyplněna jen pokrčeným použítým papírem-obalem z vráceného zboží-mimo jiné i se jménem i adresou pravděpodobně nespokojeného zákazníka-GDPR!!!!!-byla ale hodně poničená těžšími zásilkami. Pan doručovatel se mně zeptal jestli zásilku v takto poškozeném obalu přijmu a já jsem ji chtěla napřed zkontrolovat-toto by mi bylo umožněno ale jen s tou podmínkou že pokud tu krabici otevřu ještě víc než byla tak ji už nevezme v případě poškozeného zboží nazpět. A já se ptám- má toto logiku? Evidentně špatně zabalená a proti poškození nezabezpečená zásilka-kterou si ani není možné zkontrolovat protože v případě poškozeného zboží by pro mně nastal zbytečný a zdlouhavý proces s vrácením. Zásilku jsem převzala a zboží bylo naštěstí v pořádku. Tedy zaměstnanci kteří balí zásilky by měli používat i hlavu a nejen ruce.
ten kos jsem nikde nenasla, a u vas ano jste jednicka...