Logo obchodu Apollos.cz

Apollos.cz

3 478 hodnocení

91 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

František Honzapřed 7 dny
Doporučuji obchod

Přehledný sortiment, příznivé ceny a rychlé dodání

Registrovaný uživatelpřed 8 dny
Doporučuji obchod

Široký výběr produktů za nejnižší ceny na trhu.

Trochu delší doba mezi koupí a odeslánim zboží.

Registrovaný uživatelpřed 10 dny
Doporučuji obchod

Někde se eshopu zatoulala má objednávka,ale po upozornění pak vše proběhlo v pořádku.Může se to stát.

Nic.

Roman Noštinskýpřed 10 dny
Doporučuji obchod

Překvapila mě cena výrobku. Nevím jak jsou na tom další produkty, ale až zase budu něco shánět, určitě znovu stránky tohoto eshopu otevřu.

Registrovaný uživatelpřed 11 dny
Doporučuji obchod

Rychlost dodání a možnost osobního vyzvednutí.

Pavel Veselypřed 11 dny
Doporučuji obchod

Rychlost Spolehlivost

Nic

Registrovaný uživatelpřed 14 dny
Doporučuji obchod

Zboží, které jsem objednal, mi bylo obratem doručeno. Vše proběhlo tak jak má být!

petr pawlaspřed 21 dny
Doporučuji obchod

rychlé dodání zboží

Registrovaný uživatelpřed 24 dny
Doporučuji obchod

Rychlost dodání

Dedahanurpřed měsícem
Doporučuji obchod

Dobrý a přehledný výběr, rychlé dodáni

žadný

Tmbau Janoušekpřed měsícem
Doporučuji obchod

OK

Milos Svobodapřed měsícem
Nedoporučuji obchod

Alespoň snaha jednoho z prodejců zachránit situaci, ale......

Bohužel nedoporučuji, přidám se k většině ostatních. Objednáno a ihned zaplaceno zboží skladem, dokonce přímo na prodejně. Pro obchod jsem se rozhodl právě z tohoto důvodu, chtěl jsem zboží mít doma co nejdříve. Za tři dny stále bez sdělení, kdy zboží obdržím. Až tady jsem bohužel zjistil, že obchod, ač má kamennou prodejnu, nemá telefon. Mail bez reakce, takže komunikace se smrskla pouze na chat. Tam mi bylo sděleno na několikátou urgenci, že jim spadl expediční systém, ale zboží ihned odešlou, poté tvrzeno, že už tedy bylo odesláno a že do dvou dnů ho budu mít. Po dalších dvou dnech jsem zboží stále neměl (celkem už to bylo týden), na další chat byla reakce obchodu, že zboží dnes odešlou, na mou otázku, že toto mi bylo tvrzeno už minule, mi chat sdělil, že netuší odpověď. Zboží (skladem ihned k odběru na prodejně, ihned také zaplaceno online) mi nakonec dorazilo 10 den od objednávky, takže ač nerad, tak rozhodně už NIKDY TENTO ESHOP!!!

Martina Němcovápřed měsícem
Doporučuji obchod

dobrá komunikace, zboží přišlo dobře zabaleno

trošku delší doba dodání, jsem zvyklá že z jiných eshopů mám zboží hned tady jsem čekala asi 4-5dní

Daniela Nešporkovápřed měsícem
Doporučuji obchod

Spokojenost

Jenda Kováříkpřed měsícem
Doporučuji obchod

dobré ceny, solidnost

Martin Práglpřed měsícem
Nedoporučuji obchod

Cena

Než zde něco koupíte, přečtěte si hodnocení a recenze ostatních zákazníků! Ve zkratce - Lákavá nižší cena - Nákup a doručení v pohodě - Reklamace a komunikace PRŮSER! - Reklamace trvala přes 3 měsíce - Zkouší to na vás - Pokud do toho nezapojíte právníky, nic se nepohne! Televizor Sansung QLED cena kolem 35 tis, kupované na firmu v prosinci 2023, Televize přestala fungovat v červenci 2024. Mobilní servis od Samsung nelze využít, jedná se o distribuci pro Litvu - už chápu tu výhodnou cenu. Reklamace založena v pohodě jen po předání první zádrhel - na obrazovce našli VRYP. Televize byla dokonale zabalena bublinkovou fólií a přes obrazovku krabice. Jediný způsob vrypu bylo proříznutí při rozbalování. Na můj dotaz, že chci vidět záznamy z kamery nikdo nereagoval. Jak ale sami napsali, nemá to vliv na vyřízení reklamace. ( objevuje se zde ale spousta podobných recenzí, kdy to zkouší s tím, že již bylo zboží poškozené) Pravidelně jsem posílal dotazy e-mailem, jak to s reklamací vypadá? Odpověď stále stejná - urgujeme v servisu, dáme vám vědět… Navíc k mému překvapení, pokud zakoupíte na firmu neexistuje dle jejich obchodních podmínek lhůta pro vyřízení. Takže žádné do 30 dní! To by se vám v jiném eshopu od A nestalo… Asi po 70 dnech konečně posun: Servis nám reklamaci 2x zamítl kvůli vrypu, ale urgujeme to dál, aby to bylo akceptováno. Tvl kvůli vrypu, který tam nebyl a nemohl být určitě ne mou vinou. Spojil jsem se tedy s pojišťovnou právní ochrany D.A.S., a konfrontoval s touto skutečností Apollos. Světe div se, o hodinu později email, že reklamace byla vyřízena - vyjádření technika: vracíme peníze :D Odborník, to se pozná. Mám z toho pocit, že televize ani v žádném servisu nikdy nebyla. Tím ještě nekončíme, platbu vrátíme do 14 dní. 14 dní a nic, navštěvuji tedy osobně Apollos, kde zjišťuji, že je to do 14 dni od vystavení dobropisu. OK tedy. Splatnost byla 21.10. Nic nepřišlo, 22.10. také nic, 23. tedy opět navštěvuji Apollos a získávám info, že platba odešla 21.10. v 5 odpoledne. Asi šla pěšky, protože světe div se dorazila opět až po mé návštěvě 23.10. Sečteno podtrženo, přes 3 měsíce trvala reklamace a mám pocit, že pokud bych do toho nezapojil D.A.S. řeším to ještě teď, nebo bych se dočkal podobně jako ostatní zákazníci zamítnutí reklamace. Nic podobného jsem v životě řešit nemusel a zde už rozhodně nikdy nic nekoupím. PS: všimněte si, jak vehementně reagují na negativní hodnocení ;)

blanka valaskovapřed měsícem
Doporučuji obchod

Výborná komunikace, rychlé dodání Doporučuji.

Žádné

George 1před měsícem
Doporučuji obchod

CENA

NIC

JOSEF HULINpřed měsícem
Doporučuji obchod

Rychle dodání

Honza K.před 2 měsíci
Doporučuji obchod

dobré ceny rychlost doručení

Platba

Platba kartou (American Express, Diners club, Euro Card, JCB, Maestro, Master Card, PAY_cc_paypower_mc, PAY_cc_paypower_visa, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank, Home Credit, Multiservis, Jiný splátkový prodej)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

DPD CZGLSBalíkovna na adresu

Výdejní místa

Vlastní místaBalíkovna

Kontaktní údaje