Logo obchodu Eobuv.cz

Eobuv.cz

540 hodnocení

31 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Poslední dobou nic dříve super

Nejdříve jsem objednala boty sobě podrážka trochu jetá, ale neřešila jsem to bylo to pár korun pak jsem objednala boty dceři za 2000 boty přišly onošené a to dost boty jsem vrátila žádná odezva ani peníze zpět. Kabelka od guessu otočené logo. Už zde v životě neobjednáme nikdo z rodiny.

Zuzana Michnovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Velký výběr a rychlé dodání, ovšem kdyby mi nedodali jiný produkt než jsem si objednala.

Naprosto KATASTROFICKÝ zákaznický servis!!! V krabici byly jiné boty než tam patřily a než jsem si objednala. Není se kam dovolat, na formuláři pro vrácení zboží jsou chyby. Např. tam bylo uvedeno, že vrácení zboží je třeba zaregistrovat na webu, na webu ale nikde žádnou registraci nenajdete. Na zákaznickém servisu mi pak bylo řečeno, že webovou registraci zrušili, ale papírové formuláře ještě neaktualizovali. Na webu je možnost pouze chatu, kde vás nejdříve proženou přes nemožného robota, pak čekáte a teprve pak po několika minutách se tam objeví lidská bytost, se kterou je konečně možné věci řešit. Odnáším zásilku do Zásilkovny a budu věřit, že vrácení peněz proběhne v pořádku.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Předražené zboží Cokoliv nabízí v akci 20-40%, se dá sehnat u konkurence za tu částku a dokonce níž Prodávají nekvalitní zboží za horentní částky. Chtěl jsem to zkusit a koupil jsem si kdysi kožené boty za 5500, kvalita šílená

Salmamrazekpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

S ohledem na velikost, zboží vráceno, vratka uznána, s tím, ze mi peníze vrátí do 5 dnů, v ojedinělých případech do 14 dnů, dnes je to téměř měsíc, peníze stále nemám, nikdo se mnou nekomunikuje, pani Struska mi odepsala hned na začátku, ze vše prověří na finančním oddělení , samozřejmě žádná odpověď a už se mnou nekomunikuje nikdo, po přečtení recenzi, si uvědomuji, ze peníze už nikdy neuvidím ( jedna se o dost vysokou částku ), proto dnes vše předám policii ČR a COI.

Šárka Bezděkovskápřed 2 lety
Doporučuji obchod

Na eobuv.cz jsem nakoupila několikrát. Bohužel jsem tentokrát musela řešit reklamaci bot. Postupovala jsem dle instrukcí reklamace. Po týdnu odeslání reklamačního formuláře a fotek bot mi byla reklamace uznána a peníze hned následující týden vráceny na účet. Všechno v pořádku, zkusím objednat znovu. Doporučuji

Nic

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Prvni objednavka - cena, sleva, dodani ok

Druha objednavka - obdrzel jsem info o slevove akci s upozornwnim v dalsim emailu, ze plati jen do dnesni pulnoci, ALE! po pridani zbozi do kosiku jsem si vsimnul, ze SLEVA NENI ZAPOCTENA! Napsal jsem proto na zakaznicky email, ze ktereho az po nekolika dnes prislo info, ze pokud jsme neobjednal bez zapoctene slevy a nemam cislo objednavky, slevu zpwtnw neziskam Byl snad ucel prehlednout, ze zbozi je v kosiku bez slevy!? Budte urcite ve strehu! (Hodnoceni se tyka "druhe" objednavky!!!)

Michaela 9196před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic!?!?

Objednávka stornovana, penize zpět neposlali, neodepisuji. Chci podat hromadne trestni stihani, přidáte se?

Jan Rajdlpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Relativně velký výběr a často akční ceny

Absolutně šílený zákaznický servis. Do obchodu se nedá nijak dovolat, ani je jinak kontaktovat s jistotou, že evidují váš dotaz. Jedna z mála možností kontaktu je messenger na Facebooku, který obsluhuje dost primitivní (hloupý) chat bot. Poslal jsem přesně podle instrukcí reklamaci a podle trackingu byla doručena. Nicméně obchod nekomunikuje a nereaguje a nemám ani potvrzení, že reklamaci obdrželi. Počkám na zákonou 30ti denní lhůtu a následně se obrátím na ČOI a podám trestní oznámení.

Karolinka Schovánkovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Obluha na pokladne kamenne prodejny v Praze na Smichove. Zmateni, neprofesionalni, neustale vyrusujici jeden druheho, chybi respekt k zakaznikovi. Na prodejne obecne hodne lidi, dlouho cekate na vybrane boty i platbu.

Michaelapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nadměrná velikost obuvi

Komunikace obchodu. Téměř měsíc marně čekám i přes opakované urgence na opravu chybných údajů na faktuře (bohužel zaplacené)...

Getemanda Novakpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Zatím mám dvě zkušenosti. První nákup proběhl rychle a bez závad. Druhou obuv si vybrala žena a zjistila ,že nesedí v sobotu jsem zaslal boty zpět a ve středu t.j. za 5 dní jsem měl peníze na účtu . Co k tomu dodat 1A

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Totální katastrofa ten prodejce. Jinak slevy upravené podmínkami většina lidí stejně nemůže využít.

pac kulpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Obchod posila staré a nosene boty. To je nepřípustné. Rozhodne nedoporučuji. Já budu řešit na patřičných úřadech!!!!!

Max 775před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Již nikdy žádný nákup u této polské firmy neučiním. Boty HUGO se po pár dnech začali rozlepovat, proto jsem zboží zaslat zpět a od této smlouvy odstoupil. Pracovníci věc posoudili jako reklamaci, kdy je lhůta již přes měsíc a stále urguji, dotazuji se a nikdo nehodlá komunikovat. Věc budu muset řešit soudní cestou, neboť takového chování obchodníka je výsměchem spotřebiteli. NEDOPORUČUJI!

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Reklamace zboží . Koupila jsem zde pantofle , kde praskla plastová přezka po jednom použiti v interiéru. Reklamaci zamítli s tím, že pantofle byli použity . Ano , ale jen na jedno pětiminutové použití. Na botách nejsou žádné známky opotřebení !!!

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlé doručení

Loni jsem zakoupila kožené kozačky EDEN cca 2800Kč. Vypadaly dobře i byly pohodolné. Ale po několika dnech začaly pouštět barvu, jak uvnitř boty, tak zvenku. Obarvené kalhot, ponožky a nohy. Kožené opravdu byly, ale nechápu, jak mohou pouštět černou barvu

Nela Tollingerpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zasílání informací

Moje objednávka byla stornována, i přesto že měla stále na prodejně zůstat. Neochota objednávku znovu obnovit i přesto, že postup obchodu nebyl správný, mě bohužel přesvědčila o tom, že z obchodu už nic objednávat nechci.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zakoupil jsem boty, které po delším nošení dost tlačily, což při dvouminutovém zkoušení v obchodě opravdu nepoznám. V podmínkách obchod sice uvádí, že vrácení zboží bez originální krabice nepřijímají, ale nejen že je to protizákonné, ale i přes výslovnou domluvu s obchodem přes online chat i email, kde mi bylo řečeno, že mohu zboží vrátit v jakékoliv krabici, bylo vrácení neúspěšné. Přidejte k tomu ještě převelice "příjemnou" obsluhu na jejich kamenné prodejně na Smíchově. V tomto obchodě už nikdy více! Kvalita klesla opravdu dolů, dříve byl tento obchod víceméně seriózní. Ani bych se nedivil, kdyby tento obchod prodával vadné kusy či nějaké padělky, protože boty, co jsem zakoupil, jsou opravdu zvláštně vyrobené. Hrůza!

romana před 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlost ,dobra komunikace, pripadne slevy

Zatim nic, jsem velmi prekvapena z nepriznivych recenzi.Ja tedy neobjednavala obuv,ale kabelku.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Po zaplacení zboží na účet mi prý zboží bylo odesláno. Poté objednávka obchodem zrušena,prý kvůli chybě v dopravě????? už měsíc a půl nemám peníze ani zboží.Paní Kateřina Struská v prvním a zároveň i posledním emailu slíbila,že záležitost prověří, ale nestalo se tak.Kolik takových okradených ještě bude????Budu se obracet ČOI

Platba

Online platby (PayPal, PayU)Bankovní převodDobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie