Logo obchodu Eobuv.cz

Eobuv.cz

540 hodnocení

31 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Stanislav Kubapřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlost dodání Férové ceny Kvalita produktu

Jana Tomáškovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Absolutně nereagují na reklamaci. Jejich elektronický formulář nejde celý vyplnit, natož odeslat. Přes měsíc čekám alespoň na odpověď, že mou reklamaci obdrželi a jak bude vyřízena. Už si zde nic nekoupím a všechny známé budu varovat.

JAROslava PITOrovapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nic

Nereagují na reklamaci a vracení peněz. Vadné zboží jsem již zaslala před měsícem a peníze do dnes nepřišly.

viteekkpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Ceny, jakž takž, kdyby to bylo originální zboží

Nepromokavé boty s označením "waterproof" promokly i při mrholení (Mám zkušenost s originálem dané značky a s tím problém nebyl) Reklamace uznána po podání stížnosti před VaseStiznosti.cz (dTest), ale na peníze čekám doteď (přes 3 měsíce). Také jsem podal podnět na ČOI. Peníze prý zaslali, ale na jiný účet a do jiné banky.

Edita Rozinkovapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Zboží sice dorazilo, nicméně jsem boty vrátila zpět a již více jak měsíc čekám na vrácení peněz. Na emaily samozřejmě nikdo neodpovídá a dovolat se není možné. Rozhodně nedoporučuji, akorát přijdete o peníze, které Vám již nikdo nevrátí!

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nic

Absolutně nereagují na reklamaci.

Štěpánka Hajnápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Na reklamaci neodpovídají, neodepisuji, nejprve bylo uznáno a pak přestali komunikovat, hrozne jednání, telefon nikdo nebere…

Petra Mádrovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nekomunikují. Na e-maily neodpovídají, zákaznická linka je mimo provoz. Čekám na potvrzení přijetí vráceného zboží a vrácení peněz, taktéž na vrácení peněz za zrušenou objednávku z jejich strany. Jsem v tom za 6k. Objednávka údajně neprošla procesem verifikace. Bohužel jsem dala na svoji předchozí pozitivní zkušenost s tímto shopem a zaplatila předem. Buďte obezřetní, něco se tam změnilo, předtím fungovali jak švýcarské hodinky.

Jana Kohoutkovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Žádné

11/2022 nákup obuvi v hodnotě 2.350,-. 05/2023 reklamace, 18.5.2023 email s uznáním reklamace a peníze měly být vráceny Do 5 dnů. Do dnešního dne peníze nedorazily, na email nereagují, přes chat nelze nic vyřídit, dovolat se nedá. Dnes jsem podala podnět na ČOI.

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Lákavá reklama a propagace

Nikdy více! Před pár dny jsem objednala několik párů bot - doručení přes Zásilkovnu. Za pár dní mi přišel e-mail, že jedna z objednaných položek neprošla verifikací a nebude odeslána. Zbytek zboží bylo odesláno. Jako kompenzaci za nedodané zboží mi poslali 30% slevu na další nákup. To jsem obratem využila, jelikož boty, které mi nedodají, jsem nutně potřebovala, takže jsem vybrala jiné a objednala. Po pár dnech mi přišel e-mail od Zásilkovny, že balík překročil váhový/rozměrový limit a vrací jej zpět na e-shop s tím, že mám daný e-shop kontaktovat, aby mi změnili dopravce. To jsem také hned udělala, odpověď byla jediná: "Neposkytujeme opětovné odeslání zásilky, pokud máte o zboží zájem, proveďte novou objednávku. Pokud ne, peníze Vám budou vráceny do 3-5ti prac.dnů." Po té jsem se snažila s někým spojit a vykomunikovat, proč bych měla vše dělat znovu, přece není můj problém, že zabalili balík tak, že je Zásilkovna nebyla schopná doručit. Na stránkách nenajdete žádné číslo, jen chat, kde s Vámi komunikuje automat, případně paní "Kateřina", která také odpovídá jako robot.Podařilo se mi z tohoto robotu získat kontaktní číslo, no bohužel neexistující. Po pár dnech mi přišel další e-mail, opět stejný scénář. Opět jedna z položek neprošla verifikací a nebude dodána. K mému podivu mi nakonec přišli jedny jediné boty, no zbytek v nedohlednu. Peníze mi naštěstí asi po 14ti dnech přišli zpět na účet, ale po této zkušenosti bych si tady nekoupila už ani tkaničky do bot.

