Logo obchodu Bonami.cz

Bonami.cz

632 hodnocení

82 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Všechno

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Aspoň zvednou telefon, když už jinak nereagují

Vracela jsem zboží, které jim bylo doručeno 13.12.2019. Týkalo se to dvou objednávek. Žádný email o tom, že jim zboží přišlo v pořádku mi neposlali, tak jsem se jich 17.12.2019 na stav zboží ptala sama. Podle informací na jejich webových stránkách většinou reagují na emaily do 24 hod, což se nestalo. Celou situaci jsem s nimi pak řešila telefonicky a po několika telefonátech mi vrátili peníze aspoň z jedné objednávky, připsány na účet byly 6.1. Už od minulého týdne urguji vrácení peněz i z druhé objednávky, zatím marně. 30ti denní lhůta již uběhla a jim to zřejmě vůbec nevadí. Jsem zvědavá, jestli své peníze ještě někdy uvidím. Bonami u mě svým přístupem ke klientům skončilo.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Vše dorazilo tak, jak mělo. Dokonce před Vánoci, kdy jiné e-shopy většinou nestíhají. Komunikace probíhala skvěle.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Před lety jsem u nich nakupovala ráda a nikdy nebyl s ničím problém, zřejmě se obchod rozrostl a oni to nezvládají, možná nové vedení.

KŘESLO 1 (nikdy nedodáno) Vybrala jsem si křeslo, objednala. Asi za týden mi objednávku zrušili, protože mi ho nejsou schopni dodat ve slíbeném termínu. Křeslo ovšem dále zůstalo na e-shopu, objednala jsem ho tedy znova, nevadilo mi na něj čekat déle, objednávku mi opět zrušili, pak toto křeslo ještě dlouho dále inzerovali, čemuž nerozumím, když vždy objednávku vystornují. KŘESLO 2 (dodána židle) Vybrala jsem si tedy u nich jiné křeslo - Canett Alto. Objednala. Oni potvrdili, objednávku tentokrát nezrušili. V termínu (do 4 týdnů) mi přišel balík. Rozbalila jsem ho a v něm byla ŽIDLE. Stalo se to, že v průběhu mé objednávky v tichosti změnili na webu křeslo za židli, ovšem změnil se pouze obrázek a cena, název produktu a popisek zůstal stejný, evidentně byl vytvářen pro křeslo (pro pobavení: "nekončící pohodlí po náročném dni" - v železné židli? to asi ne :)) A nejunikátnější na tom všem bylo, že se mě několik lidí z Bonami snažilo přesvědčit, že je všechno v pořádku, že jsem si objednala židli! Chybu uznali, až poté, co jsem jim zaslala jimi potvrzenou objednávku, na které je (naštěstí) obrázek křesla a také fotografie z webu, kde skutečně inzerovali křeslo a nyní je tam pod stejným názvem židle. Židli jsem jim vrátila a doufám, že mi zašlou peníze zpět.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

dodání zboží trvalo tři měsíce zboží přijelo ve stavu, že nešlo smontovat zboží mělo jinou barvu, než byla deklarovaná zboží bylo poškozené dohodnutý odvoz zboží nedorazil celkově děsivá kvalita služby

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Příjem zaplacené částky.

Objednané a zaplacené zboží není dodáno !!!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Dodání nábytku (knihovna) ve slíbené lhůtě, kvalitativně velmi dobré, bez porušení.

U nás proběhlo naprosto standardní doručení výrobku, který jsme chtěli, ve stanovené lhůtě a dobré kvalitě, takže zklamaní rozhodně nejsme.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Ve své podstatě nic.

Gauč dorazil rozbitý, trvalo to dva týdny, než rozbitý gauč odvezli. Nebyli schopni se s námi domluvit na termínu odvozu, asi třikrát přijeli odvézt gauč v době, kdy jsme byli v práci. Nakonec jsme si na odvoz gauče museli vzít v týdnu dovolenou, jinak by jej snad ani neodvezli. Gauč jsme museli na vlastní náklady nově zabalit, aby se po cestě neponičil a to i přesto, že to Bonami nám ho dodalo rozbitý. Vrácená částka měla dorazit nesmyslně až do 14ti pracovních dnů od odvozu sedačky. Po cca 16ti prac. dnech jsme psali do Bonami, že nám platba stale nedorazila. Slečna odpověděla, ze peníze právě odešly, přesto 4 dny poté stále nemáme částku na účtě a gauč přitom odvezli už před více než měsícem. Obchod naprosto nedoporučuji, komunikace příšerná, vše slibují, ale nejsou schopni zajistit vůbec nic. Přes veškeré komplikace a telefonáty nám Bonami odmítlo finanční kompenzaci.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlá odpověď při psaní na podporu.

