Logo obchodu Expedo.cz

Expedo.cz

11583 hodnocení

89 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Že, v dnešní době může někdo klamat zákazníka fotkami a přijede vám ůplně jinak vypadající zboží. Jinak vrácení zboží mají také vymyšleno chytře,dopravné musí hradit kupující a je jim ůplně jedno,že věc kterou vám přivezli by jste si nikdy neobjednali. Mrzí mě,že tady nemohu přiložit fotku,protože myslím,že už by od nich nekupoval nikdo.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nic.

Arogantní jednání, dodané zboží nebylo nové (matrace byly používané), vrácení peněz proběhlo po deklarované lhůtě a částku pokrátili.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Firma EXPEDO jsou podvodníci.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

NIC !!

VŠECHNO KVALITA JEDNÁNÍ VŠECHNO ŠPATNĚ

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Veľká nespokojnosť !!! Zle skúsenosti! Neodporúčam! Objednávka nebola doručena a pri volaní na informačnú linku mi oznámili, že som bola nezastihnuteľná, pričom nikto mi nevolal, žiaden email neprišiel a celé dni som doma! Nakoniec sa vyhovárali, že na tento smer ešte nemali cestu. Už nikdy viac !!!

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

vodica, ktory doviezol tovar

Po vrateni tovaru nevratili peniaze do zakonom stanovenej lehoty, zakaznicke oddelenie absolutne nekompetentne, vypysujeme im urgencie cez maily na zaklade odporucania zo zakaznickej "podpory" a momentalne ubehol mesiac od prijatia tovaru z ich strany a peniaze stale neposlali. Podotykam ze za dopravu spat do Ciech sme zaplatili dost vysoku sumu vzhladom na tazku polsku drevotriesku. DNES dna 12. 4. 2018 dostali dalsiu urgenciu mailom, toto je komunikacia ktora prebehla predtym, vsimnite si datumy... Dňa st 28. 3. 2018 o 15:00 Reklamace Nábytek napísala(a): Dobrý den, účetní oddělení bylo zaurgováno. Peníze zašleme v rámci tohoto týdne zpět na Váš účet. S pozdravem, Lucie Hájková V kasárnách 909 56601 Vysoké Mýto e-mail: reklamace.mobel@seznam.cz Dne 14.03.2018 v 12:52 Reklamace Nábytek napsal(a): Dobrý den, dne 13.03.2018 bylo vrácené zboží přijato. Peníze budou vráceny ve 14-ti denní lhůtě. S pozdravem, Lucie Hájková V kasárnách 909 56601 Vysoké Mýto e-mail: reklamace.mobel@seznam.cz

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

NIC!

Zklamalo mě úplně všechno! Komunikace vůbec není na úrovni, na položený dotaz ohledně zboží neznali odpověď, doba naskladnění ani doba dodání vůbec neodpovídá! Zboží ještě nedorazilo a bojím se toho, co přijde! Objednávku budu nejspíš muset zrušit... NEDOPORUČUJI ANI NÁHODOU!!!

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Absolutně nedoporučuji jednání hrozné !! Postel přišla s jinou sadou montovacích šroubů, týden trvalo než poslali nové a byli zase špatně, komunikace hrozná, lhaní a oblbování, arogantní jednání, 2prkna postele přišli plesnivé !! S takovým jednáním jsem se ještě nesetkal !!

pepamencl5před 6 měsíci
Doporučuji obchod, ale...
jirkahridelpřed 6 měsíci
Doporučuji obchod
josefkobrlepřed 7 měsíci
Doporučuji obchod, ale...
jirkovsky6před 7 měsíci
Nedoporučuji obchod
vojtech.stredapřed 7 měsíci
Doporučuji obchod
tomasondrejpřed 7 měsíci
Doporučuji obchod
mostarna.vranovpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod
tomasdoubalikpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod
miisak3před 7 měsíci
Nedoporučuji obchod
natynek156před 8 měsíci
Doporučuji obchod
Zbynek.popovskypřed 8 měsíci
Doporučuji obchod
zada02před 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Doprava

Vlastní přeprava

Výdejní místa

Vlastní místa

Kontaktní údaje

Kategorie