Navrácení peněz za vrácené zboží a komunikace Stejně jako ostatní zákazníci mám problém s navrácením peněz.. takže pozor na to Čekám na peníze už druhý měsíc...Už to předám AK a ČOI...protože ani nekomunikují .přijde e-mail že se omlouvají ale peníze žádné.. takže POZOR na tuhle firmu
Eobuv.cz
31 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
NIc
Objednala jsem si a zaplatila 1.11.2022 dvoje boty a peněženku za 4800 korun. 4.11.2022 jsem dostala mail, že jeden produkt "neprošel procesem verifikace", objednávku nemůžou zrealizovat. Finanční prostředky měli vrátit do 2-5 pracovních dnů. Peníze vráceny nebyly, zbývající zboží nedorazilo a na mailovou komunikaci nikdo nereaguje. Pokud by se podávalo hromadné trestní oznámení, přidala bych se.
Vůbec nic
Ve čtvrtek 3.11 jsem si vybral zboží ,vložil ho do košíku a objednal. Jako způsob dopravy jsem si vybral zasilkovnu další pracující den (4.11) mi přišel e-mail že pobočka zasilkovny momentálně nepřímá objednávky že si mám vybrat jiné místo nebo změnit úplně způsob dopravy no a tady to cele začalo nikde žádný odkaz kde by se to dalo změnit nic .. tak jsem odpověděl na e-mail s tím že jsem poslal adresu jiné zasilkovny ještě jsem jím poslal fotku kde mají veškeré info. Bylo pondělí 7.11 nikdo se neozval žádný e-mail o změně od zasilkovny taky nic že by měli moji objednávku což je zvláštní ještě jsem nezažil že by přes zasilkovnu něco nepřišlo do 2 dnů (maximálně 3 a to většinou prosinci ) rozhodl jsem se tam zavolat bohužel neúspěšně asi 8 hovoru tak jsem začal komunikovat s robotem přes Messenger který mě po 40minutách zbytečných otázek připojil k reálnému člověku tomu jsem vysvětlil situaci a on mi napsal že to hned předá kolegu že je to opravdu dlouho a zítra to hned vyřeší no máme úterý 8.11 a stále nic vůbec jediná změna zvedli mi tam telefon kde jsem opakoval celou tuhle story a paní mi řekla že to hned zařídí že se to pošle co nejdřív v zápětí mi přišla odpověď na e-mail co jsem psal 4.11 v pátek a ejhle včera ve čtvrtek 10.11 jsem se snažil dovolat a zase nic dneska je 11.11 a nikdo nereaguje neodepisuje dovolat se tam nedá jelikož to mám na dobírku tak jsem jsem se rozhodl ať si to nechají klidně i kdyby mi to chtěli dat zadarmo . V životě bych tohle nečekal u tak velkého e-shopu.. jak musíte být mimo že neumíte změnit adresu doručení nebo si zkontrolovat e-mail když komunikuje se zákazníky ne díky víckrát tu neobjednám ani ponožky . Děkuju za ztracené minuty mého drahého života přeju hodně úspěchu a šťastných zákazníků
Nic
Jiz nekolik dni resim, aby se mi vratily penize za zbozi, ktere bylo odeslano zpet . Boty byly poskrabane.. zakaznicky servis tvrdi, ze penize byly vraceny, neni to vsak pravda. Nikd si jiz nic neobjednam.
Poslední dobou nic dříve super
Nejdříve jsem objednala boty sobě podrážka trochu jetá, ale neřešila jsem to bylo to pár korun pak jsem objednala boty dceři za 2000 boty přišly onošené a to dost boty jsem vrátila žádná odezva ani peníze zpět. Kabelka od guessu otočené logo. Už zde v životě neobjednáme nikdo z rodiny.
Velký výběr a rychlé dodání, ovšem kdyby mi nedodali jiný produkt než jsem si objednala.
Naprosto KATASTROFICKÝ zákaznický servis!!! V krabici byly jiné boty než tam patřily a než jsem si objednala. Není se kam dovolat, na formuláři pro vrácení zboží jsou chyby. Např. tam bylo uvedeno, že vrácení zboží je třeba zaregistrovat na webu, na webu ale nikde žádnou registraci nenajdete. Na zákaznickém servisu mi pak bylo řečeno, že webovou registraci zrušili, ale papírové formuláře ještě neaktualizovali. Na webu je možnost pouze chatu, kde vás nejdříve proženou přes nemožného robota, pak čekáte a teprve pak po několika minutách se tam objeví lidská bytost, se kterou je konečně možné věci řešit. Odnáším zásilku do Zásilkovny a budu věřit, že vrácení peněz proběhne v pořádku.
