Bohužel velice dlouhá doba dodání 8 dní a k odeslání zboží došlo až po několika urgencí. Komunikace ze strany obchodu žádná, naštěstí na urgenci reagovali ihned. Ale mám pocit, že kdybych se nedoprošovala své objednávky, že ji ještě do teď nemám. Obchodu trvalo 4 dny odeslání zásilky po vyexpedování ze skladu.Tudíž spíše negativní zkušenost a další objednávku si velice rozmyslím. Jelikož mě jako zákazníka platícího předem nebaví se doprošovat svého zboží....
Eobuv.cz
31 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Všechno jako vždy v pořádku! Jsem moc noc spokojená :)
Všechno v naprostém pořádku, rychlost dodání a zboží parádní
Boty dostal manžel jako vánoční dárek, bohužel byly malé a ebuv neakceptoval vrácení. UŽ NIKDY!!!!
Rychlost, poštovné zdarma, zboží ihned skladem. Byl jsem velice spokojen.
Nic
Storno objednavky po několika dnech a bez udání důvodu.
Takhle "kvalitně" ohodnocený eshop jsem ještě neviděl :-)
Pánské boty GANT za předvánoční cenu 3000 Kč po 14 dnech odlepená celá podrážka, obdobná zkušenost s boty TOMMY HILFIGER, pochybnost o originálu značek, ztráta důvěry.
Rychlost dodani, platba dobirkou, mela jsem po precteni recenzi strach, ale riskla jsem to, absolutne nadherne boty mi dneska dorazily, jsem velice mile prekvapena. Padelek to nebude, tuto znacku nosim dlouha leta. Skvely vyber dobre ceny. Mozna nezvladaj platby predem, tak objednejte na dobirku.
Nic
Komplet celou objednávku (8900,-) jsem vracela a 18.12.2019 mi přišlo potvrzení, že zboží obdrželi. Do dnešního dne 10.1.2020 nemám peníze zpátky. Několikrát urgováno, pokaždé sděleno, že požadavek předají na finanční oddělení!!! Už nikdy víc!
Objednala jsem si zboží, přes 3.000Kč, které jsme předem zaplatila, po asi 3 dnech mi přišel e-mail, ze jsem nezaplatila objednávku, kterou jsem si u nich objednala. Pravda, blbě jsem si přečetla u prvního objednání, ze mám jako číslo objednávky, uvést variabilní symbol,při placeni. Napsala jsem tudíž e-mail,ze se omlouvám, ze jsem si to blbě přečetla a VS neuvedla. Do teď mi nebylo odpovězeno. Druhou objednávku, už jsem objednala s VS, ale stále boty nikde. Jsem zvědavá, zda mi něco dojde. Ještě počkám, ale jinak to budu řešit jinak. Nejsou schopni odepsat, tohle se mi dlouho nestalo
Komunikace vlídná, ale potom se neděje to, co je přislíbeno.
Zaplacená objednávka byla stornována a stále urguji vrácení peněz. Vždy je mi přislíbeno jejich okamžité vrácení - nic se ale neděje.
Nic
Po 10 dnech stornovaná objednávka, peníze jsem uhradila předem, obchod nekomunikuje!!! Čekám na vrácení peněz,marně.Jak tady čtu komentáře,tak jsou to podvodníci
Po 5 dnech stornovaná objednávka, peníze jsem uhradil předem, obchod nekomunikuje!!! Psal jsem stížnost i jejich polské pobočce, vyhrožuji ČOI. Čekám na vrácení peněz. Jak tady čtu komentáře, jsou to podvodníci! Bohužel, loni na začátku roku vše probíhalo v pořádku.
Absolutně nespolehlivý obchod !! Na emaily nereaguje a na "lince" vám to nikdo nezvedne! Nedoporučuji
hezký boty
tolik negativních příspěvků sem v životě nečet,z toho co sem vyčet jde o padělky ,které odmítaj reklamovat,jináč je vše v pořadku...
Zboží jsem objednala a zaplatila předem. Po týdnu mi přišlo storno objednávky a peníze se doposud nevrátili. Bude to už měsíc. Komunikace žádná, když se dovoláte na zákaznickou linku, tak nic nevědí a mlží. Rozhodně nedoporučuji, budu se obracet na ČOI.
Nedoporučuji!!Eshop garantuje profesionalitu,spokojenost,odeslání do 24hodin,doručení do vánoc.Nic z toho není pravda!Boty objednány 16.12,okamžitě došel email s potvrzením objednávky,ale i informací o doručení 3-5prac.dní.Po tel.urgenci 3dny boty připravené k odeslání.Další telefon na infolinku o zrušení objednávky+email,že ruším objednávku,protože garance doby doručení nedodrželi.Na emaily nikdo nereaguje,ale poslali email,že boty jsou najednou odeslané,ale dodání další 2dny..Hrůza!Ještě že jsem neposlala peníze.
Objednávám boty skoro pokaždé na eobuv a vždy jsem byla spokojená.
Tentokrát jsem objednávala boty k Vánocum. Jedny dámské, které přišly do 5 dnů. Druhý den na to pánské a od 30.11. Na balíček čekám. Po telefonu mi paní zdělila že je problém u české pošty,že balíky od 4.12. Stojí na poště, že jde okamižitě telefonovat aby si pospíšili s dodáním. Po zavolání na poštu mi sdělili že chyba není na jejich straně ale že balík nemá adresáta ani odesílatele a že se bohužel elektronicky nespárovaly. Ať zavolám znovu odesílateli kde mi bylo řečeno na naší straně je vše v pořádku opět to samé a že okamžitě volá na poštu.. po napsání emailu na eobuv, žádná odpověď a stále se nic neděje.. Budu se hodně rozmýšlet jestli u nich ještě někdy něco objednám...
nic
Opravdu katastrofa. Už u nich nikdy neobjednám nic s platbou předem. Čekám od 2.12. na zaplacený balíček a dnes mi na infolince řekli, že když mi z balíčku chybí jedna věc, takže balík odsouvají dál a balí další. K mému se tedy asi vrátí, až dobalí ty všechny objednávky co jim tam visí. Ani mi nedokázali říct, kdy tedy budou odesílat. Prý si mám udělat objednávku znovu???? Jako, že zaplatím znovu a pak tu první objednávku budu stornovat a modlit se, aby vrátili peníze za původní objednávku??? Neměla jsem s nimi do teď problém, ale teď jsem z toho obchodu vyléčená. Tohle se mi nestalo v žádném obchodě.
Okamžitá reakce na dotaz a prověření situace, bohužel bez urgencí se ale nic samostatně ze strany obchodu nedělo.