Logo obchodu Bonami.cz

Bonami.cz

632 hodnocení

82 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Michal Dobruckýpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Kvalitu zboží, rychlost dodání, perfektní komunikaci.

Vůbec nic.

Adéla Hadravovápřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodani Pekne bambusove doplnky do koupelny Kvalita Zabaleni zbozi super

Tereza před 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Široký sortiment Zboží dorazilo rychle Hezké dekorace

Nekvalitní zboží Rozbité Jedna z dekorací byla rozbitá. Konkrétně ulomená část kaktusi z keramiky. Přitom jsou dekorace hezké :( Předpokládala bych, že když objednám keramické dekorace, budou lépe zabalené a tím se cestou nepoškodí. Objednané poličky na zeď vypadali hezké na obrázku, ale po rozbalení jsme museli u některých dílů, vytvořit dírky vrtačkou, protože nebylo předvrtáno. A celková kvalita poliček hrozná. Chápu, že obchod za výrobce nemůže, ale mrzí mě, že se nebojí to prodat. Ostatní produkty v pořádku.

Šárka před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic velmi špatné zkušenost. Už bych nenakoupila.

Zboží skladem dorazilo až za 14 dní, neochotní dopravci, balení bylo zaprášené a špinavé. Objednala jsem si výnos do bytu (1. patro) za + 900 Kč ještě k dopravě která sama stála 900 Kč (dohromady tedy 1 800 Kč), ovšem když sedačku přivezli dopravce mi sdělil, že o žádném výnosu neví a zboží mi nechal u 1. dveří do domu. Objednala jsme si ne zrovna levnou sedačku a u všech předvrtaných šroubků byly na dřevu vidět i 15 cm dlouhé praskliny. Recenze na FB mají skryté, na Google se téměř nedají dohledat, už vím proč. OPRAVDU NEDOPORUČUJI!!!

Mirka Pospisilova Vwpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Spíš nic

V tyhle době mi přijde šílené, že zboží přijde za 30 dni a více. V mém případě nepřišlo vůbec a co jsem četla recenze nejsem jediná. Nedoporučuji.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nektere dodane produkty jsou hezke

Nakoupil jsem nekolik produktu v ramci jedne objednavky, jednalo se o darek k narozeninam, jehoz doruceni bylo avizovano nejpozdeji 15.3. Zbozi dorazilo az 26.3., takze po narozeninach, coz byl dost trapas. Navic pri opozdenem predani darku pri rozbalovani bylo zjisteno, ze cajova konvice je rozbita. Eshop komunikoval a uvedl, ze vzhledem k nedostupnosti zbozi vrati penize na ucet. Dorazilo mene nez kolik konvice puvodne stala, takze tento eshop jiz pri dalsim nakupu nevyhledam

Jana Osvaldovápřed 3 lety
Doporučuji obchod

Výborná komunikace, rychlost dodání.

Nic

Andreapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

3 měsíce čekám na objednávku, která nedorazila. Dokola stejné e-maily se zpožděním, že jeden kus není na skladě! Hrůza.

Marianavladovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nespokojena!

Jeden talíř je prasklý ze sady 24dílná sada porcelánového nádobí Kutahya Fabulous, balíček při převzetí jsem zkontrolovala, všechno bylo v pořádku, při tom bylo zabaleno do třech kartonových krabic, kromě toho každé 6 kusu baleni do další krabice a všechní krabice byli cele, takže to je od dodavatele. Jsem posílala fotky, a nic s tim se neřešilo!

Adéla V.před 3 lety
Nedoporučuji obchod

rychlost dodání

nelze vložit komentář k výrobku - myslím, že jediný možný čitelný komentář je fake. Objednala jsem si skříňku pod televizi, skvělé hodnocení, ovšem - hrana nažehlená, šrouby nemají zpuštěnou hlavu a pro jejich "zamaskování" dodané bílé samolepky, ještě chybí jeden policový díl - to bude nádhera, takže přes 2000 Kč vyhozené do luftu

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rozsah nabídky

Na Bonami jsem nakupovala několikrát, několikrát jsem zboží vracela. Drobné chybky se vyskytly, ale zákaznická podpora funguje dobře a všechno se nakonec vyřešilo. Vzhledem k rozsahu nabídky a způsobu, jakým se eshop k problémům staví, s klidem nakoupím i příště..