Předražené zboží Cokoliv nabízí v akci 20-40%, se dá sehnat u konkurence za tu částku a dokonce níž Prodávají nekvalitní zboží za horentní částky. Chtěl jsem to zkusit a koupil jsem si kdysi kožené boty za 5500, kvalita šílená
Nic
S ohledem na velikost, zboží vráceno, vratka uznána, s tím, ze mi peníze vrátí do 5 dnů, v ojedinělých případech do 14 dnů, dnes je to téměř měsíc, peníze stále nemám, nikdo se mnou nekomunikuje, pani Struska mi odepsala hned na začátku, ze vše prověří na finančním oddělení , samozřejmě žádná odpověď a už se mnou nekomunikuje nikdo, po přečtení recenzi, si uvědomuji, ze peníze už nikdy neuvidím ( jedna se o dost vysokou částku ), proto dnes vše předám policii ČR a COI.
Na eobuv.cz jsem nakoupila několikrát. Bohužel jsem tentokrát musela řešit reklamaci bot. Postupovala jsem dle instrukcí reklamace. Po týdnu odeslání reklamačního formuláře a fotek bot mi byla reklamace uznána a peníze hned následující týden vráceny na účet. Všechno v pořádku, zkusím objednat znovu. Doporučuji
Nic
Prvni objednavka - cena, sleva, dodani ok
Druha objednavka - obdrzel jsem info o slevove akci s upozornwnim v dalsim emailu, ze plati jen do dnesni pulnoci, ALE! po pridani zbozi do kosiku jsem si vsimnul, ze SLEVA NENI ZAPOCTENA! Napsal jsem proto na zakaznicky email, ze ktereho az po nekolika dnes prislo info, ze pokud jsme neobjednal bez zapoctene slevy a nemam cislo objednavky, slevu zpwtnw neziskam Byl snad ucel prehlednout, ze zbozi je v kosiku bez slevy!? Budte urcite ve strehu! (Hodnoceni se tyka "druhe" objednavky!!!)
Nic!?!?
Objednávka stornovana, penize zpět neposlali, neodepisuji. Chci podat hromadne trestni stihani, přidáte se?
Relativně velký výběr a často akční ceny
Absolutně šílený zákaznický servis. Do obchodu se nedá nijak dovolat, ani je jinak kontaktovat s jistotou, že evidují váš dotaz. Jedna z mála možností kontaktu je messenger na Facebooku, který obsluhuje dost primitivní (hloupý) chat bot. Poslal jsem přesně podle instrukcí reklamaci a podle trackingu byla doručena. Nicméně obchod nekomunikuje a nereaguje a nemám ani potvrzení, že reklamaci obdrželi. Počkám na zákonou 30ti denní lhůtu a následně se obrátím na ČOI a podám trestní oznámení.
Obluha na pokladne kamenne prodejny v Praze na Smichove. Zmateni, neprofesionalni, neustale vyrusujici jeden druheho, chybi respekt k zakaznikovi. Na prodejne obecne hodne lidi, dlouho cekate na vybrane boty i platbu.
Nadměrná velikost obuvi
Komunikace obchodu. Téměř měsíc marně čekám i přes opakované urgence na opravu chybných údajů na faktuře (bohužel zaplacené)...
Zatím mám dvě zkušenosti. První nákup proběhl rychle a bez závad. Druhou obuv si vybrala žena a zjistila ,že nesedí v sobotu jsem zaslal boty zpět a ve středu t.j. za 5 dní jsem měl peníze na účtu . Co k tomu dodat 1A
Nic
Totální katastrofa ten prodejce. Jinak slevy upravené podmínkami většina lidí stejně nemůže využít.
Nic
Obchod posila staré a nosene boty. To je nepřípustné. Rozhodne nedoporučuji. Já budu řešit na patřičných úřadech!!!!!
Již nikdy žádný nákup u této polské firmy neučiním. Boty HUGO se po pár dnech začali rozlepovat, proto jsem zboží zaslat zpět a od této smlouvy odstoupil. Pracovníci věc posoudili jako reklamaci, kdy je lhůta již přes měsíc a stále urguji, dotazuji se a nikdo nehodlá komunikovat. Věc budu muset řešit soudní cestou, neboť takového chování obchodníka je výsměchem spotřebiteli. NEDOPORUČUJI!
Reklamace zboží . Koupila jsem zde pantofle , kde praskla plastová přezka po jednom použiti v interiéru. Reklamaci zamítli s tím, že pantofle byli použity . Ano , ale jen na jedno pětiminutové použití. Na botách nejsou žádné známky opotřebení !!!
Rychlé doručení
Loni jsem zakoupila kožené kozačky EDEN cca 2800Kč. Vypadaly dobře i byly pohodolné. Ale po několika dnech začaly pouštět barvu, jak uvnitř boty, tak zvenku. Obarvené kalhot, ponožky a nohy. Kožené opravdu byly, ale nechápu, jak mohou pouštět černou barvu
Výběr zbozi