Logo obchodu Sizeer.cz

Sizeer.cz

126 hodnocení

19 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Tuci 71 Danielpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání zboží, 3 dny, skvělé. Dávám palec nahoru. Musím dodat, velmi spokojený.

Elenaaubrechtova Apřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

V tomhle obchodě už radši nic nenakupuji.Boty ani nedorazili,po hovoru na infolince mi bylo sděleno,že boty ani nedorazí.Nikdo mi na emaily neodpovidal.Na objednávku jsem čekala přes 3 týdny.Tenhle obchod nedoporučuji.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Hezky zabalená přišla krabice, která byla ještě zabalená v plastové tašce. Pan kurýr mě v den kdy mi přiveze balíček zavolal a byl moc milý. Boty jsou nádherné a neponičené krásně sedí na noze a vypadají bravurně na noze.

Jediný co bych vytkla je pomačkaná krabice, ale chápu že zásilka jede až že zahraničí tak se cestou pomačká.

Arnold Pushuppřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Vse, nefunkcni slevove kody, kvuli kterym se obtezuji s newsletterem aby to pak nefungovalo ani, neni mozne dal slevu na retro 1 js, uz nikdy vice tenhle radoby obchod

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nedoporučuji. Odeslala jsem zboží k reklamaci a nikdo se mnou nekomunikoval, až přišla sms od dopravce, že mi má dorazit balík, JINAK VŮBEC NIC!! Reklamace samozřejmě neuznaná (“neoprávněná reklamace, produkt byl poškozen špatným čištěním, ...”) -boty jsem na sobě měla 6x a podrážka se odlepila od svrchního materiálu, rozhodně to nebylo mojí vinou. Pochybuji o legálním prodeji značkového zboží.

Lucie Krizova 175před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zaplatila jsem zboží, ale hned po 2 dnech mi přišel email, ať uhradím objednávku. Poslala jsem tedy screenshot platby, ale nikdo mi neodpověděl. Zkoušela jsem se 3 dny dovolat na zákaznický servis, ale nikdy mi to nikdo nezvednul. Očekávám, že své peníze už neuvidím.

Dexter 1998před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zkur*ení podvodníci. Pošlou vám poškozené boty a pak vám budou tvrdit že jste je zničili vy a peníze vám nevrátí.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

zboží nejde zaplatit předem, akorát háže error

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Vidim, ze mam uplne stejny problem jako ostatni, jako pres kopirak. Vracela jsem zbozi, nemam penize zpet ani zbozi. Na telefonu mazou med kolem pusy, porad slibuji, jak situaci resi. Neresi nic, nikdo neodpovida na emaily, nikdo nevola. Tento obchod me velmi, ale velmi zklamal. Situaci resim a budu resit dal.

Karus 1997před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost dodání

Boty jsou nejspíš padělky, měnila jsem boty, kvůli podezření na vadný kus, u kterého bylo zcela viditelné lepidlo u špiček, tohle by se přeci nemělo stávat u bot za 3 000kč, přišly mi jiné a zase viditelné lepidlo. Tohle bych očekávala u bot za 200kč a ne u bot za pár tisíc korun.

Sára Holubovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

koupila jsem si boty vans, po 3měsících se začali rozpadat. při reklamaci na pobočce mě obsluhovala velice nepříjemná pani, která se v prázdném obchodě tvářila jakobych ji snad otravovala. při druhé návštěvě obchodu se mi prodavačka vysmála když mi podávala papír s reklamací, kdy bylo napsáno že jsem boty údajně dala do pračky a reklamaci mi nepřijali. Kdo ví, jak vypadají vans boty s vysokou podrážkou, tak mu určitě dojde, že to by mi ta pračka asi musela vyskočit z baráku.

Janu Petrapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem 2 věci,jedna dorazila,druhou mi oznamili,ze nemají.To vše 4.1.,dodnes mi nepřišli peníze za nedorucene zboží.Uz jsem jim několikrát psala,teď už ani nereagují.

Ada R.před 4 lety
Doporučuji obchod

boty přišly v pořádku a jsou ještě hezčí než na obrázku, velký výběr bot. Nejdřív jsem se bála, když jsem viděla jiné hodnocení, ale proběhlo to naprosto v pořádku

delší doručovací doba, kolem 8 prací.dní, ale nic co by se nedalo vydržet

Lada Kalousovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

KATASTROFA! Opravdu bych volila jiného prodejce.

Jana F.před 4 lety
Nedoporučuji obchod

špatné zkušenosti - neuznávají reklamace

Terezakarabinosovapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nechapu na co funguje zakaznicka linka, když zaměstnanci jsou neschopní,jen vás oblbuji těmi samými bláboly dokola. Chápu, že je jednoduší se na balík, který uvízl na depu bez možnosti vyzvednutí kvůli chybě prodejce prostě vys***, než zvednout telefon a jedním telefonatem problém vyřešit... No... Jejich balík to není, že ;-) pokud nechcete přijít o nervy, čas a peníze tak se sizeer vyhněte!!!!

Monika Pechovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Přišlo špinavé tričko s dírou!

Radkapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Čekám už 14 dnů na boty a nic

BlackKai9před 4 lety
Nedoporučuji obchod

absolutne nic...

Objednavala jsem si 26.10.2020 pres eshop boty. Platba probehla uspene a tak jsem cekala na email. 30.10. mi napsali ze boty jsou registrovane, dale 4.11. ze boty jdou k realizaci. Uz tu dobu jsem si rikala ze je neco spatne, kdyz na strankach je napsano doruceni do 6 dnu. 9.11. jsem zavolala na infolinku, kde mi slecna rekla,ze boty nejsou poslane a ze nevi kde se stala chyba a ze mi jeste ten den zavola a nezavolala. 11.11. jsem opet volala na infolinku a bylo mi receno, ze boty jsou v rizeni a ze o tom vi i vedouci oddeleni a ze me ve ctvrtek daji vedet. Je patek 13..... a uz me dochazi trpelivost. Chapu ze slecny na infolince za to uplne nemuzou, ale tahle firma je jedno velky spatny, uz nikdy vic!

Michaela Nemetschkepřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Čekala jsem na objednávku 14dní, poté jsem psala na Sizzer a bylo mi sděleno, že má objednávka byla stornována......

Platba

Online platby (PayPal)Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Bankovní převodDobírka

Doprava

Česká poštaDPD CZ

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)DPD PickupZásilkovnaBalíkovna

Kontaktní údaje

Kategorie