
Eobuv.cz
29 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Zbozi prislo do dvou dnu.
Velmi drahá značková kabelka přišla s fialovými fleky. Recenze jsem si bohužel přečetla pozdě. Fleky jsou na zadní straně. Kabelku jsem si nechala, abych nebyla bez ni i bez peněz. Je to absolutní fiasko.
Bleskové dodání. Objednávka učiněna v neděli a v úterý byly boty v boxu. Padnou jako ulité, bez vady. Jsem spokojená.
Eshop absolutně nekomunikuje, vrácení obuvi (udání důvodu neuznání vratky - špinavá a použitá obuv - LEŽ) trvalo 3 měsíce opět bez jakékoliv komunikace obchodu. Takže jsem byla nucena zaplatit na konci zimi obuv, kterou jsem ani neměla doma. Podána stížnost na ČOI. Už nikdy více.
Dnes, 18.2.2025 mi byla doručena zásilka. Objednala jsem boty, které nebyly levné a měly být jako dárek......přišly v tak katastrofální krabici, za kterou by se styděli i Vietnamci!!!! .....pokud zboží bali někdo,koho ta práce nebaví, tak ať se na to vyprdne a nevybiji si zlost na zboží!!!! Paráda, fakt dík za "super" dodání.
Při vrácení kabelky v kamenném obchode Černý most byla velká neochota a odmítnutí ukrajinskou prodavačkou.Na prodejne Chodov bylo vrácení úplne bez problému.Zlatá česká obsluha.
v listopadu 2024 jsem si na eshopu objednala ne zrovna nejlevnější boty a jakmile mi dorazily, všimla jsem si, že se jedna bota páře. Vyplnila jsem zdlouhavý reklamační formulář, kde jsem zvolila variantu výměnu vadného kusu za nový, kterou oni sami v reklamačním formuláři nabízeli. Za cca týden mi přišla odpověď na email, že se reklamace zamítá z důvodu, že tam ta vada byla už když mi boty přišly, což vůbec nedává smysl. Následně jsem kontaktovala zákaznickou podporu, kde jsem požadovala reklamaci a oni mi pouze odepsali, ať jim pošlu boty zpět a že mi vrátí peníze. Jasně jsem jim znovu napsala, že požaduji výměnu boty za novou, protože jsem se dočetla, že některým zákazníkům peníze vůbec nevrátili. Odepsali mi, že tato varianta nejde. Nikdy už u nich nenakoupím.
V prosinci 2024 jsem objednala kabelku, která dorazila bez příslušenství. Ihned jsem psala na zákaznický servis. Koncem ledna přišla informace o tom, že můj dotaz bude postoupen dal. Opět se nic nedělo. V únoru 6. jsem se znovu ptala, zda doposlou chybějící komponenty nebo mám kabelku zaslat zpět. Dnes přišla odpověď, že mám pokračovat ve vrácení zboží, ale teď teda nevím, když čtu ty recenze. Nákup rozhodně nedoporučuji!
V prosinci 2024 jsem zakoupila jedny boty ve dvou velikostech (2x 4.000) a nepadnoucí poté standardním procesem vrácení vrátila. Peníze nepřišly po 14 dnech, ale byly Vánoce, tak jsem vyčkávala do ledna. Když ani v lednu nedorazily, obrátila jsem se na info@eobuv.cz, reklamace@eobuv.cz i jejich chatbota na webu a téměř denně se u všech připomínala. Když ani poté nekomunikovali, zastavila jsem se v kamenném obchodě v OC Chodov. Tam si ode mě vzali telefonní číslo a od té doby pravidelně komunikovali o stavu vratky. Asi jde o to projevit, že si to opravdu nenecháte líbit, pak začnou jednat. Také je dobré mít všechny podklady vč. potvrzení o podání zásilky. Mě ho dámy na podacím místě ochotně vystavily až v lednu. Nakonec se začali ozývat i z generických mailů viz výše i přes chatbot mi přišla opožděná odpověď. Peníze nakonec koncem ledna dorazily. Pokud tedy budete opravdu snaživí a nevzdáte to a máte možnost se osobně zastavit v jejich kamenném obchodě, tak to není ztracené a všechno to zkuste udělat. Ale to samozřejmě nic nemění na tom, že to není dobrá zákaznická zkušenost a sama bych už v obchodě nenakoupila.
