Myprotein.cz
26 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Objednala a zaplatila jsem si protein 3.1.2022, dosud, 11.1. stále neodesláno s výmluvou, že mají problémy s odběrovými místy. A přitom všude jejich reklama na 40-50% slevy!! Takže nalákají mraky zákazníků a nakonec neposílají? Komunikace hrozná, pouze obecné odpovědi, výměna za jinou (dostupnou) příchuť prý není možná.
dříve dvě objednávky a ok
objednávka 23.12. Uhrazena kartou a zboží neodesláno do dnes. Komunikují aspoň po chatu, ale pořád výmluvy, že mají problém s odesláním zboží, technický. Dnes jsem zkusila tedy objednávku stornovat. Uvidím, zda peníze přijdou zpět. Škoda fakt, produkty mají skvělé. Katka
13.12.2021 - Dvě objednávky uhrazené online - dorazily v pohodě 16./17.12. - oblečení super
28.12.2021 - objednávka uhrazena online - dodnes (7.ledna 2022) nemám ani zboží, ani peníze..na email odpoví neutrálně, telefon raději uveden nikde nenajdete, ostuda a škoda zároveň, asi nezbyde než nahlásit na čoi..na internetu uvedena doba dodání 5-7 dní…kamarádka z nich tahala peníze tři měsíce za nedodané zboží…smutné…zklamání
Nic
Dle jejich stránek vrácení zboží je možné do 30 dnů. Jenže vrácení s jejich nulovou komunikací je téměř nemožné..
Nic
Část zboží nedorazila a komunikace s podporou je naprosto šílená. Měsíc a půl od objednávky a stále nic. Tentkrát už pro jistotu ani neodpovídají. Absolutně NEDOPORUČUJU zde nic kupovat.
oblečení vypadá kvalitně, velmi pevný materiál....
...... bohužel velikosti neodpovídají ani po pečlivém měření, objednáno XS, S i M a rozdíly nejsou znát vrácení zboží je otřesné, nejen, že zaplatíte 350 Kč za poštovné, DHL na parcelshopech nikde nemůžou načíst, objela jsem již 4 podací místa a nikde jim nešlo načíst, musela jsem poslat zpět pře českou poštu opět za 300 Kč. Za takovou finanční i psychickou oběť mi tento obchod již nestojí!!! Zákaznický servis se akorát pořád omlouvá, ale že by situaci řešil, to ne!
kupodivu rychlé doručení
Otřesná společnost bez možnosti problém s vácením zboží normálně řešit. ..obecné emaily nejspíše generované automatem, popírání přebrání vráceného balíku. Vrácení možné, leč v případě, že balík údajně nedorazí nulová šance se s někým spojit, takže 1300Kč plus poštovné 321Kč vyhozené z okna...Už NIKDY!
nic
Vracení zboží katastrofa, přesně jak tu píší ostatní!!! Nikdo mi nechtěl balík vzít, nakonec přes poštu za asi 350 Kč jsem konečně nepadnoucí oblečení odeslala (ani nevim, jestli došlo kam mělo???) a po už skoro měsíci žádný kontakt a peníze samozřejmě taky ne
Má zkušenost je taková, že zboží mám zaplacené. Po několika dnech mi přišla zpráva o zaplacení cla 50 Kč. Nenapadlo mi, že bych ho musela platit. Má chyba,že jsem si vše nepřečetla. Ale viděla jsem spoustu lidí, že objednává a v pohodě. Teď nevím, co dělat, když mi to nejde zaplatit to clo. Všude možně, jsem už napsala zprávu a nic. Takže pokud to nějak vyřeším, příště už určitě objednávat nebudu.
Nic, vše špatně
Vrácení zboží 249 Kč, šílená domluva se zákaznickým centrem Už tam nikdy nenakoupim
Kvalitní oblečení - jejich legíny sedí jako druhá kůže, nejsou průhledné, nesjíždějí, už jiné nekupuji. Podprsenky delšího střihu se dají v létě perfektně nosit ke kraťasům s vysokým pasem jako top, což je skvělé pro různé výlety. Lidé, kteří si zde stěžují, že tričko nebylo funkční si asi bohužel nepřečetli z jakého materiálu je vyrobené, ani z fotky to neodhadli, za to obchod nemůže. Proteinové tyčinky - pokud objednáte se slevou aspoň těch 42 %, které jsou na e-shopu docela časté, dostane u většiny druhů perfektní poměr cena/výkon/chuť. Doručení - překvapivě rychlé, pokud něco nemají na skladě v Polsku, posílají přímo z UK a to se o pár dní zpozdí. Teď se mi stalo, že jedno tričko neměli ani na skladě v UK, ale i tak přišlo do 14 dní od zaplacení. Sledování objednávky - rychlé aktualizace stavu objednávky, jejího odeslání a sledování zásilky Doplňky stravy - typu Omega 3 a vitamín D jsou za příjemnou cenu, důležité je znát dávkování, vitamín D je docela silný Doplňky na cvičení - pěnové jógové cihličky krásně drží tvar, i po pravidelném používání, zatím se nedrolí. Odporové gumy výkon srovnatelný se známými (a drahými) značkami za polovinu ceny, ve slevě i méně. Podložka na cvičení z pěny příjemná, lehká, odpovídá ceně, pozor na ostré nehty.