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Do dubna 2023 bych jen pochválila, často jsem využívala. Nyní zuřím.....

Od 11.4. 2023 šílím. Pokud něco potřebujete vyřešit nemáte šanci. Pouze automat a mail a stále stejné odpovědi k ničemu. Píši denně, balík stále nemám. Zásilkovna udělala chybu, zaslala můj balík omylem do eobuvi. Odtud mě během týdne kontaktovali, že mají zboží, které jim nepatří, zda jej chci vrátit. Od té doby denně žádám, aby mi balík zaslali zpět. Urgovala i Zásilkovna, také obchod, kterému zboží patří a nic se neděje. Neuvěřitelné, neskutečné. Problém vrátit zboží, které není jejich. Nechápu, proč zrušili i telefonní info linku, která do minulého týdne existovala, dokonce mi z ní volali a slíbili, že konečně posílají. Opět nic, v pátek jsem na ni ještě volala a urgovala vrácení. Včera linka zrušena, můj balík za 2 500 Kč neznámo kde......prý se jedná o porušení zákona.....zkusím tedy řešit přes ČOI. Nesolidní, nepochopitelné. Zásilkovna nechce řešit reklamaci, pokud nemají balík zpět. Pro klienta patová situace a minus 2 500 Kč. Takže dokud je vše ok tak eobuv, i zásilkovna skvělé. Nedej bože se stane chyba, máte naprostou smůlu!!!!!!! Zlatá ČP, nikdy bych nevěřila že to řeknu a zlatý inter. obchod, který má telefonní číslo, ne automaty.

Lucavosickovapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Rozhodně nedoporučuji ! 3.5. Odesláno zboží k reklamaci. 5.5. Zboží vyzvednuto. Do dnešního dne žádná odpověď, na infolince eobuv.cz mi řekli že balíček nevědí kde je. Neskutečný přístup personálu.

Leedar Novákpřed rokem
Doporučuji obchod

Koupila jsem na E-obuv asi 12 páru bot a spoustu vracela a měnila z důvodu nevyhovující velikosti. Vždy mi byly velmi rychle navráceny peníze a měla jsem i velmi dobrou zkušenost s reklamací obuvi. Po 10 dnech se mi odlepila podrážka u boty a vrátili mi rychle peníze. Vše vyřešeno přes jejich chat. Jen chviličku trvalo než odpověděli u reklamace ale vše bylo vždy naprosto v pořádku. Za mě spolehlivý obchod. Určitě objednám zase.

Nic

Eva - Ivie před rokem
Nedoporučuji obchod

nic

nedoručení zboží, nulová komunikace, odmítají zrušit objednávku že byla odeslána, přitom PPL vůbec nepřevzalo

Jiří Urbanecpřed rokem
Nedoporučuji obchod

velký výběr

Neřeší reklamaci.

Břežná Alenapřed rokem
Doporučuji obchod

Musím pochválit. Po přečtení recenzí jsem neměla odvahu objednat, ale dcera byla vždy spokojená, tak jsem to riskla a zaplatila dopředu. Objednala jsem v neděli a boty dorazily ve středu. Krásné zboží, originál, žádný padělek. Pěkně zabaleno, v krabici a přiložen samolepící štítek pro možnost vrácení zpět. Za mně velká spokojenost.

Nic

Vojtěch Martonpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Velký výběr bot

2x jsem si objednal boty a dvakrát mi zrušili objednávku. Pak jsem nakonec boty objednal a dorazila jen půlka objednávky. Celý proces nákupu bot trval přes 14 dní. Tento eshop je nejhorší ehop, na který jsem kdy narazil. Byl jsem svědkem něčeho, co žádný eshop prostě nedělá.

jiri Dvořákpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Žádné

Nechápu smysl projektu v obchodě.. čekám 20 minut než mě někdo najde s vybranými botami.. kolem chodí prodavači a netuší kdo si co objednal ke zkoušení.. komedie obrovská

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod

Boty od TH se mi rozlepily, po přečtení recenzí jsem se obávala reklamace.. takže za mne jen pochvala, reklamace byla perfektní, vyplnila jsem vše elektronicky, nafotila.. boty nazpět jsem posílat nemusela a obratem mi vrátili peníze!

Blančo před rokem
Doporučuji obchod

Pěkné zboží. V úterý jsem objednala a ve středu jsem měla zboží v boxu.

Nic

Platba

Online platby (PayPal, PayU)Bankovní převodDobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie