Expedo.cz
89 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost vyřízení zakázky. Srozumitelný návod na montáž.
Nic
Rychlost, pekna matrace
Krive predvrtane dve diry v ramu postele. Nepredvrtany rost a dirky v ramu, takze zenska sama bez vrtacky sama uplne nezvladne. Postel celkove chatrna - prostredni dve nozicky mam pocit, ze se vylomi uz pri sestavovani a hlavne pri i jen malem posouvani postele. Celkove by to chtelo o par sroubu v ramu vic.
Rychlost dodání.
Nic
rychlost a cena
nic
Rychlé vyřízení objednávky
Rychlé dodání,
nic.
Flexibiní, super
pružnost a spolehlivost.
Rychlost dopravy, možnost platby na dobírku
Při dodání byla pohovka dosti špinavá.
Dochvilnost
Sedací souprava dorazila s drobnými oděrkami
výběr zboží
nic
vlastní doprava, rychlé dodání, poštovné zdarma od 1000 Kč
nic
Rychlost a cenu
dobre jednani
. Nic
Zboží nepřišlo ani za pět týdnů. Objednala jsem zboží, které bylo skladem.
odpovidaji na emaily.
(1) Mateni zakaznika: "Dostupnost 1-3 tydny" (vyznaceno u produktu) spravne znamena "Zboží Vám přivezeme do 31 pracovních dnů od potvrzení objednávky" (viz FAQ) Tedy vice nez 6 tydnu! (2) Slaba kontrola nad rizenim dodavek (copy/paste z emailu): - Došlo ke zdržení ze strany výrobce. Další naskladnění od dodavatele proběhne během příštího týdne. - Bude soucasti naskladneni i ma postel? - To se dozvíme v den naskladnění, zda nám přijde O tyden pozdeji: - Dodavatel v plánovaném termínu Vaši objednávky nenaskladnil, náhradní termín naskladnění na náš sklad proběhne v rámci příštího týdne - Kdy tedy mohu Vasi dodavku ocekavat na dodaci adrese? - Děláme vše proto, aby jste postel obdržel co nejdříve
Komunikace
Trvá to nikdo se neozval už je to měsíc
Nejspíš pouze, vzhled postele z venku. Uvnitř bylo poškození úložného prostoru.
Doprava, neproběhla jak měla. Bylo slíbeno doručení do byto z důvodu, že kontaktování neproběhlo 2 dny předem, ale pouze den předem a to v odpoledních hodinách s tím, že závoz bude další den ráno mezi 8-11. Postel byla přivezena ráno po 9h a vynesena k výtahu, kde si řekli o peníze za výnos, na což je svědek. Protože nic nedostali odjeli. Následně po rozbalení postele jsem zjistila poškození úložného prostoru. A odpověď na reklamaci? Dobrý den, Velice se omlouváme za komplikace. Vaše reklamace byla přijata. Děkuji za zaslání fotografií, nicméně při převzetí zboží jste podepsala dodací list a informaci o tom, že jste zboží převzala v pořádku a kompletní. Tímto se tedy vaše reklamace dne 3.8.2020 zamítá. Takže pokud už se rozhodnete pro nákup rozbalte postel na ulici a zkontrolujte ji.
Rychlost dokončení objednávky, rychlá zpětná vazba