Většina doplňků stravy není složena z nejlépe vstřebatelné podoby minerálu, ale odpovídá cenově stejně nastaveným levným výrobkům z lékáren. Zboží jsem nikdy vracet nemusela, kupuji svoji běžnou velikost, tak nevím jak je to s tím vracením, na které si zde všichni stěžují.
Protein ok, ale...
jedno zboží - materiál hezký, jinak hrozně umělé Nevíte někdo, zda to mám poslat na tu adresu WROCLAW?
Kvalita a materiál oblečení, barva odpovídá obrázkům.
Asi tak, jak většina lidí, co tady recenzi napsala, jsem s obchodem naprosto nespokojená, co se týče komunikace a řešení reklamace. Objednávka, jako taková, dorazila včas a v pořádku a jednu ze tří položek jsem si nechala, protože s materiálem a kvalitou jsem byla opravdu spokojená. Další dva kusy mi vůbec neseděly a to jsem se opravdu měřila podle tabulky velikostí uvedené na stránkách obchodu. Rozhodla jsem se tedy zboží vrátit, aby mi poslali vetší velikosti, jenže to není možné. Jediné co jde, že vrací peníze, ale ten proces, to je něco šíleného. Musela jsem je nakonec kontaktovat přes Facebook, protože z instrukcí na emailu, které mi ohledně reklamace zaslali, nešlo nic pochopit a sice odpovídají asi za 2 dny, ale nakonec po neskutečných nervech s odesláním balíku do Polska a naléhání na odpověď jsem dnes, po měsíci, dostala peníze zpátky, ale už bych si nic neobjednala. Za ty nervy to opravdu nestojí. Opravdu lituji všechny, kteří si nepřečtou recenze dopředu a pak mají problém. Já jsem tentokrát taky nečetla, protože mi byl obchod doporučen známým a zkušenost měl dobrou, ale to jen díky tomu, že mu oblečení sedělo.
absolutně nic
Od začátku do konce (který je v nedohlednu) všechno tragédie. 1. zaslali špatný štítek pro vrácení zboží. 2. po vrácení zboží dělali měsíc mrtvého brouka 3. po měsíci od vrácení zboží se konečně ozvali, že zboží přijali 4. po dalších 4 dnech dali vědět, že mi vrátí peníze (v následujících 5 dnech), ale ne za všechno vrácené zboží Prosím? Webovky, především procesy jako vrácení, help center, jsou lámanou češtino/polštinou. Zboží je v reálu nepohodlné a nepěkné (což je subjektivní pocit, ale srovnávám s Icaniwill, Gymshark, Gym Glamour). Pokud se chystáte objednat zboží z MyProtein, doporučuji připravit pevné nervy a začít metodu dýchání proti stresu podle Wima Hofa. Bude se hodit.
Nic
vrácené zboží, které mi nebylo. Už měsíc čekám na peníze a zřejmě se nedočkám !!!! Už teď vím, že příští objednávku neuskutečním !!!!
výběr produktů, ceny
Zaplatil jsem za zboží 29.9., doteď (15.10.) nepřišlo nic. Stále lžou ohledně odeslání balíčku, ale dopravní společnost žádný balíček neobdržela. Neustálé lhaní a výmluvy. Další nákup zde již neuskutečním.
NIC
Všechno
Pokud zbozi nesedi, musite balicek poslat doporucene do Polska za 250 Kc. Netransparentni zakaznicky servis, ktery vam odpoved dava v anglictine. Na vracene penize cekam jiz mesic. Absolutne Nedoporucuji.
Nedoporučuji. Pokud si jen objednáváte a platíte, není problém. Problém nastane, když chcete zboží vrátit. Systém nevygeneruje vratné číslo dokud nezaplatíte poměrně vysoké poštovné, po zaplacení je vygenerováno random číslo, které je odmítnuto jak kurýrem, tak na podacím místě. Zákaznický portál problém neřeší, jen posílá nesmyslné odpovědi, aby zdržel čas a vypršela doba možného vrácení (neodpoví dříve než po 24hod).
Tento obchod absolutně nedoporučuji, pokud budete chtít vrátit nebo vyměnit své zboží, nemáte žádnou šanci. neexistuje zákaznická linka, musíte jen emailem kontaktovat servis a po třeba deseti vyměněných emailech, kdy musíte dokládat minimálně v deseti krocích, proč a co chcete vyměnit, jste neustále dotazování nesmyslnými dotazy a když už vám je zaslán vratkový formulář, jste upozorněnI,, že pokud udělate v něm chybu, máte smůlu a jiná možnost vrácení neexistuje... S ničím podobným jsem se nikdy nesetkala, i přesto že jsem vratkový formulář vyplnila správně , stránky se nastavily tak, že údaje, kam mi měly být vráceny peníze, tzn. číslo karty atd. po mě chtěli opětovné zaslání peněz za vrácenou objednávku. S ničím horším jsem se na e-obchodech nesetkala,dle mého názoru by toto chování měla přezkoumat obchodní komora pro klamání spotřebitele, je to nehoráznost a drzost zároveň. NEDOPORUČUJI!!!!NEDOPORUČUJI!!!!!!