Deset dnů po zaplacení částky 5600,- čekám na své zboží. Na infolince mi jen slibují, že už jej pošlou. Když po deseti dnech chci peníze vrátit, tak mi řeknou, že budu muset čekat tři dny na to, že mi někdo pošle email se stornem, na jehož základě někomu nadiktuji svoje číslo účtu. Nelze to vyřešit na infolince. Tak jsem zvědavá, jak dlouho toto bude trvat a zda se svých téměž šesti tisíc někdy dočkám anebo si je prostě nechají.
Eobuv.cz
31 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Komunikace - mlžení a lži. Otřesná dodací lhůta, přičemž zboží stále nepřišlo.
Totálně přestali zvládat e-shop eobuv i k němu přidružený modivo.cz lžou a vymýšlejí si..včera mi bylo řečeno ze teda po 10 dnech mi boty za 5 a půl tisíce konečně pošlou a když jsem dnes volala opět na linku tak mi bylo řečeno ze se balíčky neodesilaji nikomu..to včera nevěděli?Uz par let na eobuv objednavam a vždy vse bylo v naprostém pořádku..ale teď..ať pošlou zpátky peníze a už o nich nikdy nechci slyšet!
Nezvládnutá akce Black Friday podle mého názoru. Během BF víkendu jsem dělala celkem dvě objednávky, jednu na dámské boty, kdy zásilka sice dorazila cca do 5-6 dní, nicméně s úplně jinou obuví (přišly nějaké dětské boty jiné značky), než jsem objednávala. Původní zboží již není v nabídce a špatně zaslanou objednávku musíte jít donést na poštu, aby vám vrátili peníze, na můj požadavek, aby poslali pro špatný balíček kurýra PPL nechtěli reagovat. Další objednávka byla 1.12. na pánský pásek, který měl být skladem a garantovali odeslání do 24h, dnes je 10.12. a paní mi na dotaz, aby objednávku prověřili, protože jsem doposud nedostala žádnou informaci, napsala, že objednávku ještě nestihli odeslat a snad do 15.12. ji budou expedovat.. Buď ať si firma reálně upraví na svých webových stránkách dodací lhůty, které je schopna dodržet nebo ať takový obchod ideálně vůbec neprovozuje.
Přečetla jsem pár recenzí a nedalo mně to, abych se nepokusila svým příspěvkem napsat pár úplně odlišných zkušeností s firmou e.obuv. Kupuji u této firmy 6 let a ani netuším, kde jinde bych si boty měla kupovat. Úžasný výběr a kvalitní zboží !!!! Pokud jsem přece jenom zboží vracela z důvodu, že mně nevyhovovalo, okamžitě jsem obdržela peníze nazpět. Peníze se mi bez problému vrátily i bez udání důvodu, boty mně byly úzké a tak jsem vyzkoušela i tuto formu vrácení a absolutně bez problémů a hned ! Kupuji i kabelky, za celou dobu používání jsem neměla jedinou závadu, což v jiných kmenových prodejnách nemůžu tvrdit. Vždy všechno pečlivě zabalené i proti oděru. Vrácení zboží probíhá zcela neproblémově v odpovědní zásilce tzn. bezplatně a vše je i pečlivě předvyplněné, abyste s tím neměli žádná časová zaneprázdnění :-) Za celou dobu jsem zboží nikdy nevracela z důvodu, že by bylo špatné !!! Opravdu můžu doporučit absolutně bez výhrad :-)
Chtěla jsem objednat, ale jsem ráda, že jsem si přečetla recenze a raději do toho nejdu :)
Nikdy jsem se nesetkala tak s příšerným přístupem při reklamaci bot. Koupila jsem si boty Converse, který po 3 měsících měly potrhanou látku uvnitř, vložky se mi odlouply a tak jsem chtěla boty reklamovat. Co následovalo pak bylo opravdu neskutečné! Moje reklamace byla zamítnuta z důvodu toho, že jsem zvolila špatnou velikost bot a třením jsem poškodila látku uvnitř. Další důvody byly, že jsem nepoužívala lžicí a do bot se dostávala násilím. Tak chápete to? Myslím, že nejlíp poznám, jakou velikost bot potřebuji. Converse se nikdy neroztáhnou a pokud člověk nechce mít sedřený prsty, tak mu ani nic jiného, než použít lžíci nezbyde. Tyto boty jsem měla již po třetí, vždycky mi vydržely tak 2-3 roky. Až do teď, kdy jsem boty koupila prvně na eobuvy. Nemám slov, jsou to podvodníci! Poštu za zaslání na reklamaci samozřejmě neproplatí a když by se člověk chtěl odvolat, musí to tam zase opět poslat a zbytečně vyhodit peníze za poštu. Jsem zvědavá, zda mi boty z reklamace vůbec zpět přijdou...
