Myprotein.cz
26 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic.
Absolutní zklamání, příšerná komunikace s jejich zákaznický serverem. Už nikdy víc. Vyhybejte se tomuhle e-shopu který prezententuji influenceri obloukem. Zlatý Nike
NIC
Oblečení bylo uplně katastrofální kvality. Obyčejná třičkovina o funkčním materiálu si nechte zdát! Zákaznický servis katastrofa. Při dotazu mi odepslai ze čtyřech různých států. Vrátit zboží nejde, DPD mi ho nehodlá vzít! UŽ NIKDY VÍC! VYHOZENÉ PENÍZE!
Zákaznická péče? Totální katastrofa! V podstatě nemožné se s kýmkoli spojit - téměř nemožné vrátit zboží.
Nic
Vrácení zboží nadlidský výkon. Komunikace přes maily strašná, odpoví až na 2.-3. email. Vrácení zboží na vlastní náklady a do Polska za 490Kc..to jako vážně? Nic tam nekupujte!!!!
Absolutně nic
Komunikace s obchodem je absolutně na bodu mrazu. Pokud chcete zboží vrátit je to nadlidský úkol. Obchod nereaguje na zprávy, fakturu se zbožím ani na mail jsem neobdržela byť i je to zákonná povinnost vystavit daňový doklad. Pokud si nejste jistý velikostí oblečeni, rozhodně v tomto obchodě nenakupujte.
Rychlost dodání.
Nemožné cokoli vrátit. Nenajdete žádný přímý kontakt, ani adresu, kam balík poslat. Tedy ano, najdete adresu na balíku, která je v Polsku, takže se vrácení prodraží! Na vyplněný kontaktní formulář dorazí automatická odpověď v azbuce No coment, děs!!
Super ceny, dárky k nákupu a slevové akce. Na nic ze sortimentu potravin či doplňků si nemohu stěžovat. Vrácení zdarma! Sice je trošku komplikované, ale dá se to. (Nesmíte zapomenout před donesením zisky k vrácení, balíček zaregistrovat na ppl stránkách, jinak vám balíček nikde nepřevezmou.)
Komunikace -příšerná. 2.5 jsem odeslala zpátky nepadnoucí legíny z příšerného průhledného materiálu. Z PPL mi přišel 5.5 potvrzovací mail o dodání zásilky a převzetí příjemcem. A od té doby... NIC. Psala jsem tedy po 14 dnech na zákaznické oddělení. Pokaždé mi odpověděl něco jiný naprosto nepodstatnou informaci, kterou píší i na stránkách (na které jsem s samozřejmě koukla již před dotazem).. Jejich formuláře jsou občas docela oříšek. V emailu o vrácení zboží pomocí štítku byla uvedena 5 denní lhůta n na vrácení peněz.. Na zákaznickém jsem se tedy dozvěděla, že je to maximálně 14 dní.. Skoro 20 dní po vrácení a žádná zmínka o vrácení peněz.. Legíny již nikdy v tomto obchodě nezakoupím.. Jinak legíny jsem poslala ve stavu, v kterém mi přišly, ta jsem čekala menší komplikace.
Vše proběhlo v pořádku, nerozumím tolika negativním recenzim, zboží jsem vracela protože neseděla velikost, přišly velmi jednoduché instrukce a neplatila jsem žádné poštovné. Peníze přišly cca do 14 dní od odeslání balíčku zpět.
Rychlost dodání Kvalita oblečení Velmi dobře zabaleno Oblečení velmi dobře padne Chuť proteinu
Snad nic U obchodu jsem si objednala oblečení a pár vzorků proteinů. Velmi mě překvapily veliké slevy a hodně dárků za nákup. Dívala jsem se na recenze, které nebyly zrovna lichotivé, ale i přes to jsem věci objednala. Trošičku jsem se obávala po zaplacení, kdy mi nedošla zpráva o platbě, ani e-mail o potvrzení objednávky. Ale na druhý den mi to už došlo a dostala jsem zprávu o tom, že balíček už je na cestě a dojde hned další den. Jak balíček došel, byl velmi kvalitně zabalený a bylo v něm vše co jsem si objednala. Za mě velmi dobrá zkušenost a určitě v e-shopu budu nakupovat znova. :)
Rychlé dodání Super produkty za nízké ceny
nic Nechápu tyto negativní komentáře, jak jsem si je přečetla tak jsem se vážně vyděsila a jak se ukázalo naprosto zbytečně.
Kvalitní produkty, proteiny supr, potraviny celkově vesměs chválím. Oblečení vypadá kvalitně, materiály pevné, velikosti vesměs odpovídají. Doručení do týdne, dá se nakoupit za dobré ceny.
Vrácení nepadnoucího oblečení je katastrofa. Po několika zprávách (taktéž někdy jakoby generovaných) mi emailem přišla tabulka s popisem zboží, předvyplněnými čísly (objednávky, pro vrácení,..) a lístkem pro vrácení balíčku. Pravděpodobně nelze zboží vrátit zdarma, přestože je taková informace na webu ("Pokud se rozhodnete zboží vrátit, kontaktujte nás prostřednictvím zákaznické sekce na webových stránkách, abychom mohli zajistit bezproblémové vrácení zboží zdarma."), nebo je alespoň nemožné zjistit, jaký parcel shop by balík zdarma odeslal. Nakonec jsem zkusila zboží popsat, polepit štítkem a odeslat pomocí PPL do Polska (na adresu z došlého štítku) za 264 Kč. Zboží bylo převzato, peníze mi na účet zpět dorazily, ale za ty nervy ani poštovné to nestálo.
Prosím vás,za jak dlouho zboží přišlo?Čekáme už cca 2 měsíce a nic!!!
Hezké kvalitní zbozi
Vracení nepadnoucího zboží je horor! Absolutně nedoporučuji! Posílají autom.vygenerované maily, nejasné instrukce k vracení. Vytiskla jsem štítek na balík a dle instrukcí donesla do parcel shopů, kde mi řekli, ze DHL nemá parcel shop a nejde jim tudíž načíst můj štítek . Takže komunikuji s e-shopem dál, jak jim mám sakra to zboží teda vrátit?! Otřesné!! Toto vědět předem, nenakoupím tam!
Zboží, které jsem si objednala, vypadalo kvalitně a pěkně. Bohužel mi ale neseděly velikosti, proto řeším vrácení.
Komunikace s obchodem ohledně vrácení zboží je otřesná. Žádný telefonický zákaznický servis, dopisování přes emaily s tím, že pokaždé mi odpoví jiný člověk, většinou je email generovaný automaticky, takže mi několikrát přišla stejná odpověď, ze které nebylo zodpovězeno nic, na co jsem se ptala. Navíc mi email přišel i v angličtině. Do teď se mi nepodařilo zboží vrátit. Rozhodně NEDOPORUČJI!
nic
problémové vrácení zboží, doposud se mi nepodařilo zboží vrátit, i když jsem splnila podmínky pro vrácení. Vždy vás akorát odbydou generovaným emailem, nelze se s nikým spojit! Nekvalitní zboží, komunikace nulová. Rozhodně nakupovat v tomto obchodě nikomu nedoporučuji!! Vyhněte se mu zdaleka.
Nic!!!
Pro vrácení zboží neexistujou na webu jasné instrukce. Neexistuje žádná zákaznická linka. Musíte si dopisovat přes web. Nekonečné čekání na odpověď, a když už přijde není jasná, takže se musíte zase doptávat, a čekat na odpověd další 3 dny. UŽ NIKDY VÍCE!!! Kdybych si přečetla recenze předem, nikdy bych tam neobjednala.
Velmi kvalitní a účinné produkty za velmi nízkou cenu, při větší objednávce obdržíte výraznou slevu a dopravu zdarma, kvalitní a přehledný e-shop, široký sortiment a mnoho bonusů k objednávce.
Déletrvající dodací lhůta, příliš velké obaly na produkty, jejichž obsah zabere nejvýše 1/2 balení, horší komunikace, zvláštní nákupní proces, nejistota, jestli zboží v pořádku a bez problému dorazí.
Nic
Objednala jsem si produkt, který jsem platila přes applepay. Nedorazil mi potvrzovací mail o objednávce, takže jsem začala řešit. Přes účet naprosto katastrofická komunikace. Jednou vám odpoví někdo z CZ/SK s druhy den nějaký Ehmir nejspíš z UK a ptá se vás na to same. Po 5 dnech této neefektivní komunikace jsem chtěla volat na call centrum-to nefungovalo. A to jsem několikrát posílala scan s provedenou platbou přes int.bankovnictví. Poté jsem zkusila chat s někým ze zkz centra z Anglie. Podali mi info, ze do 5 dni zjisti a daji mi vedet? Toto se mi stalo i s jiným e-shopem v ČR a do druhého dne mi potvrdili objednávku. Takže nedoporucuju, pokud si nechcete pridelavat nervy!!!!
Doručovali i 24. 12. Jídlo.
Nikdy tu už neobjednám oblečení, se kterým bych si nebyla jistá! Objednávala jsem postupně 3 balíky. 1. zásilka dorazila rychle a včas. 2. částečně zrušili, pak ztratili a posílali znovu - doba doručení se tak protáhla na měsíc. 3. balík dorazil sice se zpožděním, ale celý. Reklamace produktů je ale šíleně zdlouhavý proces, a šílený i celou komunikací. E-maily jsou z části automatizované, takže neustálé přání příjemného dne a dotazy na to, zda bych ještě něco ráda, jsou na denním pořádku (ano, ráda bych - aby odpovídali na to, co se ptám). Na peníze za balík (cca 3500,-) čekám již měsíc a neustále musím dokládat nějaké papíry. Tento balík jsem vracela již 30. 12. (!!!) a necelý měsíc trvalo, než jim dorazil (a nyní řeším zmíněné finance). E-maily nečtou celé - pakliže si zakoupíte zboží 2x ve stejné velikosti (kvůli rodině) a pak chcete vrátit pouze 1, neberou ohledy a vratky vypisují na původní objednávku. Také zboží nevracejí podle toho, jak je vypsaný vratkový formulář, atd. atd. Veškeré problémy se řeší přes účet - zprávy a mají 48 hodin na řešení. NEEXISTUJE žádná telefonní linka, přes kterou by se problémy daly řešit hned.
Nedoporučuji. Vrácení zboží do Polska drahé. Balíček leží po měsíci stále na dodávací poště, vrácení peněz v nedohlednu...