Rychlost dodáni
Eobuv.cz
31 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Dodáni vždy oukej, ale kvalita bot tedy šla dolu. Nekupujte Beverly Hills Polo Club,dva měsíce staré,ale na odpis...
POZOR! Mám negativní zkušenost s tímto obchodem. Vzhledem k tomu, že jsem tam objednávala roky a vždy vše v pořádku, jsem si recenze přečetla bohužel pozdě. Něco se zřejmě změnilo. Budu zde průběžně informovat o průběhu komunikace s obchodem. Objednala jsem si 3 páry bot. Boty se mi sice líbily, ale ani jedny mi neseděly, musela jsem je vrátit. Jedny boty dorazily bez visačky, na to jsem upozornila okamžitě eshop emailem + několik dalších zpráv prostřednictvím formuláře na stránkách. Bez odezvy obchodu, tak jsem boty poslala zpět. Po urgenci mi obchod sdělil, že boty jsou používané a že mi vrácení neuznají. Ignorovali moje opakované maily o tom, že to jsem jim to psala. Za další dva dny jsem dostala mail, že jsou používané další dva páry bot a že mi je nemůžou vzít zpět. Tyto boty visačky měly a byly jasně nové. Všechny boty jsem poslala zpět v úplně stejném stavu, jak přišly. Opět žádná odpověď na moje maily.
Spokojenost. V úterý 28.5. jsem se vypravil do e-obuvi v O.C. Nový Smíchov. Ochotně se mě ujala jedna slečna prodavačka (hovořící slovensky) . Pomohla mi s výběrem konkrétních bot a potom s odesláním objednávky. Celou dobu byla velice vstřícná , milá a ochotná. Boty už mám doma a té slečně bych chtěl dodatečně poděkovat za její přístup. Kéž by bylo v našich obchodech více takových prodavaček.
Kdysi výborný obchod. To jak se obchod chová nyní, je výsměch všem zákazníkům a všem kontrolním institucím. Reklamaci řeší dva měsíce. Nejdříve ji obratem zamítl, aniž by zjišťoval, jaké zboží se reklamuje :-) (na faktuře bylo více zboží). Napodruhé reklamaci uznal, ale skoro měsíc nebyl schopen objednat dopravu. Když se to povedlo a boty jsou odeslané, přestal komunikovat. Na email neodpovídá, telefon nefunkční. Poslední email ze začátku května „Platba bude vám vrácená po zaslání reklamačnímu oddělení sledovací čísla balíku.“ Reklamace eobuv.cz 692549
Líbí se mi ten systém - vyberu si zboží na internetu (s pomocí filtrů a rozsáhlé nabídky), mohu si ho vyzkoušet a vzít si pouze to co sedí.
- velmi špatná podpora, chat - žádní lidé, pouze předpřipravené odpovědi, informace o době pro vyzvednutí v emailech a na webu se rozcházejí. Obsluha na prodejně (OC Nový Smíchov) velmi nevstřícná a ještě se chová, jako kdyby nebyli zaměstnanci e-obuvi, protože říkají "to oni" to tam mají na tom webu špatně (myšleno asi nějaké jiné oddělení firmy). Ale pro mě je v ten okamžik reprezentant firmy ten co proti mě stojí za pultem. Slovo "omlouvám se" neznají.
Žádné
Předražené zboží
Žádné
Nejhorší internet obchod! Neprofesionální komunikace s klienty. Vracela jsem část zboží hned v ten den když zboží bylo doručeno a čekala jsem 2 týdne pokud někdo odpoví v jakém to stavu! "Vrátka je na cestě" - tohle bylo vidět v aplikaci. Včera jsem dostala email že "obdrželi jsme Vaši vrátku", když ji dostali ještě 01.05! A dnes... Vidím na účtu vyplácenou jenom část peněz!!! A žádná odpověď! Kvůli nervům s tímto obchodem měla jsem epileptický záchvat! Nikdy už a nedoporučuji nikomu!
Bohužel žádné aktuálně
dřívější zkušenosti s obchodem byly kladné ale má aktuálni zkušenost priserna - a to hlavne přímo v komunikaci, když řešíte problém - lze pouze pres automat asistenta na chatu, a když už se dostanete přímo na komunikacií s konzultantem operátorem, tak je komunikace absolutně neprofesionální, pomalu musíte vy pracovníkovi vše vysvětlovat, presto stále nechápou, a tak musíte znovu a pak to trochu cvakne… Komunikace nepříjemna a až drza. ! Již zde nakoupovat nebudu, protože nasledne reklamace a vracení peněz - nemám již absolutně duveru… Lakaji jen na slevy, ale kvalita neodpovídá… NEDOPORUČUJI zde nakupovat
žádné
Absolutná nespokojenost a pohoršení!! V neděli 28.4. jsem objednávala boty, které jsem hned platila kartou. Do čtvrtku (2.5.) jsem nedostala žádné info ohledně objednávky, jestli prošla platba, jestli se objednávka připravuje, atd..... Informace v aplikaci - "Během zpracování". Na zákazníckém chatu pokaždé umělá inteligence, na infolinku jsem se nedovolala. Tak jsem udělala ještě jednu objednávku s odběrem na prodejne v ten samý den (2.5.). Den nato 3.5. jsem se konečne "dopsala" ke kozultantovi na chatu, který mi oznámil, že moji první objednávku nelze zaslat a že mi vrátí peníze na účet a druhá objednávka do úterý 7.5. určitě dorazí na prodejnu, kde si ji vyzvednu. (do toho termínu jsem ji potřebovala). Včera 6.5. jsem psala znovu, protože u první "stornované objednávky" vůbec žádné upozornění ani změna stavu v aplikaci o tom, že by mi někdo platbu vrátil, ale znovu jsem byla ubezpečená, že do 7.5. mám druhou objednávku na prodejne a do 3 prac. dnů se mi platba z první "stornované" objednávky (3.5.) vráti. Je 7.5. a hádejte co? Peníze zatím na účtu vraceny nemám a informaci o doručení druhé objednávky na prodejnu pro vyzvednutí taky ne. NIKDY VÍCE!!! Člověk by si myslel, že tak velká společnost musí fingovat jako hodinky. Sama mám eshop a vím jak je to někdy náročné a taky se nám někdy zadaří, že si zákazník objedná něco, co mu nakonec nemůžeme dodat. Dozví se to od nás ale hned v ten samy den, jestli ne hodinu, kdy zboží objednal. To je to, co mi nejvíc vadí.....NEKOMUNIKACE!
Velice rychlé doručení, boty jsem objednal v sobotu večer, v pondělí ráno mě už přišla SMS ze Zásilkovny, že mužů vyzvedávat. Z Eobuvy.cz nakupuji pravidelně už cca 6 let, nikdy jsem nemusel zboží vracet, velikost mě vždy seděla a boty dorazily vždy nové a v pořádku, u některých modelů se někdy rychleji opotřebovaly, ale to se jednalo o nekoženou obuv, kožené tenisky vždy vydrží bez problému cca 2 roky, což mi u bot přijde dostačující, já totiž chodím v teniskách i v zimě. Takže botům dávám celkem zabrat.
Už jsem u nich utratil opravdu hodně peněz, takže myslím že bych se mohl považovat za jakéhosi VIP zákazníka, chtělo by to nějaké výhody, slevy, dárek, cokoliv navíc. Jako v ostatních obchodech kde nakupuji. Třeba nějaký věrnostní program by nebyl špatný.
žádné
Obchod mě opravdu zklamal. Poslali mi boty na fakturační adresu namísto doručovací. Po žádosti o doručení na aktuální adresu bylo namísto toho zboží vráceno do obchodu a obchod byl ze strany Eobuv zrušen. Nyní po mě chtějí, abych si zboží objednal a zaplatil znovu - za vyšší cenu bez akce. Jako odškodnění mi poslali slevový kod který na mnou požadované boty nefunguje.
Zboží přišlo rychle
Nezdá se mi kvalitní, už teď je vidět, že se začnou odlupovat. Pochybuji o pravosti. Nepřišla ani original krabice.
Objednala som 2 páry bot, jeden mal zlú veľkost tak som ich poslala naspäť. Vytvorila som vratku a už tam začal prvý problém, na email mi neprišlo žiadne potvrdenie. Poslala som im 2 maily a nulová komunikácia z ich strany. Jediné moje šťastie je, že som si po vytvorení vratky spravila printscreen a mám tak číslo vratky aj s dátumom a kódom Zásilkovny. Teraz to riešim cez Záslkovnu aby mi potvrdili, že si balíček prevzali. Inak by som o vrátení zásielky nemala vôbec žiadne potvrdenie.
opravdu velký výběr botů.
Zvláštní praktiky obchodu. Dopravu máte zdarma a když odpinknete objednávku, vygeneruje se vám celková cena navýšena o dopravu 89 Kč :-D. To jsem nezažila u jiného e-shopu se přiznám.
nic
bohužel se dost pokazili, asi to Modivo.. obdržela jsem vyloženě jete boty, při jejich vratce (v původním balíku nebyly formuláře pro vracení, musela jsem hledat, jak udělat vratku, přiděleny kód pro Zasilkovnu nebyl funkcni) mi napsali, ze jsem je nosila (pásové sandály v zimě a ještě v rámci jednoho týdne). Penize mi nevrátí, ale ekologicky z recykluji. Takže je chci zpět a do popelnice si je hodím sama. Roky jsou byla opravdu spokojenou zákazníci, ale poslední tři objednávky byly vždy problém
velký výběr, dobré ceny
Naprosto neodpovídají velikostní tabulky, podle, kterých vybíráte, bohužel toto jsem zjistila pozdě, až jsem stejné boty našla u jiného prodejce. Boty vracím, velikost nesedí, neodpovídá velikostní tabulce.K mému překvapení jsem se již na vratce dozvěděla, že mi nevrátí vynaložen náklady na poštovné. Při vracení potíže se zásilkovnou- problém s akceptováním vratkového kódu zaslaného e obuví. Rozhodně nikdy více!!!!!!
-Cena skvělá
-Boty přišli, s tím že jsem myslela že jsou kvalitní a vydrží od značky CK. Po 1 nasazení bot, se boty začali loupat jde vidět i lepidlo. Takže boty, budu muset vrátit. Snad pošlou peníze zpět, a nemám problém při nejhorším tam dojet. - Dříve, též špatná zkušenost. Objednala jsem boty, psali že jsou na cestě a najednou další den napsali že objednávka zrušena. Platila jsem předem peníze, kartou. Nechtěli vrátit peníze, tak jsem musela vyhrožovat PČR aby mi to vrátili. Na email, vůbec nereagovali. Jen když jsem jim napsala, že je udám na PČR tak ještě v ten den přišli peníze na účet. NEDOPORUČUJI!!! Kdyby někdo sháněl kontakt přímo na eobuv, a ne robot. Tak telefonní číslo je 601690879.
Obchod nedoporučuji, při vracení zboží aplikují nekalé techniky a peníze vám nikdy nepošlou. Řešte přes COI!
Rychlé dodání, kvalitní zboží.
Není možnost kontaktu kromě chatbota, zdlouhavé ověření vratky v případě zboží (z důvodu velikosti, na kvalitě trvám). Z ostatních obchodů, kdy jsem vracela ve stejný den část zboží, již vratka na účtě. Nevím, jak to nakonec dopadne.
Super věci za skvělou cenu.Velikosti odpovidají.