Klamání zákazníka, kabelky jsou vydávané za kožené, ale nikde není zmínka o tom,že se jedná o recyklovanou kůži (tedy ne zrovna moc kvalitní materiál)... Po přidání recenze, na které produkt nechválíte není k produktu vůbec přidána...
Eobuv.cz
31 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Vyřízení reklamace naprosto směšné. U páskových bot za 1.600 se po jednom použití na jedné botě vytáhl pásek pro nárt a je o dva centimetry delší než na druhé botě, takže obuv nenositelná. Noha v botě nedrží. Reklamace přesně poslední den lhůty zamítnuta, vada neodstraněna a vyjádření v polštině. Chyba je na straně uživatele. Nikdy více.
Rychlé dodání
Boty se ukázali jako malé, při vrácení na nich údajně shledali známky používání - které mi nebyli schopni popsat , ani vyfotit (poslali fotku z niž není zřejmé vůbec nic - prostě jen pohled na nové boty z verchu na nichž není vidět žádná závada při čemž by člověk čekal že opotřebení půjde vidět hlavně na podrážce pokud by se v botech chodilo , což logicky nešlo když byly malé) nabídli mi za ně 1000kč při čemž boty stali 2500kč , 1500kč jim logicky odmítám dát za to že jim vrátím boty.
velký výběr, rychlé zaslání
vrácené boty označil obchod za nošené, nabídli mi refundaci po odečtení nezbytných nákladů, které vyčíslili na 900 Kč (nechápu jak!!) z původní ceny 1300 Kč mi mají vrátit 400 kč. ... tak doufejme... každopádně ruším u nich svůj účet a rozhodně obchod nedoporučuji!
nic
zasilani nevyzadanych emailu i pres opakovanou zadost o vyrazeni z mailing listu
Rychlé dodání. Spokojenost.
Zboží( boty)došlo poškozené a jeví známky použití!!!!dopravou to není...
nic
vše v pořádku do doby, než chcete něco reklamovat. Koupila jsem si tam tenisky (volnočasovou obuv), které mi po pár měsících nošení praskly. Poslala jsem je na reklamaci a čekala, že mi pošlou jiné nebo vrátí peníze. Po urgenci jsem se dozvěděla, že mi reklamaci neuznali. Jako důvod uvedli, že jsem v nich CHODILA a to navíc i ve vlhku!Naprosto nedoporučuji. Jednání opravdu šílené!
Polské jídlo nesmí přes práh mého domu, ale v tomto obchodě nakupuji poměrně často obuv značky GANT a Birkenstock. Vždy jsem byla velmi spokojena. Nemohu vyjádřit žádná negativa.
vůbec nic.
Způsob komunikace při reklamaci. Po půl roce se boty rozlepili na podrážce (podrážka nebyla nijak viditelně odhozená ani opotřebená!) a reklamace byla zamítnutá. Sdělení proběhlo tímto způsobem: Vážený zákazníku, Chtěli bychom Vás informovat, že Vámi zaslaná reklamace byla zamítnutá. Zboží spolu s rozhodnutím výrobce zašleme na Vámi uvedenou dodací adresu z objednávky. Tým eobuv.cz Po telefonu mi řekli, že centrála je v Polsku a že s nimi komunikují pouze e-mailem, tudíž mě nemají na koho přepojit :D :D Doporučuji zde obuv nenakupovat. Jedná se o nekvalitní kusy. Velikosti často nesedí podle klasického číslování používaného v ČR a Evropě, tudíž si zbytečně přidáte energii tím, že budete vracet balík na poště (kde mimochodem už pošťačky u přepážky tuto značku znají a komentují s smíchem kolik jim projde denně vrácených balíků rukama).
Reklamujete v Polsku, takže komunikace 0.Treková obuv po 200 m chůze po mokré dlažbě totálně mokra zespodu (v oblasti vnitřní stelky)! A to neprší a nejsou kaluže.Boty jen do naprostého sucha.
nic
komunikace, kvalita zboží, přístup, špatně dohledatelné obchodní podmínky, nepříjemnost
Sortiment
Zákaznický servis, komunikace. V tomto obchodě jsem zakoupila kabelku. Přišla poškozená. Zboží nelze vyměnit, pouze vrátit a koupit znovu! (Pokud bude, nebo jiná cena.) Z toho důvodu jsem požádala o slevu. Řádně jsem poslala kopii faktury a fotky kabelky. Na faktuře jsou uvedeny veškeré informace. Kabelka byla vyfocena celá na 90 %. Nastala buzerace ze strany paní Kateřiny Struské, která zařizuje servis. Nejdříve si neuměla přečíst fakturu a domáhala se čísla objednávky. Požadovala další a další fotografie. Vše bylo již v prvním mailu, který jsem poslala!!! Když se usnesli na slevě, chtěla číslo účtu. Řádně jsem poslala číslo účtu - vyfotila jsem hlavičku výpisu účtu kde je naprosto vše a poslala v příloze mailu. Nastala opět buzerace ze strany paní Struské!!! Prý to musí být přímo v mailu. Paní není evidentně schopná stáhnout přílohu, tak raději buzeruje zákazníka!!! Naprosto otřesný servis, měli by změnit zaměstnance!!! Další problém je, že se vždy dostanete pouze k této paní. Mailem i telefonem. Další kontakt není, což je mimořádná chyba!!! Protože zboží přišlo poškozené a zákaznický servis a jednání je špatné, doporučuji zde rozhodně nenakupovat!!!
Boty přes tento e-shop nakupuji často. Vždy dorazily v pořádku, rychle. Za mě 100% spokojenost. Nikdy jsem nic nereklamovala, obuv stále slouží :-)
Dlouhá doba dodání, zmatená komunikace ze strany obchodu.
vše proběhlo bez problémů
Nic
Děkuji za recenze.Nic si zde raději nekoupím.Neboť více záporných recenzí než kladných.
Kiupena kabelka Trussardi za 2500,prý černá kůže s potiskem. Po dvou měsících nošení, se z kabelky otírá černá barva a vykukuje bílý podklad. Posláno na reklamaci, ale ta byla zamítnuta. V tomto obchodě již nic nekoupím.
Chválím jak rychlost a na rozdíl od ostatních i reklamaci. Koupila jsem si kožené lesklé boty a na nártu, v místě ohybu po cca 4 měsících praskly. Reklamace proběhla rychle, boty opravily. Netuším jak vyměnili část na nártu, ale boty dodnes slouží.
Hezky den, Z eobuv mam spoustu objednavek, a vzdy naprosta spokojenost. Rychle dodani, nikdy se botum nic nestalo. Mam z eobuv minimalne 15 paru bot+ dcera+kabelky a naprostá spokojenost. Jen jsem ted musela jedny boty vracet kvuli spatne velikosti a kdyz to tak tady ctu doufam ze nedopadnu jak mnozi z vas:(
Celkem rychlé dodání. Zboží je hezké.