Neuznaná reklamace u kabelky za 4 tisíce Kč. Raději u nich nenakupujte.
teda tři hrubky v jedné, ještě tak krátké větě, jsem dlouho neviděl :)
Boty za 2400 kč guess po 4 týdnech rozlepené na nartu a porážce v obuvy kde jsem chtěla dát opravyt mně řekly že jde opadělky z Polska
na eshopu se uvádí, že je doprava grátis, poté naúčtují 80,-Kč za dopravu
Naprosto neseriozní obchod!Zboží není kvalitní.Peníze tato vylhaná firma nevrací.Nemáte šanci zboži zkusit !Stane-li se,že boty nesedí ,máte smůlu!Boty jím podle pravidel pošlete,peníze již nevrátí,ješte jste ohozeni,že jste zboží poškodili.Mám stejnou zkušenost ,jako níže uvedená klientka...
Koupila jsem si boty za 2599,- Boty nebyly pohodlné(moc těsné ,dřely).Boty jsem zaslala zpět (nenošené,pouze zkoušené).Peníze mi nevrátili,byla jsem obviněna ,že jsem boty poškodila,že mi vrátí z částky 2599,-pouze 260-,.Otřesné jednání!Vůbec je nezajímá,že v internetovém obchodě má každý právo vrátit boty!NĚCO TAKOVÉHO JSEM NIKDY NEZAŽILA!Už si NIKDY v tomto internetovém obchodě nic nekoupím!Jsou to lháři a podvodníci!
Velký výběr zboží, rychlost dodání. Příznivé ceny. Z obchodu mám cca 10 párů bot. Jednou jsem zboží vracela ( špatná velikost ) - v pohodě a rychle vyměnili.
Zboží zaplacené přes účet, přes týden neposláno, přestože poslali potvrzovací email, výmluvy, na špatný kód, že balík pošlou znovu. Po udání nového čísla zásilky jsem zkontrolovala č. balíku na sledování pošty, zásilka opět není v evidenci, nedoporučuji jim platit předem, možná tak na dobírku. Už bych u nich neobjednala.
Boty jsou výrazně dražší než kamenných obchodech.
Dlouho jsme se rozmýšlela, zda po ne zrovna pochvalných recenzí zde nakoupit zimni polokozačky Guess. Nakonec zvítězila má ženská marnivost a jejich velmi příjemná akce - sleva 30%. Boty jsou přesně dle popisu z kvalitního materiálu, žádný fejk ala Čína. Protože jsem váhala s velikostí, obrátila se na info linku.Zde mi operátor odborně poradil a velikostně sedí .... mám 36 a tato značka má posunuté číslování a já zvolila na jeho doporučení vel.35 - sedí perfektně! V úterý dopoledne jsem boty objednala a zaplatila a ve čtvrtek byl balík na poště! Já se rozhodně k špatným komentářům a referencím nepřidávám a mohu e-obuv s klidným svědomím doporučit. Co se týče reklamací zkušenosti nemám, ale ruku na srdce.... i v kamenných obchodech je někdy potíž něco vyreklamovat.
nic, vše super!
Storno objednavky po několika dnech a bez udání důvodu
přístup k reklamaci.Po 3 měsících ne každodenního nošení rozbitý zip. Prý moje vina. Nekupovat nebo pouze vstavit na poličku.
Široký výber vecí a často veľmi dobré zľavy, pravidelne kupujem veci od Tommy Hilfigera ktoré inde nie sú :) Ku recenziám tu, nikdy sa mi nestalo že by mi prišla nosená či poškodená vec a to tých objednávok mám skoro 20. Rovnako tak tie poškodenia čo tu píšete, skúste sa o veci starať a nie len sa sťažovať, prípravok na kožu kúpite za 150 kč, aj preto mám všetky batohy a pánske tašky ako nové po 2 rokoch. Ďalšia vec je že ak nekupuje od známeho výrobcu, tak sa nečudujte za sa niečo sem tam roztrhne či púšťa farbu, eobuv ale za to rozhodne nemôže. Čo sa týka dodania, vždy trvalo v rozmedzí 1 dňa - 5 dní, takže nič hrozné, vzhľadom na fakt že zľavy boli aj 60 % sa oplatí si počkať. Doprava rovnako skoro vždy zadarmo.
Bol by dobrý nejaký vernostný program aspoň na body, ale to je skôr idea ako zápor. Občas ma ako pravidelného zákazníka sklamú rôzne promo akcie, kde vždy dostanete napríklad 250 kč zľavu, ale až na tovar v hodnote 2 500 kč pričom ak je na tovare už akcia, nemôžete ich kombinovať.
nic