Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Zobrazit reakci obchodu FAJN Byliny
Nahrávka naštěstí existuje a po jejím vyslechnutí musím konstatovat, že hovor probíhal korektně do té doby, než Vám kolega na Vaši otázku proč ještě nemáte zboží odpověděl, že je to proto, že jste ho zaplatila až na upomínku po pěti dnech od objednání a teprve poté se začala objednávka vyřizovat. Na to jste podrážděně reagovala, že jste v terénu a nemáte se čas vybavovat. Kolega se okamžitě rozloučil aby Vás nezdržoval a zavěsil. Nic arogantního v tom nebylo. Naskýtá se otázka proč jste telefonovala v době kdy nemáte čas se telefonátu věnovat. Jarka Koudelová - majitelka
lVzhledem k tomu,že nahrávka rozhovoru s pánem z Fajn bylin neexistuje,tak je to tvrzení proti tvrzení,nicméně pokud dostunu sugestivní otázku,zda jsem s Fajn byliny spokojena,tak musím odpovědět,že nikoliv.Arogantní jednání člověka,se kterým jsem komunikovala,jsem skutečně nikdy nezažila,nakupuji na netu běžně,jsem s lidmi na"opačném konci"často v komunikaci,vždy na pohodu.Pokud pána z Fajn bylin jeho práce nebaví,měl by dělat něco jiného.Fajn byliny už opravdu nikdy,va