Jarmila Bubenkovápřed 3 lety
Doporučuji obchod

- originalitu zboží - skvělou komunikaci - výborné řešení reklamace

Lucie Kozákovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

komunikace se zákaznickou podporou

Obědnával jsem dvakrát, poprvé mi na skladě naložili 2 gauče místo jednoho, což pro mě znamenalo zbytečné hledání času pro jejich zpětné vyzvednutí. Podruhé jsem předobjednal skříňku, s tím, že čekací lhůta byla skoro 2 měsíce, stejně ale dorazila minimálně o týden později (ale beru, Vánoce). Skříňce chyběly dna od šuplíků, takže bylo potřeba opět všechno nafotit a kontaktovat podporu. Trvalo něco přes měsíc, než dna dorazila k nim na sklad, kde údajně zjistili, že jsou poničená, takže další půl měsíce čekání, než dorazí náhrada. Dneska konečně díly dorazily, ve směšně velké krabici s nechutným množstvím obalových materiálů. Firma s ubohou logistikou a přemrštěnýma cenama, nikdy víc.

Anabasova Lenkapřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Prehlednost Sortiment

Recenze jsou pravdepodobne umele (nelze pridavat hodnoceni ani k zakoupenemu zbozi) Sedacku mame tyden a kvalita je opravdu velmi slaba. Operadlo se rozjizdi, latka na sedacce volna a “narasena” atd.

Klara Kopeckapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Absolutně nic.

Pavlína Rimakovapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Povlečení pro děti na Vánoce. Po vyprání je z povlečení batika, z černé barvy je flekata šedá a sem tam dírky. Takže kvalita hrůza.

Kateřina Mullerovapřed 4 lety
Doporučuji obchod

Zbozi bylo v prosinci tzn.v dobe Vanoc dodano velmi rychle. Chvalim,kudy chodim. Sobotni objednavku jsem mela hned v pondeli uz vyzvednutou v zasilkovne. Super! Zbozi je jak na obrazku. Jsem velice spokojena.

Nic

Jindra Ludinovápřed 4 lety
Doporučuji obchod

V listopadu jsem si objednala skleněný obraz 80x120cm, měl být dodáván až od 8.2.2021. Za týden mi psali, že mi bude obraz doručován. Po rozbalení jsem zjistila, že je sklo prasklé. Ihned jsem psala email a obraz reklamovala, samozřejmě jsem přiložila fotky. A rovnou jsem napsala, že pro nový bychom si přijeli osobně na prodejnu do Brna. Druhý den byla reklamace uznána a za 2 dny jsme si v Brně vyzvedli nový obraz, který jsme již v pořádku přivezli domů. Rozbitý obraz jsme ani vracet nemuseli. Takže za mě velká pochvala, jak bylo vše rychle vyřízeno.

Nejdřív rozbitý obraz, ale vzhledem k tomu, že reklamace byla bleskově vyřízena a za 2 dny jsme měli obraz nový, tak můžu jen chválit.

Marek Šmardapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

V tomto obchodě není co chválit

Objednal jsem si zde na začátku listopadu konferenční stolek s garantovaným dodaním do vánoc a obratem ho i zaplatil, což mně bylo potvrzeno. Dnes, týden před garantovaným dodáním mně napíšou email, že dodavatel si jen tak zrušil dodání produktu. To mně jako spotřebitele absolutně nezajímá to je přece problém obchodu a mají si to ošetřit s dodavatelem, aby k tomuto nedošlo! Stolek si na stránkách prodávají vesele dál. K tomuto obchodu nemám absolutně žádnou důvěru. Stole si vybrala žena jako dárek na vánoce. Moje chyba je, že jsem si nepřečetl recenze o obchodu a prostě to objednal, když se to ženě líbilo. Znovu bych už s tohoto obchodu nic neobjednal. Za mně obchod nedoporučuji!

Arbusculapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Cena, ale jinak je nic.

Již podruhé odklad dodávky zboží. Nejprve 5 týdnů a teď o další 2 týdny. Kdybych si byl přečetl recenze a těch pár stovek bych obětoval, už bych měl dávno zboží. Pokud na zboží nespěcháte, chcete něco ušetřit, snad můžete Bonami použít, ale jinak se mu raději vyhněte obloukem.

Doprava

Česká poštaDPD CZFOFRGLSVlastní přepravaWE|DO HomeZásilkovna (na adresu)

Výdejní místa

Vlastní místaDPD PickupWE|DO PointZásilkovnaGLS ParcelShopBalíkovna

Kontaktní údaje

Kategorie