Nemůžu doporučit. Počítala jsem s delší dobou dodání, ale že budu čekat na zboží 4 měsíce, to jsem opravdu netušila. Objednala jsem tři kusy nábytku a dva ze tří byly poškozeny a na ten třetí stále čekám.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Docela rychlé dodání, při vrácení zboží mi během 2 dní vrátili peníze na účet, bez potíží.

Poměr cena a kvalita hrůza. Objednala jsem kuchyňskou zástěru s chňapkou. Materiál příliš tenký, dokonce průsvitný! Původní cena přes 1 000 Kč, po slevě 700 Kč., ovšem zástěru s cedulkou MADE IN CHINA jsem opravdu nečekala.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Jediné pozitivum je rychlá odezva při psaní na podporu.

Všechno, mnohem delší doba dodání než je uváděno, špatná kvalita zboží absolutně neodpovídající ceně, materiál absolutně příšerný.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Pěkný designový nábytek, široký výběr. Objednávala jsem už hodně věcí. Občas delší dodací lhůta, ale s tím člověk počítá.

Komunikace, gauč doručili poškozený, řeším teď reklamaci a než se někdo uráčí ozvat ubíhají dny.... Katastrofa.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Po měsíci objednávka stále nebyla doručena, i když mi bylo odepsáno, že zboží bude doručeno ve slíbené lhůtě.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

nic, doručení pozdě, zboží hrozné, poškozené, nekvalitní

jaký brak prodává Bonami, souprava šálků s talířky vypadala, jako by ji právě někdo upekl, porcelán strašný, samé rozlité mapy, otřískané, a navíc se to někdo snažil lepit, hrůza, k vyhození, jsem tak naštvaná, že to asi pošlu obchodní inspekci, neoplatí se to vracet, ještě budu platit poštovné, tento e-shop nikdy více

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic komunikace pouze když zavolám

Dodací lhůta stále ještě nic nedorazilo hlavně že mi poslali slevu na další nákup a ještě v SMS stojí že mě dlouho neviděli no aby jo když balík nikde info nikde ale hlavně že mám slevu na další nákup spíše obchod

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Na BONAMI objednávám hodně a pravidelně a vždy jsem byla maximálně spokojená.Krásné zboží,pokud je skladem,pak i rychlé dodání. Pokud skladem není,uvádějí termín dodání,takže každý zákazník je s tím předem seznámen.Proto nechápu,že se někteří pozdějšímu dodání diví. Co se týká reklamace,byla jsem mile překvapena rychlostí vyřízení a příjemné komunikace. Ve dvou případech mé reklamace/z mnoha bezvadných objednávek/stačilo pouze poslat fotku vadného zboží a ihned mi bylo posláno zboží nové,aniž bych musela to vadné vracet. Obchodu nemám co vytknout a i nadále zde budu nakupovat.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Otrasná skúsenosť, termín dodania 5 týždňov, po 4 týždňoch mi napísali, že sa termín dodania odkladá o dva týždne a deň pred finálnym termínom doručenia mi do mailu napísali, že mi to nedoručia a objednávku rušia. Nikdy viac...

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Komunikace dobrá líbí se mi velice, že mohu platit z účtu na účet také že si mohu vybrat, kdo zásilku poveze zboží dle očekávání a bez chyby

zatím nic, nakupovala jsem třikrát již

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Nakupuji na Bonami pravidelně a vždy jsem byla spokojena. Když jsem viděla hodnocení ostatních, tak jsem musela napsat za sebe. Hlavně nechápu tu špatnou komunikaci - já mám opačnou zkušenost. Kdykoliv jsem je kontaktovala emailem nebo i telefonicky, vždy okamžitě reagovali a vyřešili k mé spokojenosti. Dokonce mi i poslali celou sadu porcelánu aniž bych jim vrátila krabici, kde přišel jeden talířek rozbitý. No asi je to o člověku, někomu se nezavděčí nikdo a nikdy. A kritika že jde o zboží z Číny mě moc pobavila - to aby člověk lupou hledal něco co dnes není z Číny :-) Mě včera přišla kabelka Darabag a u ní cedulka, že je ušita v Čechách paní Evou! Takže jsou i vyjímky! Jupííí. Za mě teda obchod doporučuji, a vím že budu nakupovat určitě i dál!

Nic!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Nejhorší komunikace ze strany obchodu, s kterou jsem se kdy setkal. Po te, co zboží v termínu-ani cca týden po nedorazilo, jsem poslal mail jak to s objednávkou vypadá a jako odpověd mě přišlo, že se zboží rozbilo a tak ani nepříjde... Kdybych se nezeptal, zřejmě bych čekal dost dlouho!

Doprava

Česká poštaDPD CZFOFRGLSVlastní přepravaWE|DO HomeZásilkovna (na adresu)

Výdejní místa

Vlastní místaDPD PickupWE|DO PointZásilkovnaGLS ParcelShopBalíkovna

Kontaktní údaje

Kategorie