Ověřený zákazníkpřed 2 lety
Zobrazit reakci obchodu Expedo.cz
Dobrý den, Za vzniklou situaci se Vám velice omlouváme. Bohužel došlo k chybě při výrobě, kdy jsme o situaci informovali přímo výrobce. Situaci řešíme a čekáme na dodání od výrobce, které jsme urgovali , aby došlo k vyřešení této situace co nejdříve. Reklamace se snažíme vždy vyřešit ke spokojenosti zákazníka, který je pro nás na prvním místě. K vyřízení Vaší reklamace dojde v zákonné lhůtě 30 dnů. Za způsobené komplikace se Vám ještě jednou omlouváme. S pozdravem Expedo nábytek
Má zkušenost s touto společností je velmi špatná. Dne 13.1. mi byla doručena zásilka (počítačový stůl), tato zásilka byla rozdělena do dvou balení, ale obsah obou balení byl stejný (tzn. dvakrát stejná polovina stolu). V zápětí jsem kontaktoval společnost ohledně reklamace, dodal požadované materiály (reklamační protokol, popis problému a fotografie rozbalené zásilky). 16.1. mi bylo řečeno, že reklamace byla přijata a bude kladně vyřízena. To bylo 16.1. Od té doby jsem pravidelně kontaktoval obchod s dotazem, kdy mi bude doručena chybějící část zásilky. Pokaždé jsem dostal odpověď, že zaurgovali výrobce. 23.1.(pondělí) jsem obdržel informaci, že k naskladnění dojde do konce týdne. Od té doby se mi nikdo neozval. Kontaktoval jsem tedy obchod z vlastní iniciativy a bylo mi řečeno, že zboží naskladněno nebylo. Od té doby posílám obchodu emaily, téměř na denní bázi, s dotazem kdy mi bude zboží doručeno a vždy se mi dostane pouze odpovědi, že zaurgovali výrobce. Dnes je 1.2. a o objednávce stále nemám žádné informace, toto jednání považuji za otřesné a nepřijatelné, zvláště vzhledem k tomu, že chyba byla na straně obchodu a za objednávku jsem již zaplatil. Navíc, to že mi byla doručena dvakrát jedna polovina stolu znamená, že ve skladu výrobce leží dvakrát druhá polovina, tudíž není důvod, proč by měla reklamace trvat tak dlouho. Tento obchod rozhodně nedoporučuji a já osobně u nich již nic nekoupím. Lukáš Bubník