Logo obchodu Eobuv.cz

Eobuv.cz

564 hodnocení

31 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Dagmar Havlenovápřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlé a přijatelné vyřízení reklamace. Peníze od doručení druhý den na účtě. I přestože jsme zboží museli reklamovat, doporučuji za vstřícný přístup.

David Pálkapřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlost vyřízení objednávky Možnost vyzkoušení a vyzvednutí v kamenné prodejně Integrovaný profil rozměrů nohy Doporučení velikosti boty na základě profilu Využito již několikrát a vždy spokojenost jak s doručením tak vrácením zboží

Hebka Terezapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Komunikace,naprostá tragédie, před měsícem jsem koupila dceři za 1900,- zimní obuv,která se po 3 nošení rozlepila,vrátila jsem obuv a poslala reklamační protokol.Pořád mi chodí mail typu,chybí nám reklamační protokol,poslala jsem 5×!Vaše reklamace byla poslána na reklamační oddělení, pak jim zase chybí protokol a pořád dokola,nikdo není schopen nic vyřešit, pořád píše nějaká Kateřina, žádný kontakt nic!Nemám po měsíci ani obuv ani penize,komunikace žádná, jen kecy a sliby,už jsem tam volala 5×,!!Rozhodně tento obchod nedoporučuji!!

Jan P.před 2 lety
Doporučuji obchod

Super ceny, kvalitní zákaznický servis. Pravidelně tam nakupuji - zboží rezervuji pro vyzkoušení v jejich pražské prodejně/výdejně. Pokaždé jsem dostal to, co jsem si objednal a po vyzkoušeni jsem buď zaplatil na místě nebo zboží vrátil obsluze. Nemám zkušenost se zasláním na adresu nebo vrácením zboží.

Za celý rok bez jediné negativní zkušenosti.

Václav Laštovkapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží přišlo ve špatné krabičce, bez certifikátu pravosti se známkami používání

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Richle doručeni

nedoporučuji. Přišla jsem si do prodejny vyzvednout boty a oni mi je nedali, protože nedokázali naskenovat kód a řekli, ať si objednám znovu a vše bylo vyprodáno, ale neměli zájem co řikam

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Tento eshop NEDOPORUČUJI!!! Absolutní ignorace emailů s prosbou vrácení peněz, kdy peníze za uznanou reklamaci byly jejich chybou zaslány na jiný účet. Reklamace je z července 2022 a peníze na účtu stále nemám.

Filip Smitalpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlé dodání

Zboží v hrozném stavu, poškozený zip, peněženka z půlky rozpáraná.

Jiří Novákpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

podvodnici stejna skupina jak modivo fejky a scam penez

Hana Dobrovolnapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlé dodání zboží

Nulová komunika ze strany eshopu. 3.11.přijali mnou vrácené boty se slovy, že do 5ti dnů bude platba na účtě. Včera mi přišlo potvrzení o poslané platbě, ovšem účet není můj. Obj. č. 604424675. Operátoři neví nic, na emaily chodí jakési automatic. odpovědi. Doufám, že ty peníze ještě někdy uvidim. Po této zkušenosti už bych neobjednala.

Jana P.před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost dodání

Koupena značková kabelka U.S. POLO ASSN. Naprosto šílená kvalita zpracování typu tržnice. Po třech týdnech od vrácení stále čekám na vrácení peněz.

Majky Cvpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Poslali uplně jiné zboží. Nechtějí zboží vyměnit i přes že přinali chybu..

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Objednala jsem si a zaplatila boty za 4109 korun. Za dva dny jsem dostala mail, že jeden produkt "neprošel procesem verifikace", objednávku nemůžou zrealizovat. Finanční prostředky měli vrátit do 2-5 pracovních dnů. Boty jsou stále v nabídce! Na infolince opakují dokola, že objednávku nemůžou zrealizovat, že boty byly poškozené, proto neprošly kontrolou. Přesto, že jsou boty stále v nabídce! Peníze zpět zatím nedorazily.

Michaelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic, maximálně způsob, jakým dokážou ze zákazníka udělat šmatlavýho ….., co neumí chodit v botách, šikulky

Automatické zamítání reklamace a posouzení nějakým rádoby znalcem. Podle nich by se měly boty vystavit na polici, aby náhodou neměly známky nošení a daly se tak reklamovat. Humus, boty byly parkrat na noze, odlepily se hrany/boky od podrážky na obou botách na stejných místech, ale podle toho …. znalce s nimi bylo špatně zacházeno. Asi si mysli, ze v nich přítelkyně, která váží 50kg, behala po lese nebo nevím. Normálně v nich chodila na nákup a do práce. Asi si udělám výlet na prodejnu a zeptám se jich, jak se tedy má chodit v botech, aby se nezacaly odlepovat podrazky. Nekvalitní druhá jakost… ještě jednou… HUMUS a nikdy víc, rozhlasim to po svém okolí :) neděkuji

Tomaspřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

objednávka stornována do 30minut samotným obchodem ale peníze si nechali. Čekám zdali dodrží vrácení platby, dle recenzí vidím že mě asi nemine ČOI. Už zde nikdy nenakoupim. Jako omluva sleva 30%, ale jen pokud zboží není již ve slevě, takže komedie

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Ztratili mou reklamaci. Neprofesionální jednání přes emaily - levá ruka neví co dělá práva. Zmatky. Pokud jsem nezačala být po telefonu nepříjemná a nepohrozila jsem stížností - nic se nedělo.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Boty jsou 2 jakost prodávaná za 1. Komunikace tragédie. Žádná slušnost, omluva či normální jednání. Zasílají automatický email s formulářem. Zde uź nikdy.

David Černýpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nekupujte boty Grisport Grigio Dakar, nejsou z pravé kůže. eobuv už nikdy

broni kvicalovapřed 2 lety
Doporučuji obchod

splnili jste všechno co slibujete na svých webovkách, boty přišli nové a v terminu, proto mě překvapuje tolik negativních recenzí, objednávala jsem víckrát , ale jen boty remonte a rieker

nic

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Můžu pochválit, že vždy mnou vybraná velikost obuvi seděla.

Poslední týden není možné nic objednat. Již pětkrát mi byla objednávka opakovaně zrušena, z důvodu systémové chyby. Dodnes to není vyřešeno. A teď očekávám vrácení peněz za obuv, kde se bohužel velikost netrefila. Nebylo určené pro mě.

Doprava

Česká poštaPPL

Kontaktní údaje