ORSAY
32 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Jsem neskutečně naštvaná a zklamaná s fungováním e-shopu. Objednala jsem si šaty na kamarádky svatbu a zaplatila na číslo účtu, co mi bylo posláno na e-mail. Nicméně jsem zapomněla udat číslo objednávky a tím to začalo. Volala jsem na infolinka a tam mi bylo zděleno, že mám zaslat potvrzení k platbě, což jsem udělala ještě ten samý den. Po asi třech dnech mi přišel e-mail, že mám zaslat ještě číslo objednávky, aby mi platbu spárovali. Další dva dny jsem čekala na potvrzovací e-mail a ono nic. Tak jsem opět volala a paní mě ubezpečila, že má platba je již odeslaná na platebníí k přiřazení platby. Ptala jsem se na to, kdy si budu moci pro šaty zajít na obchod a říkala, v příštím týdnu. Ale zrada nastala, když jsem se o dva dny déle podívala na účet a peníze mi přišly zpět. Při volání na infolinka (asi 20minut) než mi to někdo vzal, mi opět ta samá paní řekla, že mám v podstatě smůlu a moje šaty už nejsou a že prý nevidí do skladových zásob ( ne těmito slovy). Takže za mě určitě nedoporučuji a velké minus pro Orsay, že mají e-shop.
možnost vyzkoušení, doprava zdarma, rychlé vrácení
Nic
Nic
Jsem velmi nespokojená s touto společností. Objednala jsem si u nich balíček, který nedorazil. Reklamovala jsem ho. Společnost všechny mé reklamace zcela ignorovala. Po stížnosti a mnoha emailech, mi byl přislíben kontakt a náprava. Ani jedno se nestalo. Balíček měl být vrácený před týden. Já stále nemám peníze. Už vůbec nereagují, ačkoliv jsem je opakovaně kontaktovala, všemi možnými způsoby. Na jejich infolinku se nedá dovalt. Mám obavy, že snad peníze ani nevrátí. Nenakupujte u této společnosti, pokud nechcete přijít o své peníze!
Úplně všechno.....objednávala jsem přes e-shop podruhé a podle slov eshopu jsem zapomněla dát do objednávky (šaty jsem objednala 25.12. a počítala s tím, že dodání bude nějakou dobu trvat) své telefonní číslo, proto mi objednávka nemohla být doručena. Ne že by se o to dodavatelská firma vůbec pokusila. Nicméně mi bylo slíbeno, že jakmile objednávka přijde zpět na Orsay, tak jí okamžitě pošlou ještě jednou a mě dají vědět. Společně s tím jsme doplnili i mě telefonní číslo. Na firmě, která pro Orsay rozváží objednávky mi bylo řečeno, že moje objednávka byla poslána zpět už 2.1.2018.....na Orsay i mi řekli, že zatím nic nepřišlo (bylo to cca 6. či 7.1.)....11.1. jsem jim psala znovu, jak je na tom moje objednávka a přišel mi mail, že 9.1. to už poslali a že by to mělo dorazit do dvou maximálně tři dní....16.1. jsem to už nevydržela a napsala jim znovu s tím, že žádám vrácení peněz a za jak dlouho mi peníze přijdou na účet. Přišel mi od nich email, kde bylo napsáno přibližně toto: Vážená zákaznice, v příloze zasíláme dobropis. Váš team Orsay. Žádná omluva, žádné vysvětlení ani odpověď na moji otázku. Vždycky jsem v orsayi nakupovala ráda, ale jejich e-shop skutečně doporučit nemohu. Hodně štěstí každému, kdo si u nich něco objedná.
Vše
Nc
přístup
Objednala jsem si dvoje šaty, také je rovnou zaplatila. Ale nepřišlo mi na email potvrzení platby ani faktura. Psala jsem dva emaily, ale ani na jeden mi neodpověděli. Ozvali se mi až poté co jsem jim napsala na fb a to také trvalo docela dlouho. Garantují dodání do pěti pracovních, ale až po zaúčtování platby. To jim trvá tři, čtyři dny. S tím jsem vůbec nepočítala a šaty mi nedorazí včas. Na jednu stranu je to má chyba, ale je to první e-shop u kterého se mi stalo, že by trvalo tak dlouho něco zaúčtovat. Doufám, že tímto problémy už skončily a šaty mi dojdou vpořádku.