Jediná výtka se týká toho, že na stránkách obchodu proklamují odeslání do 24 hodin, což očividně za aktuální situace úplně nestihájí, tudíž se na zboží čeká o trochu déle, než je asi jejich běžná praxe.
Eobuv.cz
31 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Čekám už dva týdny. V mailu uvedeno, že může dojít ke zpoždění 3-5 dní díky coroně. Jasně, ty dny jsem k tomu započítala, ale zpoždění reálně je mnohem větší! Zboží uvedené na webu skladem mají v Polsku, ne v ČR ! Po týdnu se mi dostalo odpovědi na mail, že díky 'nečekaným komplikacím' se doba odeslání posunuje o tři dny. Po pár dnech, že bylo posláno, ale dva dny trvá než se balík objeví v systému pošty. Dnes, po 14. dnech od objednávky kontroluji track and trace pošty, k balíku jen obdržela údaje, ovšem fyzicky jej nemá. Takže po 14 dnech balík nemá ani pošta, natož já. Posláno přes 5000 Kč, čekala jsem bleskový obchod jako u ostatních eshopů, ovšem připadám si jako kdybych měla čekat měsíc na šmuk z Číny za dvě eura. Bohužel jsem četla jen pozitivní recenze na heurece, pokud bych narazila na tyto zde na zboží, určitě bych z eobuvi neobjednala! Doufám, že zboží nakonec dojde (i když bůh ví kdy) a pokud budu něco vracet tak vrátí peníze obratem. Eobuv už nikdy! Nedoporučuji.
10.4. zboží objednáno, zaplaceno kartou, dnes je 7.5. a neviděl jsem ani zboží a nemám ani peníze. Zboží jsem neměl šanci převzít, protože ČP nedodali potřebné informace a tak jim to vracela. A eshop eobuv.cz místo aby okamžite posílal u těchto jimi zmršených objednávek peníze zpátky, si počkal na balíky od pošty, zrušil objednávku a (!!!ASI!!!) spustil standartní proces vrácení peněz. Počas celé doby absolutní nekomunikace, první reakce přišla až při zrušení objednávky z jejich strany.
Rychlé dodání, komunikaci, vrácení zboží zdarma
Nic
dřívější zkušenosti perfektní, ALE
Dokud jsem zboží hradila na dobírku, naprosto perfektní komunikace, senzační a flexibilní pracovnice, rychlost objednávky a dodání. Poprvé jsem 30.4. platila rychlým převodem, v sobotu mi přišel mail, že objednávka byla předána logistickému oddělení a bude co nejrychleji zboží vypraveno a dnes? Údajně se "vyskytly neočekávané komplikace" a budou se snažit dodání vyřídit do 3dnů. Tak to jsem tedy zvědavá. Je zajímavé, že (jak píšu výše) dokud jsem kupovala na dobírku, doslova jsem si je zamilovala, jak byli rychlí a ted? Doufám, že zboží dojde do 3dnů jak slibují. A co to je "nečekané komplikace", když předtím již bylo zabaleno atd. No, zatím jsem v klidu (zatím). Ale trochu naštvaná, přišla jsem o celý den, protože jsem zůstala doma, jak jsem u nich byla zvyká, ihned po takovém mailu zboží dorazilo max do 2dnů, nakupuji u nich pravidelně.
ráda bych pochválila, ale nemám co, jestli objednávky nezvládají, tak ať neprovozují e shop, jinde to zvládají bez problémů a na nic se nevymlouvají
na dané telefonní lince nikdo nekomunikuje, zboží stornované, zaplacená částka se zatím nevrátila
super zboží.....maji značku ,kterou já preferuji.
špatna komunikace,termin dodani,ale budu dále obj.Dá se to vydržet.
Kabelka objednána 13.4.,platba odešla 14.4.2020.Za týden přišel email,že moji objednávku ruší-proč nevím.Psala jsem již třetí email,nikdo nereaguje.Peníze nemám/přitom šlo o převod v rámci jedné banky/a kabelku taky ne.Neojednávala jsem poprvé,vždy vše v pořádku/.Tak nevím,co se děje.
I přes negativní recenze, kterých je tady teď fůra, mi zboží dorazilo do 5 pracovních dnů a je v naprostém pořádku. Objednávala jsem 17. dubna během akce shopping fever.
Nic
Mají skvělý výběr značek a druhů. Objednala jsem u nich už 5 páru bot a všechny super sedí. Zboží dorazilo bez problémů, v krabici byla i návratka na vrácení zboží s čárovým kódem pro bezplatné odeslání. Za mně maximální spokojenost a určitě budu u nich nakupovat i nadále
Doručení v rámci dodací lhůty Rychlé vrácení peněz Asi jsem měla štěstí, obchod se mnou komunikoval Objednávala jsem před Velikonoci
Nic
Nic
Objednávka 6.4. a 8.4. zpráva o odeslání zásilky. V evidenci České pošty ale zásilka nebyla, do přepravy ji ale obchod předal až dnes. Žádná komunikace, ani přes chat, e-mail, telefon neberou.
do doby karantény bylo vše v pořádku
- nekomunikace, zákaznická linka vůbec nefunguje - vypnutý telefon 228 881 562 - na e-mail vůbec nereagují - chat, velmi nepříjemná nic neříkající komunikace - zboží objednáno 10.4.2020 zaplaceno, kdy byla zaslána informace od eobuv, že zboží bylo předáno dopravci od té doby vůbec žádná informace - podařilo se někomu dostat alespoň zpět peníze? Děkuji
Do karanteny s obchodem nebyl zadny problem
Nezajem o zakaznika, objednano dne 5.4 cca na 3 000,- Kč. Zbozi nedorazilo, na emaily i telefonaty nereaguji, pricemz akce i slevy na obuv nabizi porad :-( . ČOI v dobe krizi vam tez moc neporadi.
Špatná komunikace, nemohla jsem se dovolat, buď bylo věčně obsazeno anebo telefon nikdo nezvedal. Nedoporučuji.
6.4.objednano a nic dodnes nepřišlo. Nedoporučuji.
Pokud by někdo podával hromadnou žalobu , přidávám se
-
Zaplatila jsem troje boty, přišel mi email, že zboží je odesláno, ale za 10 dní nic nepřišlo. Nikdo nebere telefon, nikdo neodpovídá na emaily.
Zaplatila jsem si boty .A nic :(Nemam boty ani peníze nikdo nevrátil
nic
Úplně všechno. Zboží obědnáno, zaplaceno kartou. Před pár dny přišel email že je zboží odesláno a do ted nic nepřišlo. Už nikdy více.
Přes veškerou kritiku jistých "nedočkavců", co čekají sotva týden, a hned stornují objednávky a píšou negativní nenávistné recenze, tento obchod doporučuji. Vše proběhlo bez sebemenšího problému. Zboží jsem objednal 4. 5. a domů dorazilo pečlivě zabalené 12. 5. O všem jsem byl informován skrze mail i smsku.