Jsem v šoku, jaké tu vidím velmi negativní recenze. V tomto obchodě objednávám online již 6 let, za boty už jsem u nich utratila minimálně 30 tisíc a NIKDY se mi nestalo, že by mi boty nedorazily, nebo dorazily pozdě, či že by byly nekvalitní nebo měly nějaké vady. Boty jsem již vracela mnohokrát, vše zdarma a přes zásilkovnu a peníze byly na účtu za pár dní. Já opravdu nechápu, co se to děje a o čem to ostatní píšou... začínám mít pochybnosti, že ostatní nakupují asi ve falešném obchodě a ani o tom neví. Zkontolujte si adresu v prohlížeči a zabezpečení webu, protože jinak nechápu, čím jiným by to mohlo být :(
Uvádí špatné informace u produktů Při vrácení zboží nevrátili peníze Telefonní čísla nefungují Chat - robot, neuzná mail ani číslo obj.
Nevrátili peníze za vrácené zboží!!! Podpora nefunguje. Co je tohle za zlodějnu?
Po vyřízené reklamaci, která byla uznána penize nevrátili.. jen výmluvy… chatboot a propadne pořád dokola prověříme .. ale nic sw nedeje .. na Facebook skupině firmy je budete, ze je nas mnoho komu dluží ..
Zakoupil jsem si pánské polobotky Picolinos, s doručením stály 3217,- Kč. Zaplaceny 5. 12. 2024. Obuv jsem nosil sporadicky. V polovině ledna 2025 jsem zjistil, že se mi na levé botě odlepila podrážka od svršku obuvi. Asi šmejd z Asie. Boty do rakve vydrží víc!
Pokud dojde na problem nebo nestandardni situaci, s obchodem se prakticky nelze spojit. Neumi resit vymenu, jen vraceni, coz koliduje s nakupem cenove zvyhodneneho zbozi a zbozi v akci. Postup v techto situacich nemaji ani zmineny v obchodnich podminkach. Za me velice spatny proklientsky servis. Chteli jsme dvoje boty, nakonec mame jen jedny a drazsi, nez kdybychom je koupili jinde, takze pro nas posledni nakup.
Objednávka zrušena,finance mi nepřišly zpět, žádná komunikace nefunguje.Zloději a podvodníci !
Absolutně bez reakce k podané reklamaci, více než dva měsíce, infolinka je jen chat - robot, operatori nejsou k dispozici, na emaily obchod nereaguje. Nedoporučuji
Nesnáším krámy kde se snaží s lidma vydrbat umělýma slevama který opravdu slevama nejsou a co hůř po slevě jsou boty ještě dražší než u konkurence
Velký výběr zboží
11.11.2024 mi byly doručeny boty, které na sobě měly lehké vady. Vzhledem k tomu, že jsem o ně měla zájem a v mojí velikosti už nikde nebyly dostupné, jsem se s e-shopem domluvila, že mi pošlou kompenzaci a obuv si nechám. Toto se podařilo po třítýdenní komunikaci. 4.12.2024 jsem poslala e-shopu podklady pro vrácení peněz, od té doby se jen upomínám a peníze jsem dosud neobdržela. Nenakupovala jsem zde poprvé a dříve jsem neměla s objednávkami problém, ale toto bylo celkem vystřízlivění. Nejedná se o velkou částku, kterou by mi měli vrátit, jde mi spíše o princip. Dle ostatních recenzí se rozhodně v mém případě nejedná o výjimku. Jsem si více než jistá, že je to pro mě poslední nákup na tomto e-shopu.
Naprosto otřesný zákaznický zážitek. Objednali jsme zde boty. Poté se na nich vyskytla vada v lhůtě 2 let. Reklamovali jsme v OC Chodov. Reklamaci vyřídili až po měsíci a poslali CTRL C CTRL V email, že je to mechanická vada způsobená spotřebitelem. Absolutně nechápu. Pokud se vydřou paty při vymíněném používání bot a chození v nich, tak dle obchodního zákoníku musí reklamaci přijmout. Tim to ovšem nekončí. Boty, u kterých reklamaci neuznali už měsíc už 2 měsíce neposlali zpátky. Voláme a píšeme ale na zákaznickém centru nikdo nereaguje. Ukazovkovy případ k předání na ČOI. Jak čtu recenze tak nejsme prvni ani poslední, které obrali o tisíce korun.
Komunikace nefunguje Nevrátili mi peníze za celou objednávku, pouze za produkt, za poštovné nic. Informovala jsem se na infolince, a poštovné vrací. Mají to i v obchodních podmínkách.